Diskuse k článku

Při srážce pražských autobusů v Kamýku se zranilo šest lidí

Na křižovatce v pražském Kamýku se ráno srazily dva autobusy městské hromadné dopravy. Záchranáři ošetřili celkem šest lidí, kteří měli převážně lehká zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M45a92r92t54i73n 25R53u61z23i31c88k53a 1322108496377

Jak se tady mohla srazit 189 a 157? Tam 189 vjizdi a vyjizdi z konecne, zatimco 157 jezdi primo... to jako to krouhnul do krizovatky a napalil do stojici 157 v zastavce? At uz ze smycky nebo z krizovatky?

0/0
9.10.2018 11:47

P78a71v70o81l 55I51g30r13i57n58i 8647310272674

Úplne jednoducho.. 189 ide párkrát ráno z Kačerova na Sídliště Lhotka pouze manipulačne bez cestujúcich.. Keby mal meškanie na nástupnú zastávku Sídliště Lhotka, nič by sa nestalo, nakolko by bol v inom pruhu ako linka 157.. Ale keďže mal času ešte dost tak smeroval na obratište linky 189. A neštastie je na svete..

0/0
9.10.2018 20:36

F87i20l97i54p 90R92u13l34f 3625749117533

No, všichni neustále mluví o bezpečnosti, o pásech, podsedácích, airbagách... než dojde na autobusy... občas mám až strach. Zvlášť v příměstkém busu, lidi vč malých dětí stojí při rychlosti 70 - 80km/h... ale je to podle zákona, bus dostal do TP rozhodnutím úředníka místa ke stání, tak se to prostě může a hotovo...

0/0
9.10.2018 9:47

R70o16m70a11n 85P95o73l44á28č20e41k 5676949135

Ono i tahle SORka má 80 a jezdí 80 např linka 125 a nebo 250 ;-)

0/0
9.10.2018 10:00

F97i91l48i77p 54R27u95l35f 3945539457763

A že to těm ouřadům není blbé... alespoň základní zásady bezpečnosti by se snad dodržovat měly, ale říkám si, že v tomhle případě jdou životy lidí stranou, jde o peníze a nedostatek řidičů... dřív nebo později se něco stane a pak se budou najednou všichni divit, že se to neřešilo dřív. Stát v uličce např. ve chvíli, kdy řidič nabourá do protijedoucího kamionu, rychlosti se sečtou a z lidí bude doslova hromada masa na předním skle. A hlavně aby Policie nezapomněla pokutovat řidiče za to, že si zapomněl při popojíždění po magistrále v zácpě zapnout pás...

0/0
9.10.2018 10:07

F35i18l31i64p 82R62u75l26f 3885749747893

myslim v autě... takovou pokutu jsem totiž dostal... stáli u toho parkoviště nahoře u Hlaváku...

0/0
9.10.2018 10:08

M51a37r66t17i89n 28R34u53z52i91c67k90a 1852708596567

Joale tady to z krizovatky 80 urcite nerozhuli, hned za krizovatkou vjizdi do smycky, spolecna trasa obou linek je zde asi 50 metru a to jeste se zastavkou...

0/0
9.10.2018 11:49

T87o35m28á61š 43Ž49i77t83n26ý 6521830681731

No jo, vždy je to kompromis mezi bezpečností a použitelností. Představ si že by městské busy nebraly stojící pasažéry. Sorry, počkejte si na další...

Výhodou busu je hmotnost, většinu soupeřů prostě "přejede". Malér je, když terfí stejnou váhovou kategorii.

Osobáky by taky byly bezpečnější kdyby měly závodní klec a pětibodové pásy.

Ale kdo by to chtěl denně používat?

+4/0
9.10.2018 10:21

F38i16l49i59p 58R40u37l73f 3855189717533

Já vím, jen mě to poslední dobou začíná nějak děsit, když vidím maminu s malými dětmi stát v uličce busu 348... asi začínám mít nějakou fobii nebo co... ale nějaké velkoplošné airbagy by se mohly vymyslet...

0/0
9.10.2018 10:45

T40o10m64á78š 71Ž25i70t89n54ý 6381270721121

stačí prodloužit intervaly. Když je bus dost nacpanej, jsou lidé sami sobě airbagem...;-D

+3/0
9.10.2018 11:15

L26i18b15o72r 50N49á50b36ě98l17e97k 3265573642202

Každý druhý se za jízdy nedrží, maminy s kočárem klidně děcko nechají uprostřed vozu(nezapřený) a půjdou si na ty tři zastávky sednout. Takže bych to neviděl tak zle.

+1/0
9.10.2018 10:37

T96o52m56á97š 53Ž75i35t77n34ý 6521250871151

Ano, bude líp;-D

Myslím že tomu busu už bylo líp

+4/0
9.10.2018 9:21

Najdete na iDNES.cz