Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e11t84r 28D71l55o77u49h79ý 3505931842728

Vytrhnu jednu část z článku, se kterou bych naprosto souhlasil: "Lepší je plynulá jízda bez akcelerace. Ale v Plzni se jde spíš opačným směrem ...". Souhlasím, klasická červená vlna, zastávky MHD v jízdních pruzích, aby všechna auta musela zastavit a znovu se rozjíždět, nesmyslná zúžení a omezení, která nevedou k plynulé jízdě. Ale jaké bylo moje zklamání, když tato věta pokračovala v opačném duchu. Takže cílem samozvaných odborníků je vytvářet překážky v plynulosti dopravy, které vedou ke zvýšení emisí, potom brečet, že emisí je moc a vytvářet další omezení. Chápu, na celém kolečku se přiživí spousta "odborníků" z neziskovek. Kdyby byla doprava plynulá, tak nemají obživu a museli by třeba někde pracovat.

+9/0
doporučit
24.7.2019 14:24

V78á14c74l57a46v 68S72k21ř82i52v60a78n 3666374553424

Dáme měření na nejvíce zatížená místa, zvláště v období, kdy je Plzeň plná uzavírek a tato místa jsou opravdu přetížená a to by bylo aby nebylo.

A jedním z řešení je ubrat plyn, tedy třeba dobrý důvod pro měření v Sukovce, na Rokycanské... A třeba taky tu lokalitu zklidnit co třeba na Karlovarské, čirou náhodou kousek od toho měření, zrušit Rondel a postavit baráky. Copak třeba postavit baráky v Sirkovce, čirou náhodou kousek od toho měření.

Jestlipak by taky třeba nebylo vhodné se konečně jednou zamyslet nad tím, jak jsou v Plzni seřízeny semafory, že se pořád ta auta rozjíždí a každej druhej přidá plyn, protože chce stihnout tu zelenou - marně. Jestlipak by Plzeň nepotřebovala mít dostavěné okruhy? A hlavně tam nesvádět veškerou dopravu a nezužovat stávající komunikace, tak jak je asi snaha, protože se jen přesune problém z bodu A do bodu B.

+8/0
doporučit
24.7.2019 11:43

V20á84c93l88a30v 41S69k22ř73i80v71a80n 3466834663894

A ještě jedna věc. Nacpat do jednoho článku informaci, že největší znečišťovatel jsou elektrárny a dále pak, že trolejbusy a tramvaje jsou ekologický dopravní prostředek, to tedy je tedy silné kafe.

+6/0
doporučit
24.7.2019 11:47

P65a89v64e74l 94V18a33v30ř25í51n 6244581332482

Je zajímavé, že dlouhodobá měření ČHMÚ ukazují něco zásadně jiného než tvrdí ti citovaní "odborníci" (o nich viz níže). V Plzni je několik stálých měřících stanic ČHMÚ a jejich měření jsou dlouhodobě hluboko pod normami. Norma 40μg/m3 nebyla nikde v Plzni překročena minimálně od r. 2011. Za rok 2018 je průměr všech měřících stanic pouze 17,15 μg/m3 – což je velmi dobrý výsledek.

http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/tab_roc/2018_enh/pollution_hdqy/CZPPM_NO2_CZ.html

To, co „měřili“ uvedení „odborníci“ bylo ve skutečnosti jen orientační zjišťování pomocí tzv. pasivních vzorkovačů. Vypovídací hodnota je oproti dlouhodobým měřením ČHMÚ zanedbatelná. „Centrum pro životní prostředí a zdraví“ je ve skutečnosti zelená neziskovka. Miroslav Šuta dlouhodobě působí v různých ekologistických organizacích. Přestože se prezentuje jako lékařský expert, po dostudování se namísto lékařské praxi věnoval lobbyingu (Greenpeace, Společnost pro trvale udržitelný život, European Environmental Bureau). Takže žádný lékařský expert, ale profesionální zelený aktivista.

+5/0
doporučit
24.7.2019 9:20

V14á27c31l16a69v 65V98i94l51e47t44a 8618822659963

Plynulá jízda ovšem znamená taky nezužovat silnice ze dvou na jeden pruh. nedělat přechod na každých padesáti metrech nebo vypustit šílenosti typu autobusových zastávek, kolem kterých se nedá projet a auta musejí stát ve frontě za autobusem.

Vedení města se na některých místech snaží řidiče odradit od toho, aby jimi projížděli. Jenže bez úspěchu. A jediným výsledkem tak je, že chodci, kvůli kterým se to původně dělalo, dýchají daleko víc zplodin, než by museli.

Což mě připomíná projekt v Sirkové ulici - zúžit silnici na menší počet pruhů a postavit řadu domů navíc. Údajně zlidštit prostor, upřednostnit chodce. Dovolím si připomenout, že to není ani rok, kdy se vrátila auta pod železniční mosty u Hlavního nádraží. Silnice se pod nimi zahloubila, aby mohla projíždět i velká nákladní auta. Tedy aby se jim usnadnila cesta do středu města!!! A teď na sto metrů dál budeme silnici zužovat,aby se "zlidštila"? Umíte si představit ty stojící kolony, které úspěšně dál zhoršuj ovzduší?

Myslet, páni radní, myslet!!

+4/−1
doporučit
24.7.2019 18:27

P91a73v98e85l 70T22o76m72š80í46k 1118602733736

...podle seřízenosti semaforů, to vypadá, že to byl záměr! Rv

+1/0
doporučit
26.7.2019 14:27

F26r21a87n34t75i53š58e39k 23K11r90m69í47č27e39k 9420348671320

Jak je zde napsáno, zasypeme rondel na Roudné a bude světelná křižovatka, brzdění rozjezdy. To budou emise panečku. Jak stále píši zvolení zástupci na radnicích zamyslete se.

+1/0
doporučit
25.7.2019 16:58

F32r76a25n71t62i35š36e54k 49M69o67s14s 8342313719309

Přátelé na radnici a na kraji. Dost bylo srandy, ale už to stačí. Nebylo by dobré už konečně dodělat ten západní obchvata další zásadní dopravní stavby??? Já vím, že v úřadě je to pohodička, minimální odpovědnost, penízky dobrý. Ale fakt už, kluci a holky, pohněte s těma stavbama.

+1/0
doporučit
24.7.2019 13:51

P33a73v58e88l 52V43a43v84ř84í79n 6524381552512

V Brně tohle strašení lidí zkoušeli také. Jenže v Brně je celkem 12 měřících stanic registrovaných ČHMÚ, takže je celkem jednoduché tu jejich zelenou dezinformační kampaň demaskovat.

https://www.brno-autem.cz/proc-jsou-nizkoemisni-zony-v-brne-spatny-napad/

+1/0
doporučit
24.7.2019 9:22

P13e76t92r 50Š51v12e11j48k35a98r 9482984189

Blbost, nejvíce plynů je zejména z elektráren a různých fabrik, kdežto z aut je to markantně méně, je to stejné jako kdyz tankery vypouští znečištění do moře, ale obyčejní lidé musí utahovat opasky na nesprávných místech!

+1/0
doporučit
24.7.2019 9:17

Najdete na iDNES.cz