- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže osoba nesoucí odpovědnost za trchnický stav již byla nalezena. Nyní ještě najít to kdo je vinen z politického hlediska- je to Krnáčová či Dolínek? V demokratických demokraciích politici na sebe onu část viny berou! Nebo ještě naše demokracie v tomto stadiu není?
Co na tom chtějí studovat? Je úplně jedno, kde to zrezlé lano ruplo. Ta lávka byla v mizerném stavu. Nebyl to nový most u kterého by se jednalo o překvapení
"V004 - Lávka v Tróji
Základní údaje: lávka propojující pěši komunikace na Císařském ostrově sul. Pod
Havránkou, o třech mostních polích s celkovou délkou přemostění 261,10 m, šířkou
chodníku 3,00 m, postavená v r. 1984. Hlavní nosnou konstrukci je visutý pás
z prefahrikovaných segmentu.
Stavební stav: diagnostický průzkum prováděný v r. 2007-2009 konstatuje výrazné
oslabení přepínacích lan s aktivním korozním procesem a řadu atypických poruch,
které ovlivňují statiku nosné konstrukce a jsou prakticky neopravitelné. Od roku 2014
je na lávce prováděn automatický monitoring pro získání informací o případném
rizikovém chováni nosné konstrukce lávky. Průběžné výsledky sledováni vykazuji
progresivní vývoj zhoršování stavebního stavu. Klasifikační stupeň stavebního stavu: V. - špatný Hodnocení: i přes provedeni nutných prací v r. 2011 (především obnoveni hydroizolační funkce ve 3. polí) a dalších opatření pro omezení progrese poruch je odhadována životnost lávky při běžném provozu max. na 5 let. Návrh opravy: v roce 2016 zahájit předprojektové práce na její rekonstrukci, resp. změnu nosné konstrukce."
Mě udivuje, že vůbec existuje oddělení mostů :-D Tam fakt neví, co s prachama... Kdyby to radši sypali rovnou do těch mostů alespoň...
Zeman oficiálně přiznal, že je lhář a diskuse se z toho tak červenala, až se zakázala.
Dřevěná lávka by vydržela bez údržby déle...
Odvolání dle hesla o vlku a koze... Zaměstnanec TSK téměř jistě za danou situaci nemůže - TSK coby servisní (defacto správní) organizace má za úkol zajistit ze své pozice pouze běžnou údržbu související s provozem mostu a na případné větší problémy upozornit majitele který o investici musí rozhodnout. Vzhledem k existenci poměrně detailního passportu stavu mostů se dá předpokládat že tyto informace má magistrát k dispozici. Do jisté míry chápu že není reálné těch několik desítek mostů v kritickém stavu hned opravit a úřední šiml kterým to musí projít je zdlouhavý, ale hned preventivně někoho obětovat asi není moc řešení...
TSK je zodpovědná za technický stav a diagnostiku.
Jeste v padesatych letech tam nekde byl privoz.