Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Lidi nechtějí dělat práci, u které mají zodpovědnost. Nota bene za ty peníze.
Google Plus | Zavřít |
Jaký je problém na každý vůz GPS a program a dát to veřejně na stránky pak se v tom nedá tolik švindlovat . Je to asi dva roky kdy se dalo veřejně koukat v zimě ve středočeském kraji jak on-line jezdí sypače a taky to skončilo asi bylo vidět moc na prsty.To jsou peníze všech občanů tak co pořád tajíme.
Google Plus | Zavřít |
Problém to není, ale dopravci se do toho nechtělo a teď už je celkem jasné proč.
Google Plus | Zavřít |
Buďte v klidu, takovýhle sledovací systém existuje a vozy Pražské integrované dopravy ho mají. Proto se o těch výpadcích spojů ví.
U nás v kraji máme taky případy, kdy nějaký spoj prostě nejede, protože není řidič, ale protože autobusy nikdo z kraje přes GPS nesleduje, nic se nezjistí.
Google Plus | Zavřít |
Myslíte tohle: https://www.mpvnet.cz/pid/map ?
Google Plus | Zavřít |
Jak může Ropid zadávat práci a peníze když na to podnik nemá kapacitu to v dnešní době nelze zjistit kolik má ČSAD vozů a kolik řidičů a jestli to Ropid neví tak je něco špatně protože je to placeno z daní nás všech.
Google Plus | Zavřít |
Jak? Jednoduše:
ROPID: "Potřebujeme od vás tolik a tolik autobusů a tolik a tolik řidičů. Máte je?"
ČSAD Kladno: "Jistě, všechno máme, vše poskytneme, nic není problém."
ROPID: "Dobře, věříme vám, že to zvládnete a spoléháme na vás."
Takhle nějak to ve slušné společnosti funguje.
Google Plus | Zavřít |
ČSAD MHD Kladno má s nedostatkem řidičů problém dlouhodobě, nejsou schopní zajistit ani provoz MHD po městě, tatožpak příměstskou dopravu.
Google Plus | Zavřít |
Ono by bylo ideální dopravce s takovýmto přístupem vyšachovat úplně kdyby to šlo. Když ani neví, na kolik spojů denně uzavřeli smlouvy, tak chci pak vidět to ostatní.
Google Plus | Zavřít |
Co to tak sleduji, tak dopravce měl problémy s obsazováním spojů dlouhodobě - jen se o tom vědělo pouze na Kladensku a místní už na to byli asi zvyklí (případně si neměli komu stěžovat, četl jsem něco o přepojování stížností na vrátnici?).
Takže ROPIDu zjevně podepsal cokoliv a počítal, že systém, že občas něco nepojede, zůstane zachován a bude fungovat jak byl zvyklý.
V tom je celkem výhoda velké organizace typu ROPID, že si na daný spoj může domluvit jakéhokoliv jiného dopravce, což asi dřív před integrací v regionu nešlo.
Google Plus | Zavřít |
Problém bude, že tohoto dopravce by asi ostatní dopravci nedokázali nahradit. To je tak když se buduje německý integrovaný dopravní systém (mustr pro ROPID) s balkánskými dopravci typu ČSAD, to se prostě nemůže povést. A akorát na to dojede běžný cestující. A po takové zkušenosti bych se nedivil, kdyby někteří přešli do aut.
Google Plus | Zavřít |
Až na to, že většina závodů ČSAD fungovala už dávno v dobách, kdy na Balkáně jezdil dvoukolák tažený oslem. Zavítejte také někdy třeba někdy do Maďarska, Bulharska, Makedonie....ještě budete naše staré dobré dopravce velebit, jací jsou pašáci
Google Plus | Zavřít |
Michal Klacák: Maďarsko prosím vynechte, tam to funguje na velice slušné úrovni. Balkán začíná až někde za Szegedem.
Google Plus | Zavřít |
Souhlasím, že maďarská doprava je velmi spolehlivá. I Chorvatsko má velmi slušnou dopravu. Bosna je už divočina, ale tam mě překvapili městské autobusy s klimatizací.
Google Plus | Zavřít |
A co třeba taková IDS JMK? Česká fungující verze.
Google Plus | Zavřít |
Zapomně jste dodat, že oni "balkánští dopravci" musí jezdit za centrálně nařízené "balkánské" peníze (VŘ, kde cena má 90% váhy aneb nejlevnějšími nabídkami se jistě zamezilo rozkrádání...) doplněné jízdným výše Ukrajiny (a jízdními úlevami pro velkou část populace). To se pak získává personál dost obtížně...
Google Plus | Zavřít |
.... no právě " kdyby to šlo". Jenže ROPID je aktuálně v pozici prosebníka. Když Kladeňáky odstaví, těžko jejich spoje zalepí rozumně někým jiným. Nejsou totiž řidiči a jen tak nebudou...
Google Plus | Zavřít |
To je otázka. Ono za peníze z PIDu by se mohlo najít dost dopravců, pač jistý stabilní příjem.
Google Plus | Zavřít |
Cokoliv začínají na ČSAD zavání problémem. Podcenění situace ze strany tohoto dopravce je hodně slabé slovo. U dopravce by mělo pár hlav padnout.
Google Plus | Zavřít |
Nicméně to záleží jen na jeho majiteli - je to soukromá akciovka.
Google Plus | Zavřít |
Filipe už běžte s tou svojí žáští víte kam...
Navíc víte kdo je vlastníkem ČSAD Kladno? Vámi obdivované německé DB prostředníctvím Arrivy
Google Plus | Zavřít |
Vám přijde normální, že se dopravce dušuje, že to zvládne, podepíše smlouvu a poté nevyjede hromada spojů, protože nejsou řidiči ? V normální společnosti by se z toho vyvodila odpovědnost. Balkánskou dopravu považuji za zajímavou, ale na Balkáně, nikoliv v Praze. I když v případě Kladna jde jenom o odhalení toho, co tam funguje roky.
Nevím proč do toho taháte DB, které s tím nemají nic společného. Tohle je čistě záležitost čechů.
Google Plus | Zavřít |
Protože na všech vozech vozí hrdě "a DB Company"?
Myslím, že kdyby náš zahraniční akcionář viděl takový bordel v naší společnosti, tak udělá hodně rychle vítr... DB to nechává evidetně ledově klidné...
Třeba T Mobile to udělal v Polsku, když jeho divize začla "blbnout". Takže ano, můžou za to i DB...
Normální mi to samozřejmě nepřijde, ale taky by pak měla řešit odpověnost i firma, pokud ji nevyvodí firma, tak její akcionář ;-).
Google Plus | Zavřít |
Jako bonus, Váš příspěvek je psán, že cokoli má jméno ČSAD je průser... Což je taky lež že... ČSAD Polkost funguje a spousta jiných ČSAD taky funguje na vysoké úrovni.
Google Plus | Zavřít |
Já bohužel znám jenom ČSAD kolem Prahy, v jižních Čechách, na Liberecku a na Ostravsku a jedním slovem děs běs.
Spíš naivita DB, že se s takovými spolky spojila. Kdyby přijeli a viděli naživo, tak by rychle vycouvali.
Zodpovědnost v první řadě patří řediteli ČSAD Kladno. Totálně nezvládl situaci.
Google Plus | Zavřít |
A kde funguje Polkost? Jenom kontrolní otázka :D.
Souhlasím, odpovědnost má ředitel, ale pokud ji on nepřijme, tak ji má vyvodit akcionář...
Němec to bral jako levnou akvizici, která mu hodí peníze nás všech, protože PIDem nejde být ztrátový...
Google Plus | Zavřít |
ČSAD MHD Kladno bych ještě odebral více linek 306 a 626 určitě také!
Jezdit by linku mohl třeba Martin Uher, Libor Valenta, ČSAD Polkost.
Google Plus | Zavřít |
Polkost už jenom kvůli umístění pochybuji ;-)
Google Plus | Zavřít |
Polkosťáci ?? a manipulační přejezdy přes 1/2 Prahy jako sorry To už spíše ČSAD Střední Čechy nebo DPP s vozy vybavenými kasičkami
Google Plus | Zavřít |
DP těžko říct, protože po zrušení Dejvic tam zůstali jenom Řepy. JInak je všechno na druhém břehu Vltavy, stejně jako většina autobusového bussinesu DP.
Google Plus | Zavřít |
Zrušení garáží v Dejvicích je podle mě chyba, ale co vím tak Smíchov obsluhují garáže Kačerov u linek co přejíždějí Barrandovský most, Dejvice obsluhují garáže Řepy a Klíčov manipulačně používají tunel Blanka, o linku 125 se starají všechny garáže mimo Vršovice. ABOUT ME Praha 6, STENBUS Praha 5.
Google Plus | Zavřít |
no, vypadá to, že ty popisované ne-dobré zkušenosti s ČSAD Kladno, co tu nedávno popisovali lidi, asi nebyly náhodné ....
Google Plus | Zavřít |
Tučný titulek, ilustrační foto a informace, že podrobnosti připravujete. No úplná úroveň.
Google Plus | Zavřít |