Prohlídka nejdelšího železničního tunelu v ČR u Plzně. (21. 9. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Prohlídka nejdelšího železničního tunelu v ČR u Plzně. (21. 9. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Prohlídka nejdelšího železničního tunelu v ČR u Plzně. (21. 9. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Prohlídka nejdelšího železničního tunelu v ČR u Plzně. (21. 9. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Prohlídka nejdelšího železničního tunelu v ČR u Plzně. (21. 9. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Prohlídka nejdelšího železničního tunelu v ČR u Plzně. (21. 9. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Za dva měsíce projede nejdelším železničním tunelem v zemi první vlak. (21. 9. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Za dva měsíce projede nejdelším železničním tunelem v zemi první vlak. (21. 9. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Prohlídka nejdelšího železničního tunelu v ČR u Plzně. (21. 9. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Razicí štít Viktorie přesně po roce vyjel z podzemí u vrchu Chlum na okraji Plzně. (27. 9. 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Prohlídka nejdelšího železničního tunelu v ČR u Plzně. (21. 9. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Čerstvý beton z domíchávačů stavbaři ihned uhlazují v bednění, kde vznikne chodník. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Razicí štít Viktorie přesně po roce vyjel z podzemí u vrchu Chlum na okraji Plzně. (27. 9. 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Čerstvý beton pro chodník v tunelu (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
V polovině listopadu projede jižním tubusem první vlak. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Jižní tubus železničního tunelu u Plzně (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Vnitřek tubusu je osvětlen barevnými zářivkami. Kromě běžného bílého světla je na stěnách každých sto metrů zelená a také osm fialových. Ty jsou v místech propojovacích chodeb mezi severním a jižním tubusem. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Ražba železničního tunelu mezi Kyšicemi a Plzní. (10. února 2016)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
U Plzně pokračuje ražba nejdelšího železničního tunelu v Česku. Stavbaři jsou nyní v druhé polovině severního tubusu. Z jižního, který už je hotový, začali prorážet bezpečnostní chodby, které propojí oba tubusy. (11. dubna 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA