Diskuse k článku

ŽIVĚ: Podívejte se, jak se proměňuje nádraží v pražských Vršovicích

Nádraží v pražských Vršovicích prochází modernizací. Čeká ho kompletní přeměna a rozšíření - přibude kolejí i další nástupiště, prodloužený podchod propojí Vršovice s Nuslemi. Díky kameře iDNES.tv můžete sledovat dění na nádraží v přímém přenosu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R52o17m82a25n 17K30r26a35t19o20c50h88v41í66l 6326717926384

Proč už konečně neudělaj něco s tím, železničním mostem.

0/0
16.6.2019 23:33

R63o53m83a95n 61K88r51a60t92o13c41h74v38í44l 6826267736904

Nějak se přestalo mluvit o těch mostech....

0/0
16.6.2019 23:33

S96t97a12n90i89s33l19a54v 29N70o43v41o19t44n95ý 2763486699209

Ty tak zvýšili tempo dnes a to je neděle jsou tam dva bagry a dva náklaďáky. R^

0/0
16.6.2019 16:13

T87o63m98á28š 55K40o73r73e25c 1170193235121

V Praze je těch vlakových kolejí fakt spousta a některá místa propojují dokonce mnohem lépe, než metro. Pokud se toho efektivně využije (jako se stalo třeba na ose Modřany - Kačerov - Vršovice), může to ostatní veřejné dopravě hodně ulevit

+1/0
16.6.2019 8:12

R31o49m54a29n 46K65r55a81t15o70c65h42v16í73l 6426967426294

Ano naprosto souhlasím.

Nechápu proč tam těch vlaků jezdí tak málo.

Z Kačerova do centra - úplně ideál!

0/0
16.6.2019 23:34

S98t86a48n34i31s85l19a48v 91N71o77v77o79t54n54ý 2363326949419

Tak jak vidím tak moc velký pracovní ruch tam není dva bagry a jeden náklaďák, asi by bylo dobré kameru raději vypnout. ;-D

0/0
14.6.2019 14:22

L73a37d92i50s72l31a17v 26D22v83o74ř41á66k 6510734215792

Klasická česká infrasturkturní stavba. Utopí miliardy, ale nejzajimavější část na Smíchov nebude. Na železnici se utopily za poslední desetiletí stamiliardy, a nikde to není moc vidět. U dálnic je to ještě horší.

+1/−5
13.6.2019 19:59
Foto

P82e32t62r 15S93u25c79h46ý 3430233982873

Jsem z Plzně a jezdím často do Prahy a musím říct, že tady to tedy je poznat dost zásadně.

+7/0
13.6.2019 20:36

Z63d36e28n87ě69k 20K34o66v22á21ř 9408799229865

Pán je odborník. R^

0/0
15.6.2019 14:04

M40a74r58i93e 13V47a87ř12e62k20o24v58á 3517749874551

Je to hezke, ale nahrazeni trate ve Strasnicich promenadou, uz tak skvele neni. Kdyz uz ty koleje byly vybudovany, tak mohly slouzit alespon pro lokalni dopravu, kdyz je v Praze pretizena.

+1/−3
13.6.2019 12:17

R57a51d70e82k 98J83a86n76a39t33a 9855516694572

Zastávku Strašnice nahradí Zahradní město, s mnohem lepší napojením na autobusy a tramvaje. Podobně jako Bubeneč nahradila Podbaba. Používá ji teď řádově více lidí.

Co se týká kolejí - rovná čtyřkolejka obloukovitou dvojkolejku také v pohodě nahradí. Navíc je dál od zástavby.

+4/0
13.6.2019 18:24

M64a49r93i63e 44V66a59ř12e47k49o92v60á 3877399854171

Mate pravdu, ale mne, ani mym sousedum to nepomuze. Proste bydlime bliz zast. Strasnice, nez te nove

+2/0
15.6.2019 11:17

H98a19n18a 69N46o52v34o64t44n69á 3910597192264

Snad to tady čtou šéfové těch "pracantů" !!!!! Asi jsou dobre placeni za postávání, pokukování, popíjení...

0/−2
13.6.2019 10:58

H70a57n77a 76N68o53v10o86t34n92á 3910237842204

Delnici u budouciho podchodu u Nusli se tedy nepredrou - neustale postavaji a popijeji...takhle asi termin nestihnou!!!!!

0/−2
13.6.2019 10:56

M79a60r44t92i26n 51K92y10s43e70l48a 8568795570210

No prátelé, tady se rýsuje konkurence serialu "Tak jde čas"... mnozí se konce ani nedožijem.

+1/0
12.6.2019 20:57

J20a12r25o42s55l88a83v 43B27e81d17r40n39a 3646171821217

Jak u nas pred barakem. 2 makaji a 5 cumi

0/0
12.6.2019 17:00

P58a41v51e58l 58Z21o98u73h33a53r 5168834764359

S takovým tempem "přestavby" to vypadá na dokončení někdy v roce 2O5O.To je to naše stavebnictví.Do bot ..... s nimi.;-ORv(b)

+1/0
12.6.2019 17:00

J82a61n 40C54e45p80e12k 1824946470

Jo jo, tam se maká, jako na všech našich stavbách. Jeden bagr a 3 dělníci, kteří se opírají o lopatu.

+5/0
12.6.2019 16:50

D14a54n18i81e34l 21Ř91e13h41á82č48e96k 5457613771597

Je 16:32 a podle videa tam ještě čtyři makají... ;-D

+1/0
12.6.2019 16:33

P65e82t44r 88H19a20r72i74p32r63a14s81a54d 51H66a23j60i48č 5751626733940

Ještě, děkuji za článek. Ajzmboňáci nic nevěděli. :-)

0/0
12.6.2019 14:03

P29e24t71r 81H71a83r31i51p78r90a56s98a28d 34H32a39j63i69č 5641976713600

Je možné, že i ožije ta poněkud zaplivaná čtvrť za nádražím. Pokud tam bude podchod a zbourají se ta stará nepoužívaná skladiště a udělá se tam například osázený pruh, může to místo být mnohem příjemnější.

+4/0
12.6.2019 14:02

K46r69y49š37t11o92f 54L78a47n26í21k 1899290705935

z Edenu primo na Smichovske nadrazi by to bylo bezva, ale jak to tak vypada, kvuli Vytoni se toho asi nedoziju.

+7/0
12.6.2019 12:33

M89a94r11e92k 59Š78i81m40o75n 2594197248418

Když filmaři potřebovali nějaké větší nádraží do filmu z období od 19. do konce 20. století, použili Vršovice, ale to už asi skončí :-)

+4/0
12.6.2019 12:33

J24a52n33a 19S34t63e26h98l30í35k23o81v24á 6778961125308

Už aby to bylo :-)

+8/0
12.6.2019 12:15

P80a17v21e49l 43R98o70h18á76č59e52k 8204691557695

Líbí se mi, že v Praze konečně začínají chápat a řešit problémy, které řešila velká evropská města před 50 lety. Pouze Brno a Jihomoravský kraj tyto problémy nevidí, a dělá vše pro to, aby se za 10-15 let projevily mnohem víc než jinde.

Co se týká kapacity nástupišť, i tento problém již zhruba 40 let řeší např. upravená logika reléového stavědla v Zürichu na Hardbrücke. Ovšem jakoukoli technickou invenci podobného typu lze od monopolního dodavatele SŽDC jen těžko očekávat. Zbytečná infrastruktura navíc a ASDF přece vše vyřeší ;-D.

+8/−2
12.6.2019 11:44

P27a93v68e33l 83M95a46t95o60u68š36e78k 5110727338654

Jediný na naše poměry trochu převratný je projekt čtyřkolejného úseku. Konečně, po dlouhém období módy tříkolejek. Jenže v Německu nebo Švýcarsku mají ve srovnatelných úsecích souběžných kolejí klidně šest, osm, deset a možná i více.

0/−1
12.6.2019 15:51

P98a26v97e61l 17N93o60v17o41t83n74ý 7351910172320

Ono to ve skutečnosti nebude čtyřkolejka, ale souběh dvou dvoukolejek (v Zahradním Městě nepůjde od Malešic přejet na "hostivařské" koleje)

+2/0
12.6.2019 16:14

P70a82v12e22l 67R17o79h17á60č57e32k 8244121477475

To zase přehánite, ale hlavní trať Zürich-Bern je opravdu 4kolejná, až na poslední úsek kolem tunelu Eppenberg, který se právě dokončuje.

Vývoj zab.zař. v CH je dlouhodobě poznamenán hledáním kompromisů mezi požadavky na vysokou propustnou výkonnost a bezpečností, a zatím se jim v tom daří. Generální stop à la AŽDC? Kvůli jedné posunce, která projede Stůj odstavit půlku železničního uzlu? ;-D

U SŽDC je ale možné leccos, třeba na celý rok odstavit Brno hl.n. Ale co mají chudáci dělat, když jim chybí technicky vzdělaný personál. Postavit nejdřív nové stavědlo a pak podle postupu prací přepojovat kabelové závěry, jako se to dělá jinde, to je nad jejich možnosti, a hlavně mimo obchodní zájmy jisté firmy. ASDF není řešení, ještě že teď budou místo vlaků jezdit tramvaje ;-D.

+1/0
12.6.2019 16:40

I11v80a97n 57H79o86l14a55s 5537287418617

> srovnatelných úsecích souběžných kolejí klidně šest, osm, deset a možná i více.

Předpokládám, že zdrojem vašich informací je "Lokomotiva Tomáš". ;-D:-P

+3/0
13.6.2019 13:13

I38v33a88n 14H21o84l43a43s 5707787128497

Pokud jde o využívání železniční dopravy, tak Jihomoravský kraj začal už před 15 léty dělat to, v čem jej ostatní teprve postupně dohánějí.

+1/−1
13.6.2019 13:12

P62a86v57e90l 81R98o43h13á83č27e80k 8364871907355

Máte pravdu, Kraj vlakovou dopravu na trati 244 zařízl v Bohuticích, a teď chce ještě vymístit železnici z centra Brna. Doporučuji Vám kontaktovat starostku ze Suchohrdel u Miroslavi a mnohé další v okolí.

Zkuste si někdy projet trať z Laa do Vídně. Zamyslete se nad tím, proč všechny S-Bahny nejezdí na HB, tak jak je trať de facto postavená, ale všechno (mimo dálkové dopravy) jezdí po linii Floridsdorf - Praterstern. Zeptejte se těch hloupých Rakušanů, proč si místo Vídně staví domy na venkově, a zbaběle pak svá auta nechávají na záchytných parkovištích, zřízených u každé železniční zastávky, a jezdí AŽ DO CENTRA Vídně vlakem.

A taky si spočítejte ty nákladní vlaky, co mezi Vídní a Laa potkáte. Ještě aby tak nějakého vola napadlo ty dvě tratě znovu spojit a dokonce položit i tu druhou kolej. To by pak třeba mohla začít jezdit i RoLa s nějakým terminálem na D1 u Ostopovic, a pak by na tom nedej bože ještě mohl stát začít vydělávat, podobně jako na tranzitu sever-jih vydělává SBB či BLS. A co by pak Brňáci dýchali? Smrad z elektrických lokomotiv?

Zabývám se železnicí už nejméně 20 let, z toho posledních 8 jsem nucen pracovat v zahraničí. Kdysi jsem nabízel pánům z ČRo spolupráci při natáčení nějakých reportáží typu "jak fungují železnice v Evropě", ale nebyl zájem. Tak své kolegy pozdravujte, už se těším na další reportáž paní Woodhamsové o tom, že ve Vídni rozkvetly tulipány.

+1/0
13.6.2019 13:54

M34a22t13t25e17o 22K62o61u74n97o28v98s34k97y 1360611678473

Já chci kameru z parkoviště před obchoďákem!

0/0
12.6.2019 11:33
Foto

J36a77k77u46b 50S68o95b36o59t62k94a 6294158867406

To tu bylo předminulé Vánoce :-P

+1/0
12.6.2019 12:06

Najdete na iDNES.cz