náhledy
Kolejový jeřáb Gottwald GS 150.14 TR.
Autor: Miroslav Klas
Práce na novém kolejovém svršku ve stanice Svojšín
Autor: Miroslav Klas
Pokládka nového kolejového pole ve stanici Svojšín
Autor: Miroslav Klas
Pokládka podkladní vrstvy pláně tratě.
Autor: Miroslav Klas
Chebské zhlaví výhybny Ošelín.
Autor: Miroslav Klas
Pláň zastávky a výhybny Ošelín.
Autor: Miroslav Klas
Práce na trolejovém vedení na chebském zhlaví stanice Stříbro
Autor: Miroslav Klas
ový silniční podjezd u Nového Dvora nahradil původní nevyhovující přejezd.
Autor: Miroslav Klas
Mnohaleté přání mnohých Plzeňanů se splnilo. Na nové zastávce Plzeň - Zadní Skvrňany zastavuje osobní vlak.
Autor: Miroslav Klas
V Plzni Skvrňanech začíná staveba na budoucím mostu přes prodloužení Lábkovy ulice.
Autor: Miroslav Klas
Dokončená stanice Pňovany v srpnu 2008. V popředí vidíte tzv. nultý hektometrovník odbočné trati do Bezdružic.
Autor: Miroslav Klas
Zajišťování skal v zářezu pomocí horolezecké techniky u Svojšína
Autor: Miroslav Klas
Dokončené napřímení trati u Rájova včetně několik set metrů dlouhé protihlukové zdi do pole.
Autor: Miroslav Klas
Stavba druhé koleje a menší přeložka trati u Rájova.
Autor: Miroslav Klas
Lehká konstrukce klenutého mostku mezi Sulislaví a Pňovany.
Autor: Miroslav Klas
Zastávka Sulislav o 4 měsíce později.
Autor: Miroslav Klas
V lesích schovaná zastávka Sulislav v dubnu 2008.
Autor: Miroslav Klas
Pláň stanice Svojšín v září 2008. Z ní odbočuje trať do Boru, na které byl zavedena náhradní autobusová doprava.
Autor: Miroslav Klas
Přípravné práce před přesunem nové mostní konstrukce kolejovým jeřábem GEK 80 ve stanici Stříbro.
Autor: Miroslav Klas
Nasouvání nové kostrukce mostu přes Úhlavku z Stříbra za pomoci konzolového kolejového jeřábu
Autor: Miroslav Klas
Holá pláň trati v Butova s novými stožáry trolejového vedení.
Autor: Miroslav Klas
Přestupování z vlaku do náhradních autobusů je vždy velmi nepopulární a cestující na chebské trati si toho užili více než dost.
Autor: Miroslav Klas
Těžkým nákladním automobilům Tatra 815 dávali stavbaři železnice evidentně přednost před ostatními vozy. Jak říkávali, u Tatry máme jistotu, že ta se vyhrabe z čehokoliv. Někdy korba Tatry posloužila také pro převoz dělníků mezi staveništi
Autor: Miroslav Klas
Budování nového propustku pod tratí nedaleko Stříbra
Autor: Miroslav Klas
Hloubení základů pro nové sloupy trolejového vedení z paluby pracovního vlaku v zářezu před stanicí Stříbro.
Autor: Miroslav Klas
Rypadlová dopravní zácpa vysoko nad řekou Mží u Stříbra
Autor: Miroslav Klas
Betonáž nového podchodu pod tratí u zastávky Milíkov.
Autor: Miroslav Klas
Most přes Hamerský potok. Zatím co vpravo je na pomocné pilíře odsunuta původní mostní konstrukce, vlevo se chystá na betonáž nosné desky konstrukce nová.
Autor: Miroslav Klas
Elektrizační vlak za ošelínským tunelem těsně před dokončením modernizace úseku v dubnu 2011.
Autor: Miroslav Klas
Přestavěný most u Damnova těsně před dokončením
Autor: Miroslav Klas
Jeden z mostů přes Mži nedaleko soutoku s Kosím potokem ještě před přestavbou. Ocelová konstrukce pochází ze sedmdesátých let minulého století a bude brzy nahrazena novou s průběžným štěrkovým polem. V řečišti je patrný zbytek piliře z roku 1877
Autor: Miroslav Klas
Svojšín V místech, kde na zhlaví stanice Svojšín byl úrovňový silniční přejezd, se na pozim 2008 objevila hluboká stavební jáma se základy nového podjezdu.
Autor: Miroslav Klas
Vlak s uhlím na mostě přes Mži před stanicí Pavlovice před začátkem jeho přestavby. Příhradová ocelová konstrukce mostu pochází ze 30. let minulého století.
Autor: Miroslav Klas
Pohled od řeky Mže na novou mostní konstrukci na pomocných pilířích, která se po dokončení zasune na místo staré konstrukce. Duben 2009
Autor: Miroslav Klas
Práce na mostu přes Mži u stanice Pavlovice. Vlevo je stará mostní konstrukce, vpravo na montážních piliřích je konstrukce nová, na které se chystá betonáž horní desky. Ta ponese tzv. průběžné štěrkové pole, díky čemuž bude odstraněn typický hluk
Autor: Miroslav Klas
Stavební práce ve stanici Stříbro, srpen 2009
Autor: Miroslav Klas