Diskuse k článku

Škoda Transportation vyrobí pro Plzeň třídílné klimatizované tramvaje

Až dvaadvacet nových tříčlánkových tramvají nakoupí Plzeňské městské dopravní podniky. Do tendru na nové vozy se přihlásila jen Škoda Transportation s nízkopodlažními soupravami ForCity Smart. Plzeň bude po Ostravě druhým městem v Česku, kde budou tato vozidla jezdit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89a21v63e90l 46V73ě45t23r67o27v46e28c 6746668572451

Vždy, když čtu o nějakém takovémto výkřiku pokroku techniky a pohodlí cestujících v budoucnosti, kladu si otázku, zda by se třeba něco nedalo udělat pro cestující už dnes, aby "nestáli v tramvaji na jedné noze, a to ještě ne na své". Něco podobného jsem nedávno zažil ve vlaku - v Západním Expresu z Prahy do Plzně - cestující stáli na chodbičkách před WC. Dojemné byly i konverzační sobotní vozy v pražském silně narvaném metru...

0/0
10.10.2018 11:35

P32e40t23r 67Š50r35á25m17e84k 4844243138138

Pozor na smlouvu, aby Plzeň neplatila víc za to, že Škoda Transportation dodá tramvaje později.

0/0
10.10.2018 4:00

J67a17n 58D96v97o82ř79á58k 3474641402400

Ježku, Ježku, jak moc těžké je zkopírovat z tiskové zprávy citaci tak, aby se z Heidelbergu stal Heilberg? 8-o

+1/0
9.10.2018 17:42

J23a86n 18D29v35o51ř13á21k 3644691332970

Takže další pokus se jmenuje Heildelberg? R^ Prosím až to napíšete správně, nechte odstranit i tento comment :-)

0/0
9.10.2018 18:16

P92a50t63r94i55k 16E60g59e42r 2198100209871

Jedna z věcí mě zaráží proč plzeňská Škoda Transportation nedodává kvalitnější soupravy metra do Prahy, ale do polského hlavního města Varšavy, kde podzemka začala fungovat od roku 2006 a jezdí se jen na linkách A a B a linka C je v přípravě. Slovenské hlavní město Bratislava na svou podzemku stále čeká, ale z letiště na hlavní stanici a sídliště Petržalka by linka metra B měla jezdit do roku 2035.

0/−1
9.10.2018 17:21

R30o75m83a76n 86S84t74o82n36e37k 1479173879581

protože Praha si je neobjednala

+4/0
9.10.2018 17:33
Foto

P43a20v90e48l 96F82r59u13m57e28r84t 5127414147798

Asi proto, že v Praze už nejezdí žádné původní (nerekonstruované) zastaralé ruské vlaky 81-71.

Zatímco ve Varšavě jezdí pořád spousta těchto vlaků jen s nějakými drobnějšími kosmetickými vylepšeními. A provoz dle wiki tam byl zahájen už v roce 1995. :-)

0/0
9.10.2018 18:14

L97u13d86ě96k 40N15ě74m29e43c 8763840571256

První vlaštovky. Mám dojem, že Plzeň zatím neměla plzeňské tramvaje.

+1/−2
9.10.2018 17:10

M66i22l26a86n 67M56a27j49e50r70č12í37k 1380270284656

Tříčlánkové předchůdkyně pětičlánkových tzv. Poršat od ŠT, které měly 2 pevné podvozky pod krajními články nesoucími prostřední zavěšený článek od Inekon (tzv. Astry a Anitry - dle typu výzbroje, které byly dodány do Plzně, Brna Olomouce, Ostravy a snad i 1 až 2 kusy do Mostu s Litvínovem) byly v 90. letech vyráběny prvně v plzeňské Škodovce, která tehdy tramvaje ještě projektovat neuměla, ale pak se s uvedeným partnerem rozešla a Poršata (vycházející z uvedených tramvají) si již projektovala sama.

+1/0
9.10.2018 17:46

M91a84r53t70i13n 38R33u60z19i56c53k68a 1902578706227

No, tak porsche byla jen redesignovana Vektra, alias Skoda 05T, http://foto.bmhd.cz/f/104/1040/103937.jpg , kde napravove zatizeni bylo hodne na hrane, nikdo je prakticky nekoupil, pomohl az design prave od Porsche (ne od automobilky, od modni firmy).

V prospektech ji nabizeli jako modularni az se 7 clanky,...

0/0
9.10.2018 19:58

M34a44r46t44i11n 96R43u83z85i40c57k42a 1832698116867

Astra je konstrukci z Inekonu, kterou vyrable Skoda, pozdeji byla preznacena na Anitru,... Po sporech Inekon presel s vyrobou do DPO, zatimco skoda dany typ prodavala jako Skoda 03T nebo Elektra...

0/0
9.10.2018 20:10

Najdete na iDNES.cz