„V současnosti nestačí inovovat pouze výrobky, ruku v ruce s vývojem musí jít i design značky. Jsem přesvědčen, že nová identita pozitivně ovlivní vnímání naší firmy u veřejnosti i zákazníků a posune Škodovku k dalším obchodním úspěchům,“ říká generální ředitel společnosti Škoda Transportation Tomáš Ignačák.
Podoba nového loga i grafického stylu v sobě zahrnuje kvalitu a technickou přesnost, kterou už historicky vyjadřuje i tradiční okřídlený šíp, ale také dynamiku, inovace, ekologičnost a moderní trendy, prostřednictvím kterých se firma stále více prezentuje vůči svým zákazníkům.
Hlavní změnou loga je barevné provedení symbolu a změna písma názvu „ŠKODA“. „Redesign značky se od původního loga liší jen v nepatrných detailech symbolu, viditelnější úpravou je plastičnost a s tím související světlý odstín modré a šedé. Změnila se také typografie,“ doplnil Libor Jelínek, creative director agentury Dynamo design a hlavní autor nového loga plzeňské Škodovky.
Jasně definovaná pravidla pro používání loga by měla také do budoucna zajistit jednotnou vizuální komunikaci všech dceřiných firem skupiny Škoda Transportation směrem k veřejnosti.
Firma bude používání nového loga a grafiky zavádět postupně. Nejprve změnu zaznamenal web společnosti a některé elektronické dokumenty, dále přijdou na řadu i tištěné prezentační materiály a výrobky.