- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vědělo se od začátku, že ČSAD (které není kladenskou firmou, patří pod Arrivu) nemá řidiče, navíc mělo při vyjednávání s PID nejlepší pozici, ostatní - spolehlivý dopravci kteří mají řidiče nemohli do ničeho mluvit a čekali co jim kdo nabídne, navíc se vyhrožovalo tisícovejma pokutama za nevypravení spojů a další věci a teď se ukazuje, že ČSAD NELZE nijak kontrolovat, takže to opět odnesou ostatní firmy a hlavně lidi.Už aby ČSAD i se svým ředitelem který se umí tak akorát ze všeho vymluvit šlo do háje, nebo alespoň aby Arriva konečně začala svojí firmu řídit svými lidmi a ne tlačenkama z dob minulého vedení města.
Pokutu Arriva rozhodně dostane a vím naprosto přesně kde se na ní vyškrabnou prachy
Tak je to především o penězích, řidičů je dost, ale dělat v PID za 25-30tis čistého, když v Německu vydělají 3x tolik? Tak až zaplatí zaměstnance tady, tak budou.
Ale taky 3x větší náklady pokud tam chcete žít jako němec
Na AN Zličín mají na zastávkách staré značení.
Porodní bolesti. To si sedne za pár dní. A řidiči se naberou ze zahraničí.
Zlatý IDS JMK. Už na něj nikdy neřeknu jediný křivý slovo.
Přestalo to jezdit tedy doopravdy brzy! Nejenže s komplikace měl ROPID již s největším pražským soukromým dopravcem, druhý největší se k tomu přidal okamžitě!
V Praze třeba jednu linku už někdy provozují dva soukromí dopravci. Dokonce se mluvilo i o sloučení nebo zkrácení. Linka 165 Jižní Město - Nádraží Radotín nyní již jen Háje (C) - Sídliště Zbraslav a to se mluvilo o trase Háje - Komořany a Sídliště Zbraslav a Šeberák - Sídliště Zbraslav a použití čísel 164, 166, 171, 173, 178, 153, 159, 204, 206, 214, 216, 218, 234, 235. Dokonce se objevil návrh Sídliště Libuš - Háje - Černý Most. Linky 240 a 250 mají být přečíslovány na 204, 205. Všechno to má končit číslem 239. Také tato čísla mají být vyřazena vyjedou-li elektrobusy 51 - 68.
Pan redaktor si plete linku a oběh, není to tak, že by nejezdila celá linka, ale jeden oběh, tj. jeden autobus. Občas některý spoj té linky prostě vynechá.
Což Vás neštve u linky co jezdí po 5-10 minutách... U meziměsta to naštve hodně..
Hodně drsný nadpis, ale bohužel jenom ukázka, že integrace byla šita trochu horkou jehlou. Viz to sledování busů...
Bohužel ROPID má smlouvy nastavené tak, že nemá prakticky žádné páky na dopravce... Viz cca rok zpátky linka 165/240 od dopravce Arriva Praha , DB company :D.
Těch 10 autobusů navíc by mělo být o víkendech - tedy dnešní problém tím způsoben není, jestli se nepletu....
To jsem z toho jelen. Tady píšou, že Kladno vyzobává řidiče Praze:
http://archiv.ihned.cz/c1-65858630-praha-resi-nedostatek-ridicu-mhd-bere-ji-je-kladno