- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To řeší provozní náklady, ktere budou při frekvenci cestujících nižší. Neřeší to ale nedostatečnou kapacitu, ta zůstává stejná jako u autobusu. Navíc budou jezdit celkem po rovině a napájení z trolejí se nejvíc vyplácí v kopcovitém terénu.
3-clankove trolejbusy budou kapacitnejsi a oproti autobusu se vyrazne usetri na nafte,... zivotnost trolejbusu byva vyssi nez u autobusu a pohon je mene narocny na prostor ve voze, dokonce lze umistit pohony do kol (to asi nebude v nabidce u nikoho), ale v takovem pripade by ve voze bylo vyrazne vice mista...
Ano vice se vyplaci v kopcovitem terenu, tramvaje nejdou zavest kvuli sklonu a autobusy maji vysokou spotrebu nafty a jsou hlucne, elektrobusy zase pak museji mit velke kapacitni baterie a castym nabijenim se snizuje zivotnost, take se musi vybudovat pro ne infrastruktura,..
Tady vsak troleje povedou i v niste planovane tramvaje, takze sloupy, meniny lze vyuzit v budoucnu a vozy lze take v budoucnu pouzit na jinych linkach,... Pripadne lze menirny vyuzit i pro nabijeni elektrobusu a elektromobilu...
Dobíjecí stanice na konečných? Kdo ví, jak se 119 "točí", tak se nad tímhle "napadem" popadá za břicho smíchy...
A jak ji z Petřin dostanete dolů do Liboce? Nepletete Vy si náhodou Petřiny s Dědinou?
Vyhodí do luftu 300 milionů a za pár let to bude nepotřebné, protože na letiště povede železnice.
Tak jaká doprava nám na to letiště ještě chybí? Co vodní kanál z Vltavy a parníkem až do centra?
Co aby radnice nejprve dotáhla nějaký z projektů, co se řeší, než začne cpát miliardy do další dopravy?
Ostatně, ta lokálka od Kladna je nesmysl. Chtělo by to novou přímou trať na Hlaváč. A ejhle. To je nápad. Dvě vlakové trati, metro, autobus, tramvaj, elektrobus, taxíky, parník a trakař s oslem. A bude to dokonalé. ;-)
Je dost neštěstí, že stále se nelze dopravit z centra Prahy kolejovou dopravou přímo na letiště.
Jeden elektrobus za 30 milionů? A navíc ještě potřebná infrastruktura?? A jezdit budou až za tři roky???
Zajimala by me navratnost tech extra postavenych troleji pro autobus, ktery bude vyhledove nahrazen vlakem
Výhledově Podle toho, že jméno máte bez diakritiky, hádám, že se nacházíte někde v cizině a už jste zapomněl, jak to tady chodí.
Trolejbus je definován jako kolejové vozidlo se závislou trakcí, což v tomto případě neplatí.
Takže trolejbusy? No panečku...