Diskuze

Dálnice D3 povede přes střední Čechy možná až za dlouhých třináct let

Středočeští řidiči stále čekají na nový úsek dálnice D3, který by spojil Prahu s jihem Čech. Původně měl být hotový už v roce 2010. Když tento termín nevyšel, stanovilo ministerstvo dopravy nový - rok 2014. Ani ten ale s největší pravděpodobností nevyjde. A tak si Středočeši budou muset ještě počkat. Možná až do roku 2024.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

krizoch1

11. 1. 2011 16:57
PROMIKA

Tou druhou variantou myslí asi jako PROMIKu, že.

Že je levnější a více vyhovuje MŽP ?

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

sigenius

11. 1. 2011 15:41
ke 2 variantám

cituji: "Existují dvě varianty, kudy by mohla dálnice D3 vést. Jedna je Západní, dříve nazývaná Stabilizovaná, která vede přes Posázaví. Druhá je Východní, která většinou kopíruje stávající silnici I/3."

Pokud je Sázava pravobřežní přítok Vltavy a jenom jedna z variant má vést přes Posázaví, pak i desetileté dítě musí pochopit, že "západní" varianta musí vést po LEVÉM břehu Vltavy a "východní" varianta musí vést po PRAVÉM břeju Vltavy.

Ťěžko napadat variantu, která vede okolo Jílového, za to, že vede přes Posázaví, pokud i druhá varianta má vést přes Posázaví (což silnice I/3 vede).

0 0
možnosti

paja.butcher

11. 1. 2011 17:06
Re: ke 2 variantám

Ono je hlavně zajímavé, že MŽP souhlasí s variantou v trase I/3, když ta nechává skoro všechny negativa na obyvatelstvo, co má současná I/3. Pravda, nemusely by se zbourat ty 3 chaty u Sázavy ...

0 0
možnosti

řehoř z řep

11. 1. 2011 15:29
Nestavte nové

když není ani na údržbu stávajících.

0 0
možnosti

Mysel

11. 1. 2011 17:50
Re: Nestavte nové

Nebo by mohli nejake zavrit a zrusit. Treba D1, coz? :o))))

0 0
možnosti

PS_PS

11. 1. 2011 14:44
Chyba v článku

Ona ta dálnice původně měla být hotová v roce 2003 a ne v roce 2010. Nicméně sliby z porevoluční doby si už asi moc novinářů nepamatuje.

Každopádně doporučuji všem si projet třeba v pátek odpoledne cestu z Prahy na Jílové a dále na Kamenný Přívoz a Týnec, kde hlavní tah vede většinou obcemi, je v naprosto zdevastovaném stavu (zvláště Jílové) a kapacitně nedostačující. Stav této komunikace je dlouhodobě nevyhovující a tady za to můžeme poděkovat panu hejtmanovi, protože na nás kašle (a dokonce snad blokuje snahy Jílového s tím něco provést).

Vyřešit napojení této oblasti zároveň s připojením jihu Čech mi připadá být logické a prodlužováním termínu dokončení se stavba díky inflaci bude jen zdražovat. 

 

0 0
možnosti

OrpheusF1

20. 2. 2011 21:32
Re: Chyba v článku

nojo, pan hejtma n by byl ráth, kdyby mu z toho něco pořádného také káplo a něco, co už je předschválnené a kde jou uzávěry na manipulaci s pozemky pro něj není zrovna výhodné...

0 0
možnosti

J i ř í

11. 1. 2011 13:23
No to je ostuda!

Rv

0 0
možnosti

sociokulturně znevýhodněný

11. 1. 2011 13:24
Re: No to je ostuda!

Když ten flák asfaltu tak nutně potřebujete, zaplaťte si jej ze svého, vy chytrej.

0 0
možnosti

sociokulturně znevýhodněný

11. 1. 2011 12:55
Doufám, že ta dálnice nebude nikdy

Už tak je krajina dost zdevastovaná plochami betonu a asfaltu. Copak to nikomu za ty roky nedošlo? Čím víc se staví nových silnic, tím rychleji roste poptávka po dalších. Zastaví se to jedině tehdy, až bude celá Zem kompletně pokrytá asfaltem v několika úrovních nad sebou nebo až bude každý z nás trávit 24 hodin denně v pojízdném plechovém vězení. Není snad ukázkovější příklad maření prostředků a hodnot než budování masového automobilismu. ;-€RvRvRv!!

0 0
možnosti

Mysel

11. 1. 2011 13:04
Re: Doufám, že ta dálnice nebude nikdy

Podivejte se na to z te veselejsi stranky: Kdyby se nestavely dalnice, do ceho byste vy - ekofasisti - stourali? V jinych oblastech byste tak snadno nemohi otravovat tolika lidem zivot. ;o)

Na tyhle kecy neni ve state, kde je dopravni infrastruktura sto let za opicemi, nikdo zvedavy.

0 0
možnosti

Dusan321

11. 1. 2011 12:16
Mne uz z nich jebne

Cele Jizni Cechy jsou zcela odriznute od dalnicni site, nemame jedine dalnicni spojeni s nasim druhym nejdulezitejsim sousedem, ale furt se bude resit jestli dalnice D3 je a nebo neni potreba. Skoda, ze komuniste nemeli prachy na stavbu dalnicni site, ti by to postavili, nikoho by se neptali a dneska by se normalne jezdilo. Stavet dneska dalnici D1 tak se na tretine trasy povede tunelem kvuli chranene hmyzi kolonii v poctu deseti kusu a zbytek by nestal vubec kvuli zalobe podane zdruzenim "Za radostny stredovek", ktere rozporuje stavbu dalnice ve vzdalenosti padesat kilometru od jejich domovu.

0 0
možnosti

AAA3

11. 1. 2011 12:25
Re: Mne uz z nich jebne

co komunisti, ale ten pan s knirkem co vladl pred nima... 

0 0
možnosti

mlada_fronta

11. 1. 2011 11:57
Lidé zvláštního ražení - D3 opravdu není R4

Vaše snaha nestavět D3 je sice nekonečná, ale zkuste vysvětlit obyvatelům Jílového, Týnce nad Sázavou, Benešova, Votic, Sedlčan, Tábora, Bechyně, Sezimova Ústí, Plané nad Lužnicí, Soběslavi, Veselí nad Lužnicí, Jindřichova Hradce, Třeboně, ... jak moc výhodné je od nich do Prahy jezdit po R4.

---

Neustálé omílání blábolů o nahraditelnosti D3 pomocí R4 je asi tak stejný mentální potrat, jako je varianta vedení D3 zvaná "Promika".

0 0
možnosti

Bobeš z Poděbrad

11. 1. 2011 12:15
Re: Lidé zvláštního ražení - D3 opravdu není R4

ale jde o to že pokud svedeme tranzit dopravy z Prahy do Budějek po R4 tak se Benešovákům silnice uvolní a budou si jezdit pohodlněji

0 0
možnosti

Bobeš z Poděbrad

11. 1. 2011 11:45
taky

myslím že stavět D3 je nesmysl. Spojení na Č. Budějice je z půlky hotové. R4 je až na cca 20km hotová až do Písku. A i profil terénu (tím i úspory financí) je lepší z Písku na Budějice, než od Benešova.

Jde jen o betonovou lobbi, která potřebuje peníze. A taky se zbytečně zničí další kus krásné přírody

0 0
možnosti

Mysel

11. 1. 2011 10:49
D3 treba za sto let!

Jasne, dulezit je za spoustu penez stavet D3, kdyz k dokonceni R4 chybi "par kilometru". Jenze na tom by se tolik nevydelalo... ;o)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Sparta - Třinec 2:3. Série se vrací do Slezska, domácí stíhací jízdu nedotáhli

9. dubna 2024  18:20,  aktualizováno  22:27

Hokejisté Sparty nevyužili ani druhý mečbol na postup do finále. Po nevydařené úvodní třetině...

Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela

14. dubna 2024  17:09,  aktualizováno  19:59

Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zdražit zóny a část peněz rozdělit lidem bez aut. Praha 7 chce parkovací revoluci

10. dubna 2024  12:13

Praha 7 dlouhodobě řeší nedostatek parkovacích míst a naopak neustále se zvyšující počet aut....

Slavia už nyní blízko účasti v Evropské lize. Jaké vyhlídky mají Sparta a Plzeň?

9. dubna 2024  16:22

Šampioni, nebo druzí jako loni. Slávistickým fotbalistům, kteří se poprvé od loňského října probili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma

16. dubna 2024  16:33

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...

Celá republika fandí Vsetínu, tuší Slováček. Je rád, že na „svůj“ Lapač nemusí

16. dubna 2024  18:27

Ve Vsetíně se narodil. Na slivovicí provoněném Lapači hokejově vyrostl. Teď klub svého srdce musí...

Červnový transport koní Převalského do Kazachstánu: poletí tři hřebci a klisna

16. dubna 2024

Pražská zoologická zahrada vybrala osm adeptů koně Převalského ve věku od dvou do čtyř let určených...

Autobusy v Praze mají od léta zastavovat jen na znamení, uspoří čas i peníze

16. dubna 2024  17:10

Zastávky autobusů v pražské MHD by mohly být od letošního léta kompletně na znamení. Cílem je...

Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma

16. dubna 2024  16:33

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!