- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně se ten projekt přiblížil k realizaci. Bez domácího nabíjení je blbost kupovat si elektromobil a kdo má v Praze na sídlišti garáž? Využití lamp mi přijde jako ideální, alespoň se nemusí dělat jiné nabíjecí "sloupky" ze země.
To uz je novy/opraveny Libensky most? nebo zas budou vozit pirati riksou lidi pres most? Obchvat/okruh kolem Prahy je zrejme uz take hodovy a na letiste se doufam uz dostanu metrem nebo aspon rychlovlakem z centra.
To myslíte, že se všechny ty odbory zabývají jedním mostem a dokud se to nepohne, budeme čekat a dívat se? Projektů je hromada a byrokracie obrovská, tak co očekáváte?
Čím dál víc bych byl pro směrování daní, jak to je v některých zemích, přímo určením od plátce. U mnoha investic se mi velmi nelíbí, kam moje daně tečou...
Taky se mi nelíbí, že například Penamu financujeme linky nebo dáváme prachy na předražené Čapí hnízdo. Podobně jako dotace na sjezdovky a vykácení lesa... A co s tím nadělám?
Živě si představuji, jaká v blízké budoucnosti v naší zemi, která je především známa největší koncentrací cholerických a netolerantních řidičů, určo zavládne kolem těch "dobíjecích lamp" echt pohoda, až se ke každé z nich usalaší na nějaké 3 hodiny dvě auta...
Proč jen na tři hodiny? Večer to píchne na dobíječku a ráno odjede.
EU se nelíbí uhlí ani jádro. To bych chtěl vidět, kde bychom brali na všechno šťávu, kdyby to mělo jet ze sluníčka a větru.
takže nabíjení je vyřízené, bude v lampách. hlavně aby bylo co nabíjet musíte lidi donutit ty milionové e-auta taky kupovat, když dnes má již většina lidí jednu kapsu prázdnou a druhou vysypanou
Kdybyste bydlel v Praze, nemohl byste napsat, že v centru bydlí lidi, kteří nemají peníze... Jezdí tady ty nejdražší auta, takže ani top elektromobil pro tyhle lidi není položka.
Základní otázka je,kde se vyrobí ta elektřina...
Plánují 3000 lamp se dvěma nabíjecími místy na rok 26 a na rok 30 plánují 100k EV.
Takže to vychází jen na 16.66 auta na jedno nabíjecí místo (bez návštěvníků a těch co budou mít nabíjení ve vlastní garáži - i když těch bez překopání a významného posílení sítě taky moc nebude). To bude v Praze na silnicích (a u dobíjecích stanic) ráj...
Už se těším na elektrické rozmrazování benzínového auta.
Super, bylo by dobře kdyby si víc měst v Čr vzalo z Prahy příklad.