- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rikam porad, postavte tam tramvajovou trat...
Takový osvícený nápad. Vystoupím z metra a jdu na autobus, abych popojel 1-2 zastávky před dům. Nyní ve stejné trase budou jezdit náhradní autobusy. Nemohly by zastavovat na místních zastávkách po celé trase, tak jako všechny ostatní autobusy?
Posledně jsem poslouchal lidi z Michle, že je náhradní autobus sice provezl pře Brumlovku, ale vystoupit jim dovolil jen na Budějovické a Kačerově, takže se tu jednu stanici museli pracně vracet jiným autobusem.
Bylo by to takto možné?
Záleží, kterou zastávku myslíte. Okolo Mikulovy nebo Jarníkovy XC běžně staví. Nejčastějšími podněty z minulých výluk byly ale právě podněty opačné, proč ty náhradní busy jezdí z Hájů přes Mikulovu a z Opatova dále přes Jarníkovu, zastavují tam a proč zajíždějí na Roztyly, že přece nikoho, kdo jede z Hájů či Opatova do centra nezajímají zastávky okolo a že všichni chtějí rychle k metru. Dokonce pár lidí kvůli tomuto zajíždění nestihlo vlak na Hlavním nádraží a byli opravdu hodně rozezleni. Proto se nyní zavádí zrychlená linka míjející aspoň ty Roztyly. Jinak lidé z Opatova by nejraději už nezastavovali na Chodově a jeli po dálnici až na Budějovickou k metru, stejně lidé z Chodova. Nikdy se nejde zavděčit všem. Teď zas budou stížnosti, že někdo vlezl do špatného XC a minul svou cílovou zastávku...
Koordinace staveb s vlivem na dopravu Praze moc neříká - ve stejném termínu se bude napojovat i Blanka na Strahovský tunel a nikdo vlastně netuší, co to přinese za změny dopravních proudů.
Ale náhradní dopravu řešíme včetně XC1, XC2, XCx - to bude zmatek
Jakou souvislost má proboha nějaká zavřená Blanka a metro na druhém konci Prahy? A navíc - co přesně se na té Blance má jako na Strahovský tunel napojovat? Na křižovatce Malovanka je podle mně všechno připravené, tam by stačilo odstranit dřevotřískové desky, které brání vjezdu a výjezdu aut do a z Blanky, přenastavit semafory a nějaké proměnlivé dopravní značení a může se začít jezdit hned...
Jestli to spíše nesouvisí s úterní ranní poruchou...
Nesouvisí, je to plánované několik let dopředu.
nejlepsi je vsechno delat jako "monoblok", aby se to pak nedalo rekonstruovat po castech a v noci... to bude teda zazitek - precpane autobusy v tom horku ...
Standardní práce na dopravních stavbách po česku. Co na tom, že v západní Evropě a USA je velká tendence provádět opravy v noci, aby to tolik nepřekáželo ve dne. Zde se to prostě bez nějakého chytřejšího plánování mastí jako "monoblok" občan-neobčan, zde tedy zákazník-nezákazník.