ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: František Vlček, MAFRA

Za deset let se Praze povedla jediná silniční stavba, říká odborník z ČVUT

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Ti, kdo plánují dopravní infrastrukturu, by měli dávat velký pozor na demografické údaje, konstatuje Martin Höfler z Dopravní fakulty ČVUT. „Tam, kde přibývá nejvíc obyvatel, nemůže do nekonečna sloužit stávající dopravní infrastruktura,“ dodává.

Za velkou výhodu, kterou po dokončení přinesou Městský i Pražský okruh, pokládá možnost se z bodu A do bodu B dostat cestou po i proti směru hodinových ručiček. To Pražané podle něj ocení na příklad při dopravních komplikacích na jedné straně okruhu a také při různých opravách.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se