Diskuse k článku

Kladenský dopravce oznámil, že končí s provozem dvou integrovaných linek

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J23a88n 25D82u37d28í79k

5. 9. 2017

Lidi nechtějí dělat práci, u které mají zodpovědnost. Nota bene za ty peníze.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z97d64e56n61e46k 15K65o76z31á53k

4. 9. 2017

Jaký je problém na každý vůz GPS a program a dát to veřejně na stránky pak se v tom nedá tolik švindlovat . Je to asi dva roky kdy se dalo veřejně koukat v zimě ve středočeském kraji jak on-line jezdí sypače a taky to skončilo asi bylo vidět moc na prsty.To jsou peníze všech občanů tak co pořád tajíme.

0 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P68a24v93e81l 16O27b67d94r35ž28á13l32e65k

5. 9. 2017

Problém to není, ale dopravci se do toho nechtělo a teď už je celkem jasné proč.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M48a17r58t71i57n 64J97a89n43d28a

5. 9. 2017

Buďte v klidu, takovýhle sledovací systém existuje a vozy Pražské integrované dopravy ho mají. Proto se o těch výpadcích spojů ví.

U nás v kraji máme taky případy, kdy nějaký spoj prostě nejede, protože není řidič, ale protože autobusy nikdo z kraje přes GPS nesleduje, nic se nezjistí.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J57o69s37e80f 62J47ů65z82a

5. 9. 2017

Myslíte tohle: https://www.mpvnet.cz/pid/map ?

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z41d14e83n79e68k 30K10o87z54á22k

4. 9. 2017

Jak může Ropid zadávat práci a peníze když na to podnik nemá kapacitu to v dnešní době nelze zjistit kolik má ČSAD vozů a kolik řidičů a jestli to Ropid neví tak je něco špatně protože je to placeno z daní nás všech.

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M61a66r30t29i79n 60J34a95n96d96a

5. 9. 2017

Jak? Jednoduše:

ROPID: "Potřebujeme od vás tolik a tolik autobusů a tolik a tolik řidičů. Máte je?"

ČSAD Kladno: "Jistě, všechno máme, vše poskytneme, nic není problém."

ROPID: "Dobře, věříme vám, že to zvládnete a spoléháme na vás."

Takhle nějak to ve slušné společnosti funguje.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J16a15k72u88b 69B34e60z63n58o56s40k23a

4. 9. 2017

ČSAD MHD Kladno má s nedostatkem řidičů problém dlouhodobě, nejsou schopní zajistit ani provoz MHD po městě, tatožpak příměstskou dopravu.;-€;-€;-€;-€;-€

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M72a79r47t48i33n 43Š33í77m12a

4. 9. 2017

Ono by bylo ideální dopravce s takovýmto přístupem vyšachovat úplně kdyby to šlo. Když ani neví, na kolik spojů denně uzavřeli smlouvy, tak chci pak vidět to ostatní.

4 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P37a64v20e45l 31O65b90d48r17ž11á11l22e68k

4. 9. 2017

Co to tak sleduji, tak dopravce měl problémy s obsazováním spojů dlouhodobě - jen se o tom vědělo pouze na Kladensku a místní už na to byli asi zvyklí (případně si neměli komu stěžovat, četl jsem něco o přepojování stížností na vrátnici?).

Takže ROPIDu zjevně podepsal cokoliv a počítal, že systém, že občas něco nepojede, zůstane zachován a bude fungovat jak byl zvyklý.

V tom je celkem výhoda velké organizace typu ROPID, že si na daný spoj může domluvit jakéhokoliv jiného dopravce, což asi dřív před integrací v regionu nešlo.

4 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F17i79l59i75p 37H90e62r15c35í17k

4. 9. 2017

Problém bude, že tohoto dopravce by asi ostatní dopravci nedokázali nahradit. To je tak když se buduje německý integrovaný dopravní systém (mustr pro ROPID) s balkánskými dopravci typu ČSAD, to se prostě nemůže povést. A akorát na to dojede běžný cestující. A po takové zkušenosti bych se nedivil, kdyby někteří přešli do aut.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M56i98c23h85a71l 63K73l38a13c45á34k

4. 9. 2017

Až na to, že většina závodů ČSAD fungovala už dávno v dobách, kdy na Balkáně jezdil dvoukolák tažený oslem. Zavítejte také někdy třeba někdy do Maďarska, Bulharska, Makedonie....ještě budete naše staré dobré dopravce velebit, jací jsou pašáci [>-]

2 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M59a87r38t96i66n 17J33a21n71d67a

5. 9. 2017

Michal Klacák: Maďarsko prosím vynechte, tam to funguje na velice slušné úrovni. Balkán začíná až někde za Szegedem.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F78i62l89i46p 53H70e31r76c87í82k

5. 9. 2017

Souhlasím, že maďarská doprava je velmi spolehlivá. I Chorvatsko má velmi slušnou dopravu. Bosna je už divočina, ale tam mě překvapili městské autobusy s klimatizací. ;-D

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R53o67m60a64n 41P60o11l87á36č96e31k

4. 9. 2017

A co třeba taková IDS JMK? :-) Česká fungující verze.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J68a68n 75V70a55l10o86u97c93h

5. 9. 2017

Zapomně jste dodat, že oni "balkánští dopravci" musí jezdit za centrálně nařízené "balkánské" peníze (VŘ, kde cena má 90% váhy aneb nejlevnějšími nabídkami se jistě zamezilo rozkrádání...) doplněné jízdným výše Ukrajiny (a jízdními úlevami pro velkou část populace). To se pak získává personál dost obtížně...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M94i96c12h94a83l 41K44l32a81c26á29k

4. 9. 2017

.... no právě " kdyby to šlo". Jenže ROPID je aktuálně v pozici prosebníka. Když Kladeňáky odstaví, těžko jejich spoje zalepí rozumně někým jiným. Nejsou totiž řidiči a jen tak nebudou...[>-]

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R67o80m67a45n 76P44o70l45á12č75e71k

4. 9. 2017

To je otázka. Ono za peníze z PIDu by se mohlo najít dost dopravců, pač jistý stabilní příjem.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F20i83l40i80p 40H30e77r77c98í75k

4. 9. 2017

Cokoliv začínají na ČSAD zavání problémem. Podcenění situace ze strany tohoto dopravce je hodně slabé slovo. U dopravce by mělo pár hlav padnout.

0 5
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P76a11v83e59l 71O63b62d46r75ž68á53l14e24k

4. 9. 2017

Nicméně to záleží jen na jeho majiteli - je to soukromá akciovka.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R15o49m11a93n 13P20o32l52á36č57e92k

4. 9. 2017

Filipe už běžte s tou svojí žáští víte kam...

Navíc víte kdo je vlastníkem ČSAD Kladno? Vámi obdivované německé DB prostředníctvím Arrivy ;-D

2 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F30i39l83i10p 11H62e91r61c48í51k

4. 9. 2017

Vám přijde normální, že se dopravce dušuje, že to zvládne, podepíše smlouvu a poté nevyjede hromada spojů, protože nejsou řidiči ? V normální společnosti by se z toho vyvodila odpovědnost. Balkánskou dopravu považuji za zajímavou, ale na Balkáně, nikoliv v Praze. I když v případě Kladna jde jenom o odhalení toho, co tam funguje roky.

Nevím proč do toho taháte DB, které s tím nemají nic společného. Tohle je čistě záležitost čechů.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R67o15m90a43n 91P83o97l80á49č39e95k

4. 9. 2017

Protože na všech vozech vozí hrdě "a DB Company"? ;-D

Myslím, že kdyby náš zahraniční akcionář viděl takový bordel v naší společnosti, tak udělá hodně rychle vítr... DB to nechává evidetně ledově klidné...

Třeba T Mobile to udělal v Polsku, když jeho divize začla "blbnout". Takže ano, můžou za to i DB...

Normální mi to samozřejmě nepřijde, ale taky by pak měla řešit odpověnost i firma, pokud ji nevyvodí firma, tak její akcionář ;-).

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R50o39m36a66n 35P80o76l83á95č64e54k

4. 9. 2017

Jako bonus, Váš příspěvek je psán, že cokoli má jméno ČSAD je průser... Což je taky lež že... ČSAD Polkost funguje a spousta jiných ČSAD taky funguje na vysoké úrovni.

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F58i57l12i77p 42H32e61r74c67í90k

4. 9. 2017

Já bohužel znám jenom ČSAD kolem Prahy, v jižních Čechách, na Liberecku a na Ostravsku a jedním slovem děs běs.

Spíš naivita DB, že se s takovými spolky spojila. Kdyby přijeli a viděli naživo, tak by rychle vycouvali.

Zodpovědnost v první řadě patří řediteli ČSAD Kladno. Totálně nezvládl situaci.

2 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R21o62m65a97n 42P88o22l75á39č67e37k

4. 9. 2017

A kde funguje Polkost? ;-D Jenom kontrolní otázka :D.

Souhlasím, odpovědnost má ředitel, ale pokud ji on nepřijme, tak ji má vyvodit akcionář...

Němec to bral jako levnou akvizici, která mu hodí peníze nás všech, protože PIDem nejde být ztrátový...

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P75a53t90r43i43k 69"73L95u65x79p71e66" 71E49g45e84r

4. 9. 2017

ČSAD MHD Kladno bych ještě odebral více linek 306 a 626 určitě také!

Jezdit by linku mohl třeba Martin Uher, Libor Valenta, ČSAD Polkost.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R13o68m82a43n 93P83o88l24á89č29e35k

4. 9. 2017

Polkost už jenom kvůli umístění pochybuji ;-)

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M34i51c87h27a15l 93K93l55a81c92á40k

4. 9. 2017

Polkosťáci ?? a manipulační přejezdy přes 1/2 Prahy jako sorry:-/ To už spíše ČSAD Střední Čechy nebo DPP s vozy vybavenými kasičkami !!

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R70o48m75a89n 94P85o17l37á36č24e23k

4. 9. 2017

DP těžko říct, protože po zrušení Dejvic tam zůstali jenom Řepy. JInak je všechno na druhém břehu Vltavy, stejně jako většina autobusového bussinesu DP.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P60a31t59r91i95k 96"37L72u86x60p30e94" 24E55g94e95r

5. 9. 2017

Zrušení garáží v Dejvicích je podle mě chyba, ale co vím tak Smíchov obsluhují garáže Kačerov u linek co přejíždějí Barrandovský most, Dejvice obsluhují garáže Řepy a Klíčov manipulačně používají tunel Blanka, o linku 125 se starají všechny garáže mimo Vršovice. ABOUT ME Praha 6, STENBUS Praha 5.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O38n58d24ř87e53j 68N30o74v52á72k

4. 9. 2017

no, vypadá to, že ty popisované ne-dobré zkušenosti s ČSAD Kladno, co tu nedávno popisovali lidi, asi nebyly náhodné ....

11 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M55a17r97e29k 13C21h96v97o37s73t66e83k

4. 9. 2017

Tučný titulek, ilustrační foto a informace, že podrobnosti připravujete. No úplná úroveň.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít