Úterý 13. dubna 2021, svátek má Aleš
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 13. dubna 2021 Aleš

Diskuse k článku

Praha 6 chce rychlodráhu přesunout do podzemí, nad ní vést cyklostezku

Občané Prahy 6 shromažďují podpisy pod peticí, která požaduje přesunutí plánované železniční rychlodráhy v úseku mezi Stromovkou a Veleslavínem do podzemí. Po jejím povrchu by mohla vést cyklostezka. Podle Správy železniční dopravní cesty záleží na tom, jaká možnost bude levnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D52a95n48i22e79l 48D50r59n58e86c 6311609296162

Škoda že se nerealizovala ta radiála, jak byla v ZÁKOSu místo Buštěhradské dráhy, dneska by bylo komfortní silniční spojení (ta trať v současném stavu nestojí za nic) a místní by žebrali o zahrabání této radiály s železnicí na povrchu, dost možná už by to stálo :-/

0/0
28.1.2016 21:56
Foto

V47l67a73d52i68m60í19r 80H86o19l75ý 8114101806447

Kdepak, tou rychlodráhou se nesvezou ani vnuci našich vnuků. Rv[>-]

+1/0
27.1.2016 18:29
Foto

J95a62n 87D73l30o54u54h79ý 8516350243690

další metro?

+1/0
27.1.2016 12:11
Foto

R75u57d38o81l96f 86R87u85b26e17š 3899955411784

Vlak není metro, metro není tramvaj, tramvaj není autobus...

0/0
28.1.2016 11:07
Foto

M79i60r70e66k 62G50a81j85e30r 5791846209210

Urcite by to bylo lespi nez mit tu cyklostezku pod zemi.

+1/0
27.1.2016 2:37
Foto

M59i93r52o96s23l80a67v 54G71r49o98s53s70m97a47n18n 8742129574

Proč přes Prahu 6 vede metro A, když mnohem potřebnější byla výstavba metra D?

Proč přes Prahu 6 má být modernizovaná trať vedena tunelem, když jinde v Praze se modernizuje na povrchu?

A uvědomují si petenti, že výsledkem jejich požadavků může být ponechání trati ve stávajícím, zoufalém stavu, kdy při průjezdu vlaku neslyšíte vlastního slova, kdy na Veleslavíně dochází ke kolapsům kvůli šraňkám a že raketově poroste silniční doprava přes jejich městskou část?

+11/0
26.1.2016 22:23
Foto

J23a64n 57K48r71a81l 8433195153894

Ono kdyby nekdo hejbnul zadkem a seridil ty sranky nejen u Veleslavina, tak se t ty kolony netvori....

+1/−3
26.1.2016 22:37
Foto

M75i41r24o11s66l15a40v 96G77r46o46s35s55m65a79n12n 8222899104

Je otázka, jestli je to se současnou zabezpečovačkou vůbec možné. Při křižování na Veleslavíně nejsou závory dole ani 3 minuty, ale i to je dost na to, aby se zablokovala sousední křižovatka.

+3/0
26.1.2016 23:04
Foto

J82i42ř59í 81Č46e11r46m57á46k 5380425648417

Ono úplně stačilo, kdyby ten autobusový terminál a jeho napojení na Evropskou řešil člověk s mozkem a ne idiot. Vždyť z toho nyní vyhrazeného autobusového pruhu mohla být přímá odbočka k autobusovému terminálu (místa by tam na ni byla spousta), autobusy se mohly na ten terminál v pohodě dostat a nemusely za*írat křižovatku u šraňků. Takhle stačí, aby se tam při spadlých šraňkách sešly tři čtyři osobáky a dva busy, a je vymalováno. Leckdy se to tam ve špičce díky busům blokne i bez těch šraněk.

+2/0
27.1.2016 14:50
Foto

E94v71ž38e39n 92P62o94l66á32k 3178188951263

Co třeba proto, že Dejvická byla nejvytíženější stanicí z celé Prahy? Pochybovat i o úseku do Veleslavína je dost silné kafe. Ano, toto opravdu hrozí. Ať tedy nejprve zmodernizují úsek od Veleslavína ven, který metru nekonkuruje.

+1/0
27.1.2016 9:36
Foto

I94v40a88n10a 96N23o11v47á 2172492619698

přesně tak, cykloztezku až na letiště. A čtyřproudovou!

+8/−1
26.1.2016 21:29
Foto

J10a88n 85D20l36o91u48h11ý 8726320303540

s retardéry kvůli bezpečnosti.

+4/0
27.1.2016 12:12
Foto

M11a48r23t75i90n 94P37i32š69t49o87r52a 8188798116129

Jestli "záleží na tom, jaká možnost bude levnější", tak to já už vím která.

+3/0
26.1.2016 20:53
Foto

P38e80t83r 66B56a17č57a14v11č69í10k 3923528871319

Když mohli kmitat nosiči kufrů po schodech z metra, tak by mohly jezdit z Dejvic rikši.

+5/0
26.1.2016 20:10
Foto

J54i37ř87í 96P90r11a32ž38á19k 9310832191932

Již 24 let vítězí taxikářská lobby, která dokáže pokaždé zablokovat jakýkoli pokrok v přípravě této důležité stavby, která by ještě mohla být placena z "dotací" EU. Předražené jízdné z letiště bude živit taxikáře ještě mnoho let.

+11/0
26.1.2016 19:35
Foto

M46i32r31o10s49l94a10v 30H57r55u73š49k82a 2925658349773

Kdo jezdí z letiště taxíkem, bude dále jezdit taxíkem. Těžko zvolí vlak.

+1/−3
26.1.2016 21:20
Foto

J48i81ř27í 59P16r44a64ž31á78k 9940792341542

Naprostý nesmysl. Vlakem by byl v centru rychleji a levněji než taxikem. Výjimkou jsou pouze cestující s velkým množstvím zavazadl, ale to v době lowcostů je zlomek. Příklady naleznete ve skoro všech hlavních městech všech zemí Evropy.

+7/0
26.1.2016 23:02
Foto

M70i57r38o18s54l74a63v 35H56r35u65š65k12a 2645578429933

Člověk který se chce dostat z letiště do hotelu, se chce dostat do hotelu a ne do centra, kde pak bude řešit jak se dostane do hotelu.

+1/−2
27.1.2016 0:19
Foto

J73i77ř52í 46P70r89a94ž15á97k 9500142491422

Cesujících, o kterých píšete jsou %. Podívejte se kolik lidí cetuje dnes přeplněnými busy a kolik taxi. Železnice nabízí komfort, je tedy dražší než bus.

Snad konečně najdou na Magistrátu a SŽDC sílu a zlomí taxikářskou lobby, která ovládá dopravu z letiště.

Je to unikum v Evropě, kazí to dojem návštěvníků, ale nečinnost kompetentních úředníků se dá zaplatit...

+3/0
27.1.2016 9:19
Foto

M60i44r97o78s60l93a25v 38H31r17u94š68k92a 2165628349593

Mám na mysli letištní taxi firem aaa a 111. Ty lidi co jezdí těmito taxíky vidím denně a věřte mi, většina z nich by vlakem nejela. Vlak pomůže lidem, kteří dnes cestují busem, jezdí jinými taxi a nebo mají domluvenou dopravu předem.

0/−1
27.1.2016 13:53
Foto

J19i98ř65í 76P39r32a90ž60á96k 9790842711832

Dopravu kolem letiště znám-bydlím v okolí. Na každé evropské letiště u hlavního města vede železnice, busy a můžete použít taxi.

Praha je naprostá výjimka, je vidět, že taxikáři úspěšně uplácejí i úředníky na MHMP a SŽDC.

+1/0
27.1.2016 14:54
Foto

M84i68r29o57s84l60a26v 68H14r22u43š24k23a 2835368189493

To že na Ruzyň nevede vlak je určitě špatně, s tím s Vámi souhlasím. Jen si nemyslím, že to nějak zásadně ovlivní bussines těchto 2 taxi firem.

+1/0
27.1.2016 16:24

Svačiny jsou zbytečné. Stačí jíst dvakrát denně, vysvětluje profesor Anděl

Premium Nadváhu má v Česku až 44 procent mužů a 31 procent žen. A obezitu dalších 20 procent mužů a 18 procent žen. Statisíce z...

První romské dítě, které skončilo v babyboxu. Romové zuří, matka ho chce zpět

Premium Je to příběh 217. dítěte, které babyboxy zachránily a prvního romského dítěte, které se v babyboxu ocitlo. Matka...

Fiala politiku dělat neumí a důsledky jsou tragické, hodnotí Klaus dnešní ODS

Premium Za deset dní oslaví ODS třicáté výročí svého vzniku. MF DNES požádala jejího zakladatele Václava Klause, aby...