náhledy
Autobusy, tramvaje, příměstské vlaky i soupravy metra zapojené do Pražské integrované dopravy (PID) by měly mít v budoucnu jednotný šedočervený design, a to jak na území Prahy, tak Středočeského kraje. Návrh grafického studia superlative.works, který uspěl v loňské soutěži, schválili 3. srpna 2020 pražští radní.
Autor: superlative.works
Autobusy, tramvaje, příměstské vlaky i soupravy metra zapojené do Pražské integrované dopravy (PID) by měly mít v budoucnu jednotný šedočervený design, a to jak na území Prahy, tak Středočeského kraje. Návrh grafického studia superlative.works, který uspěl v loňské soutěži, schválili 3. srpna 2020 pražští radní.
Autor: superlative.works
Návrh grafického studia superlative.works, který uspěl v loňské soutěži, schválili 3. srpna 2020 pražští radní.
Autor: superlative.works
Autobusy, tramvaje, příměstské vlaky i soupravy metra zapojené do Pražské integrované dopravy (PID) by měly mít v budoucnu jednotný šedočervený design, a to jak na území Prahy, tak Středočeského kraje. Návrh grafického studia superlative.works, který uspěl v loňské soutěži, schválili 3. srpna 2020 pražští radní.
Autor: superlative.works
Autobusy, tramvaje, příměstské vlaky i soupravy metra zapojené do Pražské integrované dopravy (PID) by měly mít v budoucnu jednotný šedočervený design, a to jak na území Prahy, tak Středočeského kraje. Návrh grafického studia superlative.works, který uspěl v loňské soutěži, schválili 3. srpna 2020 pražští radní.
Autor: superlative.works
Návrh od studia MR. Steinert porotu zaujal, zejména moderní vzhled již zastaralého loga PID.
Autor: Mr. Steinert
Návrh od studia MR. Steinert porotu zaujal, zejména moderní vzhled již zastaralého loga PID.
Autor: Mr. Steinert
Návrh od studia MR. Steinert porotu zaujal, zejména moderní vzhled již zastaralého loga PID.
Autor: Mr. Steinert
Návrh od studia MR. Steinert porotu zaujal, zejména moderní vzhled již zastaralého loga PID.
Autor: Mr. Steinert
Studio Side2 použilo míst doporučené červené barvu oranžovou. Použitý prvek křížení v konceptu působil na porotu přísně a studeně.
Autor: Side2
Studio Side2 použilo míst doporučené červené barvu oranžovou. Použitý prvek křížení v konceptu působil na porotu přísně a studeně.
Autor: Side2
Studio Side2 použilo míst doporučené červené barvu oranžovou. Použitý prvek křížení v konceptu působil na porotu přísně a studeně.
Autor: Side2
Studio Side2 použilo míst doporučené červené barvu oranžovou. Použitý prvek křížení v konceptu působil na porotu přísně a studeně.
Autor: Side2
Návrh od studia ReDesign nebyl podle poroty nadčasový. Návrhu dominovalo písmeno D, jako doprava.
Autor: ReDesign
Návrh od studia ReDesign nebyl podle poroty nadčasový. Návrhu dominovalo písmeno D, jako doprava.
Autor: ReDesign
Návrh od studia ReDesign nebyl podle poroty nadčasový. Návrhu dominovalo písmeno D, jako doprava.
Autor: ReDesign
Návrh studia Heyduk, Musil & Strnad / HMS design. Tato varianta se dostala do druhého kola.
Autor: HMS design
Návrh studia Heyduk, Musil & Strnad / HMS design. Tato varianta se dostala do druhého kola.
Autor: HMS design
Návrh studia Heyduk, Musil & Strnad / HMS design. Tato varianta se dostala do druhého kola.
Autor: HMS design
Návrh studia Heyduk, Musil & Strnad / HMS design. Tato varianta se dostala do druhého kola.
Autor: HMS design