náhledy
Porovnání opravené haly 2 (vpravo) a haly 1, kde práce ještě nezačaly (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Schéma rozdělení výstavby ocelového zastřešení hlavního nádraží. V první fázi byla opravena východní část nádraží (hala 2) a ve druhé fázi, které začne 1. července, bude opravována západní část (hala 1) s přístřeškem (21.6.2016)
Autor: Metrostav
Pohled na nově zrekonstruovanou konstrukci haly pražského hlavního nádraží (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Praha Hlavní nádraží. Metrostav dokončuje rekonstrukci prosklené nádražní haly 2 (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Kvůli rozsáhlé korozi bylo nutné vyměnit několik nosných konstrukcí a dva ocelové oblouky držící klenbu nad nástupištěm (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Porovnání prosvětlené nově opravené haly s původním sto let starým nástupištěm (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Kvůli rozsáhlé korozi bylo nutné vyměnit několik nosných konstrukcí a dva ocelové oblouky držící klenbu nad nástupištěm (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Praha Hlavní nádraží. Metrostav dokončuje rekonstrukci prosklené nádražní haly 2 (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Ocelové oblouky držící klenbu nad nástupištěm. Dva bylo nutné kompletně nahradit kvůli korozi (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Praha Hlavní nádraží. Metrostav dokončuje rekonstrukci prosklené nádražní haly 2 (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Pohled na nově zrekonstruovanou konstrukci haly pražského hlavního nádraží (v pravo) (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Praha Hlavní nádraží. Metrostav dokončuje rekonstrukci prosklené nádražní haly 2. Na snímku zatím nezrekonstuovaná hala (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Přestože byly nové skleněné tabulky zasazeny teprve v květnu, lze na nich rozpoznat nepatrné zežloutnutí díky usazenému smogu (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Pohled na nově zrekonstruovanou konstrukci haly pražského hlavního nádraží (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Konstrukce haly pražského hlavního nádraží od své rekonstrukce v letech 1901 až 1909, kdy budova dostala dnešní podobu, nebyla nikdy zásadně opravována (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Praha Hlavní nádraží. Metrostav dokončuje rekonstrukci prosklené nádražní haly 2 (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Pohled na nově zrekonstruovanou střechu hlavního nádraží (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
V některých případech byla koroze tak velká, že se centimetrová ocel u sloupů budovy ztenčila na milimetry (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Praha Hlavní nádraží. Metrostav dokončuje rekonstrukci prosklené nádražní haly 2 (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA
Symbol hlavního nádraží (20.6.2016)
Autor: František Vlček, MAFRA