Diskuze
Expres ze Smíchova na Háje by mohl zajíždět na Skalku. Lidé protestují
Děkujeme za pochopení.
Robbik
totální nesmysl
Tyhle plány jsou totální nesmysl.
Linka 125 funguje skvěle - i když by se cesta na Háje dala v závěru ještě zkrátit - jízdou přes Brněnskou a pak Opatovskou.
Úsek Háje - Skalka by měla řešit nová vlastní linka - právě proto, aby se zpoždění z jednoho úseku nepřenášelo na jiný.
Naopak protažení na letiště je taky dost zvrácené... Evropská by to neustála...
Leinad
Re: totální nesmysl
Proč nová linka Háje-Skalka v trase současné 271? Když už, nebylo by lepší ponechat současný stav?
Aprilka1
125
linka 125 je super. jestli ji prodlouží, dopadne jako linka č. 165, která má také dlouhou trasu, jezdí po 10ti minutách (ve špiččce), ale že by přijela na čas jsem ještě nezažila. opožduje se pravidelně o 20-30 minut.
podle vyjádření starosty P-11 je vidno, že za zachování současné linky 125 bojovat nebude.
bohužel zruší i linku č. 293, kterou před lety částečně dotovala radnice P-11. poté už v ulici Brandlova zbude opět jen spoj č. 165 a prodloužená linka 125, která taky nebude jezdit na čas. škoda.
Chytrakz hospody
125 funguje dobře
a co funguje dobře, je potřeba zrušit. Původně jsem lince moc nedůvěřoval, dnes mi však vadí její přeplněnost a to, že po JM jezdí severní cestou a vynechává Opatov. No pokud pokud zajížděla až k Andělu a jezdila v 5 min intervalech, tak by to bylo OK. Zajímavé by bylo, kdyby byla prodloužena až na letiště. Ale to by chtělo asi upravit průjezd Plzeňskou. Aby zajížděla na Skalku, tak to je nesmysl. Ze Skalky by měla výzmnam nová samostatná linka
Worff
Může mi někdo vysvětlit k jaké dojde úspoře?
125 a 271 mají společnou trasu asi 600 m. Podle mého se spotřebuje stejně autobusů i řidičů, ať jezdí linky dvě nebo jedna..A úspora na tom kraťoučkém úseku je minimální, nebýt 2 semaforů a jedné zastávky, tak to ujedou setrvačností. Úspory by měl DP hledat spíše ve svých vypečených výběrových řízeních.
lu2222
Re: Může mi někdo vysvětlit k jaké dojde úspoře?
takhle narychlo mi vyšlo, že ve všední den by se tim ušetřilo cca 265km, který se dneska jezdí zbytečně navíc. ale za výsledek neručím.
Bairich
Když už u nás náhodou něco funguje,
tak je to potřeba bezpodmínečně reorganizovat, a nebo lépe zcela zrušit
lu2222
Re: Když už u nás náhodou něco funguje,
A stejně tak by se dalo říct, že ať se dělá co se dělá, tak je potřeba u nás na všechno bez přemýšlení nadávat. Zrovna to spojení 125 s 271 svůj smysl má. Spíš se ptejte proč si idnes vybere do článku zrovna tu změnu, která nikomu nemusí vadit a ty které dopravní obslužnost skutečně zhorší(bylo tu zmiňováno např. rušení 154), ignorují.
GEORGE MICHAEL
Je to prosté...
...všechno je o pravděpodobnosti... Tím, že nyní bus č. 125 překonává vzdálenost cca 10 až 15 kilometrů, tak na konci může mít zpoždění max. 2 minuty... Když se ta vzdálenost prodlouží, tak opět díky semaforům či případné koloně na Průmyslové se toto zpoždění může prodloužit na 5 až 10 minut... Jistě, není to nic dramatického, ale jde o to, že doprava je v Praze drahá (když porovnáme kolik se platí u nás či v Paříži, respektive kolik vydělávají obyčejní lidé u nás nebo ve francouzské metropoli) !!!!!
Rickr
Re: Je to prosté...
V podstatě zcela přesný názor-je to o pravděpodobnosti. Takže jakmile přijede dvakrát autobus pozdě, volím jinou variantu, bez ohledu na stav třetího dne. A to je přesně případ možného prodloužení 125 - zpoždění se nevyhne a je malér...
Rudý přízrak fights for freedom
Haje - Smichovske nadrazi, nesmysl
Ta linka si zaslouzi nejen prodlouzit z jedne strany na Skalku, ale absolutne nevidim duvod, proc musi vsechny autobusy koncit na Smichovskem nadrazi, kde nic neni. Hezky tu linku prodlouzit na Andel, odtud k Motolu, na Vypich a pripadne hezky po Evropsky az k letisti. To by byla poradna linka a pane jo, to by se usetrilo.
kyk
Průmyslová a kolony
Potom, co se tranzit ND přesunul z Kbelské/Průmyslové na Vysočanskou radiálu/Jižní spojku,
už zas takové kolony na průmyslové nejsou... Před půl rokem, to byla jiná...
vandor
Re: Průmyslová a kolony
... souhlas, a mimo to tam 271 jede cca 800m ...
karelvesely-nemá-rád-tlusté-lvy
-
nevim, odborník z Ropidu nejsem, ale když se kouknu do mapy, najdu Smíchovské nádraží a projdu si trasu linky až na Háje, pak se kouknu kde je Skalka a Průmyslová ulice.......naprosto mi uniká jakýkoli smysl takové změny. Jediné vysvětlení vidím v tom, že vše, co funguje dobře a cestujícím vyhovuje, je třeba zkomplikovat, aby při následném řešení nastálých problémů pasažéři viděli, jak moc je Ropid důležitý a jak se snaží jim vyhovět.
lu2222
Re: -
smysl je v tom, že pro dopravce je levnější provozovat jednu dlouhou linku než dvě poloviční se společnou konečnou. 125 ani 271 nepatří mezi linky, které pravidelně nabírají zpoždění. když nejsou nějaká dopravní omezení nebo nehoda, tak 125 nejede prakticky nikdy nějakou kolonou. 271 se občas ráno trochu zdrží u podjezdu pod železniční tratí a trochu u kruháče na Jižňáku. odpoledne pak někdy na odbočení z Průmyslové k Nádraží Hostivař. a zase, pokud není nějaká nehoda, tak je to v řádu maximálně několika minut. dost lidí navíc přebíhá z 271 do 125 a naopak, těm by to spojení ulehčilo život.
Bach
"Odborníci" z Ropidu?
Takový nesmysl mohl vymyslet někdo, kdo nepoužívá MHD jako takovou , natož aby se někdy svezl linkou 125.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí
Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo peněz na školy portrét primátora. Je to dar od kolegů, hájí se magistrát
Starosta Prahy 7 Jan Čižinský a bývalý náměstek primátora Adam Scheinherr (oba Praha Sobě)...
V Choťánkách na Nymbursku hořel rodinný dům, hasiči museli vynést tlakové lahve
Škodu 1,5 milionu korun způsobil ve čtvrtek požár rodinného domu v Choťánkách na Nymbursku....
Prahu stojí odtah pět tisíc, už je nechce dál dotovat. Zdraží i odstavná parkoviště
V centru města stojí na chodníku zaparkované auto tak blízko u domu, že se chodci protáhnou mezi...
Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala
Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...