- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak se Lysice zase proslavily,
řidič byl zkušený, jezdil s autobusem co pamatuji, ale prý nedodržel bezpečnou vzdálenost a už nestihl zareagovat a brzdit
PS: od nás z práce kolega má syna v nemocnici, je na kapačce a má přeraženou čelist, další kolegyně měla dnes rychle spěchat z práce domu se slzama v očích tak snad (...), netuším jestli i ona tam měla dítě a ještě jedna známá tam měla holku a ta by snad měla být v pořádku, snad se tedy stav děcek nezhorší jak jsou na tom ti 2 dospělí netuším snad se brzy všichni uzdraví
Ještě že se autobus nezřítil z toho mostu. Já nemám řidičák, ale kdyby si auta dodržovala mezi sebou větší odstup, tak by se na mnohé střety mohlo včas reagovat. Může to být a nemusí i tento případ.
Asi máte pravdu a bude to stále horší, budeme mít samé vysokoškoláky, nebo věčné studenty ve státních školách, kde se zdarma mnoho let flákají a žádnou nedodělají. Dělat řemeslníka, autobusáka, či jiné potřebné, se nenosí, za chvíli budou muset dělat všechno Ukrajinci.
Tak v tomto priatelia nemusíme súperiť úprimnú sústrasť
Nemluvte za jízdy s řidičem ! Je to jen možná příčina,říkali,že ta mrtvá učitelka seděla ve předu.
Proč vlastně autobusy nemají žádnou deformační zónu? To je kvůli nějaké legislativě. Aby se tam vešlo co nejvíc pasažérů? Chápu, že by hůř viděli před sebe, ale to už se dá taky snadno řešit.
Mají stejnou deformační zónu jako běžné kamiony (tam jen řidič sedí o něco výš).
Prostě se počítá, že jsou to vozidla pro řidiče profesionály s příslušným řidičákem a ne pro běžnou veřejnost, takže riziko nehody je nižší.
A při srážce s nejčastější velikostí vozidel, které na silnici potká, je autobus bezpečný dost.
Statistiska nám bohužel nikdy neurčí, zda se tragédie, která se má stát v průměru 3x do roka, stane co čtvrt roku, nebo v jeden den.. .
Zadna statistika nerika, ze se neco ma stat. Pouze rika, co se stalo. Rozdeleni pravdepodobnosti budoucich nehod take nerika, kolik presne nehod se stane v nejakem budoucim obdobi. Jsou to proste z pohledu pravdepodobnosti nahodne procesy a parametry te nahodnosti se jeste meni na zaklade vnejsich faktoru.
Pokud stát v prostřednictvím české policie bude tolerovat, přetížená auta, špatný tech stav vozidel, bezohledné chování řidičů na silnicích, zejména těch movitých,. Dále pak pokud budou zákonodárci naslouchat osoby, které si do profesního životopisu budou psát zaměstnání lobista tak se bude stávat to co se stalo na Slovensku včera, dnes v České republice a o prázdninách nedaleko Chrudimi něco taky podobného, o čemž si můžete přečíst na https://pacholek.com/. Je to hrůza že!!!!!
To by me zajimalo, jestli slo o technickou zavadu nebo byl pricinou mobil.. kazdopadne je to hrozny a at se s tim neco konecne dela .. dalnice, prisne a castejsi technicke, prisne zkousky ridicu, praxe v rizeni, kriminal za nedodrzovani prestavek, atd.
Most byl namrzlý, brzdná dráha delší, takže řidič autobusu měl zvětšit rozestup od vozidla před ním.
Učitelka měla být připoutaná a zároveň měla dozorovat žáky a hlídat je, aby seděli na místech a byli připoutaní. Klidně se mohlo stát, že zrovna šla kontrolovat nezbedné žáky. Tohle by si měli uvědomit ti, kteří závidí učitelům jejich 25 tisíc čistého měsíčně. Je to obrovsky odpovědná, ale také nebezpečná práce.
Takze pridame ucitelu, aby se nebali jezdit autobusy..