Anna Švarc- architektka pražského metra | foto: Petr Topič, MAFRA

Cesta metrem nemá být jen nutné zlo, říká architektka nové linky D

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Cesta metrem nemá být jen „nutné zlo“. Pražané by se v něm měli cítit příjemně, říká nová architektka metra Dopravního podniku hlavního města Prahy Anna Švarc. Proto nyní také plánuje modernější podobu vestibulu na Florenci nebo se stará o výtvarné řešení nových stanic na trase D.

Vaše pozice v dopravním podniku je nová, dosud neexistovala. Co všechno obnáší?
Zjednodušeně řečeno je mým hlavním úkolem dohlížet na estetickou úroveň při rekonstrukcích stávajících stanic i na budoucí podobu metra D.

Která stanice metra je podle vás nejhezčí?

celkem hlasů: 847

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 středa 4. prosince 2019. Anketa je uzavřena.

Malostranská (1978) - linka A
Malostranská (1978) - linka A 275
Střížkov (2008) - linka C
Střížkov (2008) - linka C 193
Rajská zahrada (1998) - linka B
Rajská zahrada (1998) - linka B 139
Nemocnice Motol (2015) - linka A
Nemocnice Motol (2015) - linka A 56
Anděl (1985) - linka B
Anděl (1985) - linka B 48
Hradčanská (1978) - linka A
Hradčanská (1978) - linka A 38
Náměstí Míru (1978) - linka A
Náměstí Míru (1978) - linka A 35
Letňany (2008) - linka C
Letňany (2008) - linka C 24
Můstek (1978) - linka A
Můstek (1978) - linka A 24
Hloubětín (1999) - linka B
Hloubětín (1999) - linka B 15

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se