Pondělí 30. března 2020, svátek má Arnošt
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 30. března 2020 Arnošt

Diskuse k článku

Praha sesadila šéfa mostařů kvůli pádu trojské lávky, jedná o pontonu

Praha hledá řešení, jak po odklizení trosek zajistit náhradní cestu přes Vltavu v místě zřícené lávky v Troji. Mohl by jím být pontonový most. Znalci budou zdeformovanou konstrukci zkoumat v nedaleké betonárce. Magistrát také odvolal šéfa mostařů zodpovědného za údržbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K75a11r33e85l 20N49o91v12o59t87n65y 1124605504852

Takže osoba nesoucí odpovědnost za trchnický stav již byla nalezena. Nyní ještě najít to kdo je vinen z politického hlediska- je to Krnáčová či Dolínek? V demokratických demokraciích politici na sebe onu část viny berou! Nebo ještě naše demokracie v tomto stadiu není?

0/0
6.12.2017 0:35

P15e74t52r 54Č43e18r41v92e58n65ý 3576879747539

Co na tom chtějí studovat?8-o Je úplně jedno, kde to zrezlé lano ruplo. Ta lávka byla v mizerném stavu. Nebyl to nový most u kterého by se jednalo o překvapení:-PRv

+1/0
5.12.2017 0:42

J95i65ř93í 16K59l17e18j71n62a 2427768796307

"V004 - Lávka v Tróji

Základní údaje: lávka propojující pěši komunikace na Císařském ostrově sul. Pod

Havránkou, o třech mostních polích s celkovou délkou přemostění 261,10 m, šířkou

chodníku 3,00 m, postavená v r. 1984. Hlavní nosnou konstrukci je visutý pás

z prefahrikovaných segmentu.

Stavební stav: diagnostický průzkum prováděný v r. 2007-2009 konstatuje výrazné

oslabení přepínacích lan s aktivním korozním procesem a řadu atypických poruch,

které ovlivňují statiku nosné konstrukce a jsou prakticky neopravitelné. Od roku 2014

je na lávce prováděn automatický monitoring pro získání informací o případném

rizikovém chováni nosné konstrukce lávky. Průběžné výsledky sledováni vykazuji

progresivní vývoj zhoršování stavebního stavu. Klasifikační stupeň stavebního stavu: V. - špatný Hodnocení: i přes provedeni nutných prací v r. 2011 (především obnoveni hydroizolační funkce ve 3. polí) a dalších opatření pro omezení progrese poruch je odhadována životnost lávky při běžném provozu max. na 5 let. Návrh opravy: v roce 2016 zahájit předprojektové práce na její rekonstrukci, resp. změnu nosné konstrukce." [>-]

+5/0
4.12.2017 22:00

J49i92ř77í 44K20l60e60j93n26a 2607628176737

prostě se na to vykašlali;-)[>-]

+2/0
4.12.2017 22:09

O44l18i74v29e61r 60N26e57u62m32a70n94n 3100426769

Liška, Zemánek. To je ostuda.

+1/0
4.12.2017 21:08

J43i21ř20í 76K62l87e90j98n79a 2317468376247

Ať žije KSČ[>-]

0/0
4.12.2017 21:43

L59u79b15o41š 98N84a72l10e95z42í79n26e63k 8719868707170

Mě udivuje, že vůbec existuje oddělení mostů :-D Tam fakt neví, co s prachama... Kdyby to radši sypali rovnou do těch mostů alespoň...

0/−2
4.12.2017 21:00

L48i19b27o82r 60F14i49l85á54k 2851524199931

Zeman oficiálně přiznal, že je lhář a diskuse se z toho tak červenala, až se zakázala.;-D

+1/−1
4.12.2017 20:55

J97a25r32o11s97l81a27v 39K95a25d69l76e46c 5771409602981

Dřevěná lávka by vydržela bez údržby déle...:-P

+2/−2
4.12.2017 20:27

P25a14v37e72l 82K36ř20í41ž 8987741640559

;-D Ale na 250 nejsou tak dlouhé trámy...;-)

+1/0
4.12.2017 20:31

P53a98v29e89l 12K44ř63í92ž 8617731140539

... 250 metrů..

0/0
4.12.2017 20:31

J77i51ř93í 57K16l23e35j19n34a 2557698486807

smutné, ať žije KSČ[>-]

0/−2
4.12.2017 20:26

L30i25b87o22r 69F97i17l61á82k 2511264499851

Klidně. Někde v rezervaci.

+4/0
4.12.2017 20:32

J43i43ř75í 66K46l51e98j82n94a 2407428616357

správně, do rezervace s nima;-)

0/0
5.12.2017 8:39

E84d48u54a30r97d 38P80i18t80á28k 6752790913747

Žádná rezervace, na jatka.

0/0
5.12.2017 10:26

P96e90t93r 98Č77e17r29m79á91k 9438675189280

Odvolání dle hesla o vlku a koze... Zaměstnanec TSK téměř jistě za danou situaci nemůže - TSK coby servisní (defacto správní) organizace má za úkol zajistit ze své pozice pouze běžnou údržbu související s provozem mostu a na případné větší problémy upozornit majitele který o investici musí rozhodnout. Vzhledem k existenci poměrně detailního passportu stavu mostů se dá předpokládat že tyto informace má magistrát k dispozici. Do jisté míry chápu že není reálné těch několik desítek mostů v kritickém stavu hned opravit a úřední šiml kterým to musí projít je zdlouhavý, ale hned preventivně někoho obětovat asi není moc řešení...

+3/−1
4.12.2017 20:23

J48a96r35o84s55l59a44v 23K67a17d62l53e86c 5681769622241

TSK je zodpovědná za technický stav a diagnostiku.

0/0
4.12.2017 20:30

P98e85t54r 75Č12e91r11m40á63k 9548155159560

No dyť to píšu, ale nikoliv za to zdali to magistrát chce nebo nechce opravovat.

+2/0
4.12.2017 22:17

V20o62k88o19u41n 21V55l43a30d30i56m60i38r 8832408559898

Jeste v padesatych letech tam nekde byl privoz.

0/0
4.12.2017 20:10

J48i52r26k76a 44K80o63c51m46a15n 3348534904

Politickou odpovědnost měl převzít Dolínek a okamžitě odejít z veřejného života. Stejně tak celá dozorčí rada TSK, všichni ti politici z ní, a také ředitel TSK.Teprve teď vylézají informace, že Praha provozuje mosty v dezolátním stavu. Také bych přidal Hermana za nečinnost jím řízeného ministerstva ve věci vydání stanoviska k Libeňskému mostu, asi mu k tomu v Mnichově nic neporadili.

+8/0
4.12.2017 19:51

R15o38b18e21r95t 10H64o76m37o65l17k79a 2770652962241

To se obecně ví už dlouhá léta, nikoli "teprve teď". Hlávkův most je KO, ale dokud nebude hotový Libeňák, nemůžou ho zavřít. Už alespoň překládají sítě které v něm vedly. Tohleto skládání funkcí mi přijde jako holý nesmysl. Jo, Dolínka taky nemusím, ale proč by měl nějaký radní MHMP skládat funkci kvůli spadlé lávce? Podle mě tak akorát z doslechu věděl, kde taková lávka je. Odpovědnost za ní měli jiní "inženýři"...

0/0
5.12.2017 6:49

K72a17r69e84l 73N15o62v87o78t74n80y 1354675934152

Ano je odpovědnost za technický stav- tj TSK. Jenže je pak i odpovědnost politická, tj těch managorů, ( to není překlep to je novotvar), kteří si myslí že s volbami pro ně vše skončilo, že vydrápali ke korytu a jsou tam po celé funkční období bez žádné odpovědnosti za svá rozhodnutí. No a Dolínek by mohl tak akorát vyfasovat oranžovou vestu a jít malovat po Praze své modré zóny.

0/0
6.12.2017 23:05

J31i89ř39í 24V27i52n27k86l39e90r 1221217850199

Viník nalezen;-D. Ale to máme mosty, lávky, silnice, koleje, zvlněné dálnice, šizený beton či asfalt.......

Ale jak říká jedna "špičková " stavební firma" stavění nás baví". ;-D V Česku určitě a pokud platí stát tak to platí dvojnásob

+5/0
4.12.2017 19:43

L95i65b24o65r 36F72i97l63á68k 2271984759301

Levný model. Pro každou pražskou rodinu. https://hobby.idnes.cz/letajici-babicka-lanovka-082-/hobby-dilna.aspx?c=A170603_084206_hobby-dilna_bma

+2/0
4.12.2017 19:40

A41l30e28x38e19j 42K60i85r89i48a51k79o71v55s29k40ý 1931608938752

"Také má být prošetřeno, kdo za pád mostu nese vinu a má být vyvozena personální odpovědnost"... ...tak proč už někoho odvolávali????

+1/0
4.12.2017 19:36

J77i81ř19í 66K68l40e30j16n66a 2307218246517

aby by bylo vydět že jsou vostražitý-je to k pláči, M Jakeš když byl tenkrát v křeči chtěl taky čistit potok a záviděl platy umělcům, jo ty křeče;-)

+1/0
4.12.2017 20:18

A31l85e65š 20A61d13a77m 7350330158269

Pan Petr Dolínek, člověk na svém místě.

Sedí na dvou funkcích-poslanec a radní, takže je navíc velmi schopný.

Má také za sebou bohaté studijní a pracovní zkušenosti. Nedokončil Karlovu univerzitu, její filozofickou fakultu. Tedy zjevný odborník na dopravu. Svou odbornost na dopravu a především mosty dále prohluboval jako marketingový poskok a hlasatel bezvýznamných novin.

Jak se proboha takový neúspěšný člověk dostane na takové pozice???

+8/0
4.12.2017 19:33

L72i85b64o27r 77F32i74l66á15k 2101524589211

Tak na startovní čáře mu zatlačí voli...či a pak už jen vědět, komu skočit šipku....

0/0
4.12.2017 19:38
Foto

P61a68v78e21l 53P28á69p37e36š 7385490694636

Z "Prahy stověžaté" jest v mžiku město padacích mostů...

+3/0
4.12.2017 19:30

Z29d41e57n26ě49k 53W75o91l92f 9821750127385

Co lodě?

0/0
4.12.2017 19:26

L43i55b54o19r 50F78i36l54á58k 2911334659811

Plují.

0/0
4.12.2017 20:04

E15d45u88a46r57d 24P57i24t13á42k 6192870593977

"Mosty padaj, lodě plujou." Renesance pro lodní dopravu.

0/0
5.12.2017 10:32

J81a29r68o85s13l18a25v 83P23o81r26t 7869707429185

To je teda nápad , odvolat šéfa mostařů . Byla tam čidla průhybu a ta nic nehlásila 5minut před havárií .

+1/−1
4.12.2017 19:11

J70i49r33k59a 67K48o40c12m56a35n 3608534234

Takové lano se totiž občas utrhne najednou. Praskne si, potvora, a nehlásí to předem.

+3/0
4.12.2017 19:54

J40a22n 45R30u89d80o53l35f 8889164297579

to je tak kdyz nekdo nepozna korozi od rezi

+1/0
4.12.2017 19:03

B65l30a31ž17e29j 69M53o25t15y42č92k84a 8387907595510

konečně ho sesadili, asi si někdo všiml, že na severu v bohnicích chybí most už přes padesát let a pořád se nic neděje. Prej by přes něj jezdili lidi.R^

+7/0
4.12.2017 19:00

F26r22a60n51t63i11š53e11k 46K95l95í88m87a 2823808424134

Šéf mostařů má akorát zkažený Vánoce a vyřeší se prd

+16/0
4.12.2017 19:00

M12a11r27t18i94n 36K64u17č38e17r96a 8299599909982

Nový most nebude hned.

Jak se bude chovat pontonový most až půjdou na jaře kry atd.

Nebude jako hráz?

0/0
4.12.2017 18:57

B31l12a18ž76e55j 77M92o63t76y30č70k32a 8737637365310

kry už nechodí deset let;-)

+2/0
4.12.2017 18:58

T60o59m80á36š 88P41a43č30e84s 2948432357927

Asi jste si nevšiml, ale od tý doby, co je postavena Vltavská kaskáda, tak Vltava už nezamrzá.

+9/−1
4.12.2017 19:03

J55a80r85o14s96l67a85v 74K13a86d35l18e46c 5491869342141

Ale zamrzá.

0/0
4.12.2017 20:20

R89a53d11e85k 46J68a78n64a19t88a 9685876914592

Zamrzne leda nějaké stojaté rameno. Kru jsem na Vltavě nikdy neviděl. A vojenský pontonový most je železný a celkem masivní a kru, která by ho zničila si na Vltavě ano nedokážu představit. Maximálně by se rozpojil a sklouznul ke břehu.

0/0
4.12.2017 21:25

P43a66t70r31i48k 84E28g76e94r 2508560579711

Nebylo by nejjednodušší a nejrychlejší do úseku Nádraží Holešovice - Výstaviště Holešovice, Za Elektrárnou - Císařský ostrov - Císařský mlýn poslat krátké spoje linky 112 která jede ze zst. Podhoří přes zst. Zoologická zahrada - Kovárna - Trojská / Povltavská - Nádraží Holešovice ještě by bylo možné vést linku 156, 201 nebo 872 z Nádraží Holešovice.

+1/−7
4.12.2017 18:53

M54a27r52e91k 55T95ů80m15a 4892338176192

K čemu další most, který by přivedl zbytečně další dopravu do Troji a Stromovky?

0/0
4.12.2017 19:18

P22e16t49r 87H78a26r85i21p37r91a51s75a27d 48H49a84j23i58č 8603380874967

Na tom mostě to bylo chvílemi jak na Václaváku. Bylo dost štěstí, že to prasklo v době, kdy tam byli "jen" 4 lidi.

0/0
4.12.2017 20:48
Foto

O33n46d66r95e23j 91V21a54l52o43u62s22e36k 4770771877261

Kdyz jsme loni jeli Sázavu, tak jsem si všimnul tragického stavu lávky u Samopšů. Tam by si i laik všimnul, že ta lávka drží jen na čestné slovo.

Psal jsem na povodí Vltavy i na úřad v Sampších, všade si mě předhazovali jako horký brambor.

Je vidět, že dokud se někomu něco nestane, nikdo nic neřeší...

+4/0
4.12.2017 18:51

F34r69a46n44t62i75š75e73k 17N56o94v90o41t72n77ý 7302249820

A co Dolínek, ten neodstoupí?

+12/−1
4.12.2017 18:49

P12a31t81r13i93k 98E82g49e17r 2238150219701

Sorry jako, ale tento člověk mi naopak vyhovuje.

0/0
4.12.2017 18:54

O16d34s41t35r67a51n61ě70n70ý 89U32ž15i45v26a62t21e69l

Uživatel požádal o vymazání
+2/0
4.12.2017 20:43

L83i90b21o94r 75F66i43l30á75k 2461614239671

Sesadili šéfa mostařů. Úplně živě ho vidím jako šéfa pontonářů.

+4/0
4.12.2017 18:49

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

INTERAKTIVNÍ GRAF: Porovnejte, jak se koronavirus šíří v různých zemích

Statistik, jak se šíří pandemie nového koronaviru, existují spousty. Někdy je ale těžké dát různá čísla do kontextu....

Premium

Milostná zápletka mladých lidí. Ústřední dvojice tuší, proč je Slunečná hitem

V lednu vstoupil na televizní obrazovky seriál Slunečná a od té chvíle si získal velké množství fanoušků. Nemalou...

Najdete na iDNES.cz