náhledy
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Členové plzeňského Iron Monument Clubu demontují dvanáctimetrový kotel populární parní lokomotivy Šlechtična. Stroj z roku 1947 se dočká generální opravy v Kolíně.
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Tak vypadá lokomotiva Šlechtična, když není rozmontovaná. Na snímku je stejný typ stroje ze severních Čech.
Autor: Martin Polívka, MF DNES