náhledy
Poslední výhled z budovy stavědla zvaného Radbuza na centrální vlakové nádraží. (14. 2. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Stavědlo Radbuza dosloužilo. Budova půjde k zemi. (14. 2. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Budova stavědla zvaného Radbuza půjde k zemi. (14. 2. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Výhled ze stavidla Radbuza (14. 2. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Poslední den na stavědle Radbuza. Budovu čeká demolice. (14. 2. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Po 37 letech byl provoz na stavědle Radbuza ukončen. Budovu čeká demolice. (14. 2. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Po 37 letech byl provoz na stavědle Radbuza ukončen. Budovu čeká demolice. (14. 2. 2018)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Budovu hlavního vlakového nádraží v Plzni čeká rozsáhlá rekonstrukce. Začne na konci letošního roku a potrvá až do roku 2023. (15. 1. 2020)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Budovu hlavního vlakového nádraží v Plzni čeká rozsáhlá rekonstrukce. Začne na konci letošního roku a potrvá až do roku 2023. (15. 1. 2020)
Autor: MF DNES
Přestavba železničních mostů a silnice pod nimi u hlavního vlakového nádraží v Plzni spěje do finále. (20. 8. 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Přestavba železničních mostů a silnice pod nimi u hlavního vlakového nádraží v Plzni spěje do finále. (20. 8. 2018)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Po novém severním mostu u hlavního vlakového nádraží v Plzni se vlaky poprvé projedou 8. prosince (29. 11. 2017)
Autor: DES OP, MAFRA
Bourání severního železničního mostu na hlavním nádraží v Plzni (18. dubna 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Šlechtična otestovala nový jižní most u hlavního vlakového nádraží v Plzni. Zátěžovým testem prošel. (29. 11. 2018)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
Bourání severního železničního mostu na hlavním nádraží v Plzni. (18. dubna 2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Parní lokomotiva Šlechtična najíždí na nový železniční most u hlavního vlakového nádraží, který podstupuje zatěžkávací zkoušku. (2017)
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Zátěžový test nového železničního mostu u hlavního vlakového nádraží v Plzni.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Po čtyřech letech skončila modernizace plzeňského hlavního vlakového nádraží. Náklady přesáhly 1,3 miliardy korun. (14. 5. 2019)
Autor: Petr Ježek, MF DNES