Diskuse k článku
Kladenský dopravce oznámil, že končí s provozem dvou integrovaných linek
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J43a74n 50D84u84d58í19k 8963771687747Lidi nechtějí dělat práci, u které mají zodpovědnost. Nota bene za ty peníze. |
![]() |
Z16d44e32n97e81k 18K23o46z47á73k 1271511973607Jaký je problém na každý vůz GPS a program a dát to veřejně na stránky pak se v tom nedá tolik švindlovat . Je to asi dva roky kdy se dalo veřejně koukat v zimě ve středočeském kraji jak on-line jezdí sypače a taky to skončilo asi bylo vidět moc na prsty.To jsou peníze všech občanů tak co pořád tajíme. |
![]() |
P44a68v40e58l 55O68b16d51r16ž18á76l38e26k 6196204838262Problém to není, ale dopravci se do toho nechtělo a teď už je celkem jasné proč. |
![]() |
M13a42r20t34i27n 27J49a25n61d28a 6233396112699Buďte v klidu, takovýhle sledovací systém existuje a vozy Pražské integrované dopravy ho mají. Proto se o těch výpadcích spojů ví. U nás v kraji máme taky případy, kdy nějaký spoj prostě nejede, protože není řidič, ale protože autobusy nikdo z kraje přes GPS nesleduje, nic se nezjistí. |
![]() |
J57o98s85e33f 23J49ů66z28a 1238158103917Myslíte tohle: https://www.mpvnet.cz/pid/map ? |
![]() |
Z26d88e14n78e95k 36K37o88z10á48k 1651501203517Jak může Ropid zadávat práci a peníze když na to podnik nemá kapacitu to v dnešní době nelze zjistit kolik má ČSAD vozů a kolik řidičů a jestli to Ropid neví tak je něco špatně protože je to placeno z daní nás všech. |
![]() |
M22a18r39t17i86n 38J75a16n16d80a 6263336862709Jak? Jednoduše: ROPID: "Potřebujeme od vás tolik a tolik autobusů a tolik a tolik řidičů. Máte je?" ČSAD Kladno: "Jistě, všechno máme, vše poskytneme, nic není problém." ROPID: "Dobře, věříme vám, že to zvládnete a spoléháme na vás." Takhle nějak to ve slušné společnosti funguje. |
![]() |
J76a46k23u95b 28B26e34z33n35o56s48k26a 9127733806ČSAD MHD Kladno má s nedostatkem řidičů problém dlouhodobě, nejsou schopní zajistit ani provoz MHD po městě, tatožpak příměstskou dopravu. |
![]() |
M53a20r82t97i23n 62Š49í82m97a 6973794130498Ono by bylo ideální dopravce s takovýmto přístupem vyšachovat úplně kdyby to šlo. Když ani neví, na kolik spojů denně uzavřeli smlouvy, tak chci pak vidět to ostatní. |
![]() |
P33a12v52e53l 91O34b86d83r14ž59á47l22e72k 6416354328662Co to tak sleduji, tak dopravce měl problémy s obsazováním spojů dlouhodobě - jen se o tom vědělo pouze na Kladensku a místní už na to byli asi zvyklí (případně si neměli komu stěžovat, četl jsem něco o přepojování stížností na vrátnici?). Takže ROPIDu zjevně podepsal cokoliv a počítal, že systém, že občas něco nepojede, zůstane zachován a bude fungovat jak byl zvyklý. V tom je celkem výhoda velké organizace typu ROPID, že si na daný spoj může domluvit jakéhokoliv jiného dopravce, což asi dřív před integrací v regionu nešlo. |
![]() |
F13i14l67i77p 91H12e23r29c13í71k 9839512587505Problém bude, že tohoto dopravce by asi ostatní dopravci nedokázali nahradit. To je tak když se buduje německý integrovaný dopravní systém (mustr pro ROPID) s balkánskými dopravci typu ČSAD, to se prostě nemůže povést. A akorát na to dojede běžný cestující. A po takové zkušenosti bych se nedivil, kdyby někteří přešli do aut. |
![]() |
M45i98c33h62a33l 57K75l38a20c72á65k 1350772475Až na to, že většina závodů ČSAD fungovala už dávno v dobách, kdy na Balkáně jezdil dvoukolák tažený oslem. Zavítejte také někdy třeba někdy do Maďarska, Bulharska, Makedonie....ještě budete naše staré dobré dopravce velebit, jací jsou pašáci |
![]() |
M74a49r75t51i71n 74J22a98n45d58a 6543196492409Michal Klacák: Maďarsko prosím vynechte, tam to funguje na velice slušné úrovni. Balkán začíná až někde za Szegedem. |
![]() |
F72i31l25i10p 61H11e96r75c73í17k 9729972187365Souhlasím, že maďarská doprava je velmi spolehlivá. I Chorvatsko má velmi slušnou dopravu. Bosna je už divočina, ale tam mě překvapili městské autobusy s klimatizací. |
![]() |
R75o57m15a35n 76P44o80l37á31č17e10k 5856749335A co třeba taková IDS JMK? |
![]() |
J98a87n 13V78a48l36o96u46c51h 6502347268450Zapomně jste dodat, že oni "balkánští dopravci" musí jezdit za centrálně nařízené "balkánské" peníze (VŘ, kde cena má 90% váhy aneb nejlevnějšími nabídkami se jistě zamezilo rozkrádání...) doplněné jízdným výše Ukrajiny (a jízdními úlevami pro velkou část populace). To se pak získává personál dost obtížně... |
![]() |
M77i73c12h43a98l 76K14l72a69c10á49k 1820722945.... no právě " kdyby to šlo". Jenže ROPID je aktuálně v pozici prosebníka. Když Kladeňáky odstaví, těžko jejich spoje zalepí rozumně někým jiným. Nejsou totiž řidiči a jen tak nebudou... |
![]() |
R90o92m93a92n 60P25o31l52á73č29e68k 5296699105To je otázka. Ono za peníze z PIDu by se mohlo najít dost dopravců, pač jistý stabilní příjem. |
![]() |
F77i20l63i84p 51H28e44r59c57í15k 9669862977285Cokoliv začínají na ČSAD zavání problémem. Podcenění situace ze strany tohoto dopravce je hodně slabé slovo. U dopravce by mělo pár hlav padnout. |
![]() |
P36a27v13e39l 64O62b11d55r57ž56á41l64e30k 6556304378242Nicméně to záleží jen na jeho majiteli - je to soukromá akciovka. |
![]() |
R39o56m44a71n 90P88o84l97á30č76e55k 5426459865Filipe už běžte s tou svojí žáští víte kam... Navíc víte kdo je vlastníkem ČSAD Kladno? Vámi obdivované německé DB prostředníctvím Arrivy |
![]() |
F93i37l33i34p 47H11e65r88c14í46k 9769642157375Vám přijde normální, že se dopravce dušuje, že to zvládne, podepíše smlouvu a poté nevyjede hromada spojů, protože nejsou řidiči ? V normální společnosti by se z toho vyvodila odpovědnost. Balkánskou dopravu považuji za zajímavou, ale na Balkáně, nikoliv v Praze. I když v případě Kladna jde jenom o odhalení toho, co tam funguje roky. Nevím proč do toho taháte DB, které s tím nemají nic společného. Tohle je čistě záležitost čechů. |
![]() |
R19o63m23a14n 36P76o52l56á50č83e63k 5366239535Protože na všech vozech vozí hrdě "a DB Company"? Myslím, že kdyby náš zahraniční akcionář viděl takový bordel v naší společnosti, tak udělá hodně rychle vítr... DB to nechává evidetně ledově klidné... Třeba T Mobile to udělal v Polsku, když jeho divize začla "blbnout". Takže ano, můžou za to i DB... Normální mi to samozřejmě nepřijde, ale taky by pak měla řešit odpověnost i firma, pokud ji nevyvodí firma, tak její akcionář ;-). |
![]() |
R65o42m33a98n 25P20o53l69á92č32e95k 5896229735Jako bonus, Váš příspěvek je psán, že cokoli má jméno ČSAD je průser... Což je taky lež že... ČSAD Polkost funguje a spousta jiných ČSAD taky funguje na vysoké úrovni. |
![]() |
F66i39l34i24p 33H79e70r20c23í42k 9389182207515Já bohužel znám jenom ČSAD kolem Prahy, v jižních Čechách, na Liberecku a na Ostravsku a jedním slovem děs běs. Spíš naivita DB, že se s takovými spolky spojila. Kdyby přijeli a viděli naživo, tak by rychle vycouvali. Zodpovědnost v první řadě patří řediteli ČSAD Kladno. Totálně nezvládl situaci. |
![]() |
R79o81m50a82n 74P51o45l48á14č52e65k 5886279655A kde funguje Polkost? Souhlasím, odpovědnost má ředitel, ale pokud ji on nepřijme, tak ji má vyvodit akcionář... Němec to bral jako levnou akvizici, která mu hodí peníze nás všech, protože PIDem nejde být ztrátový... |
![]() |
P92a30t81r40i85k 39"82L83u53x38p21e88" 72E94g31e20r 4665869117439ČSAD MHD Kladno bych ještě odebral více linek 306 a 626 určitě také! Jezdit by linku mohl třeba Martin Uher, Libor Valenta, ČSAD Polkost. |
![]() |
R27o23m49a55n 17P47o31l31á90č30e71k 5676899535Polkost už jenom kvůli umístění pochybuji ;-) |
![]() |
M54i30c21h56a77l 33K22l95a97c95á53k 1620622715Polkosťáci ?? a manipulační přejezdy přes 1/2 Prahy jako sorry |
![]() |
R52o82m41a98n 12P25o32l74á17č41e84k 5786909605DP těžko říct, protože po zrušení Dejvic tam zůstali jenom Řepy. JInak je všechno na druhém břehu Vltavy, stejně jako většina autobusového bussinesu DP. |
![]() |
P61a62t18r49i31k 81"51L75u89x54p39e33" 19E15g26e51r 4585629847689Zrušení garáží v Dejvicích je podle mě chyba, ale co vím tak Smíchov obsluhují garáže Kačerov u linek co přejíždějí Barrandovský most, Dejvice obsluhují garáže Řepy a Klíčov manipulačně používají tunel Blanka, o linku 125 se starají všechny garáže mimo Vršovice. ABOUT ME Praha 6, STENBUS Praha 5. |
![]() |
O58n47d47ř39e67j 87N37o32v54á14k 9247914539309no, vypadá to, že ty popisované ne-dobré zkušenosti s ČSAD Kladno, co tu nedávno popisovali lidi, asi nebyly náhodné .... |
![]() |
M45a45r43e44k 22C41h88v11o16s51t54e72k 3902222696903Tučný titulek, ilustrační foto a informace, že podrobnosti připravujete. No úplná úroveň. |