náhledy
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Čerstvý beton z domíchávačů stavbaři ihned uhlazují v bednění, kde vznikne chodník. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na portálu u Kyšic už je vystavěná gabionová stěna mezi tubusy. V celém jižním tunelu už jsou položené a upevněné koleje, teď se práce přesouvají do severního tubusu. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Na plzeňském portálu stavbaři vyplňují prostor mezi oběma tubusy nejdelšího železničního tunelu v České republice. (7. srpna 2018)
Autor: archiv Metrostav
Čerstvý beton pro chodník v tunelu (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
V polovině listopadu projede jižním tubusem první vlak. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Jižní tubus železničního tunelu u Plzně (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Vnitřek tubusu je osvětlen barevnými zářivkami. Kromě běžného bílého světla je na stěnách každých sto metrů zelená a také osm fialových. Ty jsou v místech propojovacích chodeb mezi severním a jižním tubusem. (5. 5. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Razicí štít Viktorie, který se prokousával zeminou u Plzně pro stavbu železničního tunelu, se rozebírá. (19. 1. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Rozebírání razicího štítu Viktorie na okraji Plzně
Autor: Jan Daněk, iDNES.cz