"Hodně mi pomáhá, že jsem nenastoupil jako naprostý nováček," říká Josef Bernard. Už čtyři týdny se pokouší skloubit pozice výkonného ředitele skupiny Škoda a generálního ředitele Škody Transportation.
V sobotním rozhovoru plzeňské přílohy MF DNES dále čtěte, proč generální ředitel Škoda Transportation Josef Bernard spojil svůj život s plzeňskou Škodovkou a proč moderní tramvaje ze Škodovky jezdí i v Polsku, ale ne v Plzni.
"Ten přechod naštěstí potrvá jen do konce roku," tvrdí. "Mojí velkou výhodou je, že znám z dřívějška klíčové lidi ze Škody Transportation a vím, na koho se obrátit."
Jeho současný pracovní týden má tak pětapadesát hodin. "Plus občas sobotu, kdy se scházím s obchodními partnery," vypočítává muž, jehož život je od patnácti let spojený s plzeňskou Škodovkou.
"Je to srdeční záležitost. Jsem patriot," říká Bernard.