Diskuze

Praha sesadila šéfa mostařů kvůli pádu trojské lávky, jedná o pontonu

Praha hledá řešení, jak po odklizení trosek zajistit náhradní cestu přes Vltavu v místě zřícené lávky v Troji. Mohl by jím být pontonový most. Znalci budou zdeformovanou konstrukci zkoumat v nedaleké betonárce. Magistrát také odvolal šéfa mostařů zodpovědného za údržbu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

Takže osoba nesoucí odpovědnost za trchnický stav již byla nalezena. Nyní ještě najít to kdo je vinen z politického hlediska- je to Krnáčová či Dolínek? V demokratických demokraciích politici na sebe onu část viny berou! Nebo ještě naše demokracie v tomto stadiu není?

0 0
možnosti

Co na tom chtějí studovat?8-o Je úplně jedno, kde to zrezlé lano ruplo. Ta lávka byla v mizerném stavu. Nebyl to nový most u kterého by se jednalo o překvapení:-PRv

1 0
možnosti
JK

"V004 - Lávka v Tróji

Základní údaje: lávka propojující pěši komunikace na Císařském ostrově sul. Pod

Havránkou, o třech mostních polích s celkovou délkou přemostění 261,10 m, šířkou

chodníku 3,00 m, postavená v r. 1984. Hlavní nosnou konstrukci je visutý pás

z prefahrikovaných segmentu.

Stavební stav: diagnostický průzkum prováděný v r. 2007-2009 konstatuje výrazné

oslabení přepínacích lan s aktivním korozním procesem a řadu atypických poruch,

které ovlivňují statiku nosné konstrukce a jsou prakticky neopravitelné. Od roku 2014

je na lávce prováděn automatický monitoring pro získání informací o případném

rizikovém chováni nosné konstrukce lávky. Průběžné výsledky sledováni vykazuji

progresivní vývoj zhoršování stavebního stavu. Klasifikační stupeň stavebního stavu: V. - špatný Hodnocení: i přes provedeni nutných prací v r. 2011 (především obnoveni hydroizolační funkce ve 3. polí) a dalších opatření pro omezení progrese poruch je odhadována životnost lávky při běžném provozu max. na 5 let. Návrh opravy: v roce 2016 zahájit předprojektové práce na její rekonstrukci, resp. změnu nosné konstrukce." [>-]

5 0
možnosti
JK

prostě se na to vykašlali;-)[>-]

2 0
možnosti
ON

Liška, Zemánek. To je ostuda.

1 0
možnosti
JK
LN

Mě udivuje, že vůbec existuje oddělení mostů :-D Tam fakt neví, co s prachama... Kdyby to radši sypali rovnou do těch mostů alespoň...

0 2
možnosti
LF

L48i77b84o61r 35F32i37l29á54k

4. 12. 2017 20:55

Zeman oficiálně přiznal, že je lhář a diskuse se z toho tak červenala, až se zakázala.;-D

1 1
možnosti
JK

Dřevěná lávka by vydržela bez údržby déle...:-P

2 2
možnosti
PK

P89a47v92e54l 89K48ř55í65ž

4. 12. 2017 20:31

;-D Ale na 250 nejsou tak dlouhé trámy...;-)

1 0
možnosti
JK

smutné, ať žije KSČ[>-]

0 2
možnosti
LF

L74i19b50o61r 16F26i30l45á77k

4. 12. 2017 20:32

Klidně. Někde v rezervaci.

4 0
možnosti

Odvolání dle hesla o vlku a koze... Zaměstnanec TSK téměř jistě za danou situaci nemůže - TSK coby servisní (defacto správní) organizace má za úkol zajistit ze své pozice pouze běžnou údržbu související s provozem mostu a na případné větší problémy upozornit majitele který o investici musí rozhodnout. Vzhledem k existenci poměrně detailního passportu stavu mostů se dá předpokládat že tyto informace má magistrát k dispozici. Do jisté míry chápu že není reálné těch několik desítek mostů v kritickém stavu hned opravit a úřední šiml kterým to musí projít je zdlouhavý, ale hned preventivně někoho obětovat asi není moc řešení...

3 1
možnosti
JK

TSK je zodpovědná za technický stav a diagnostiku.

0 0
možnosti
VV

Jeste v padesatych letech tam nekde byl privoz.

0 0
možnosti