- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vše špatně. Naopak, pod heslem "zklidňujeme dopravu" se měla Karlovarská zúžit na jeden pruh, druhý pruh se mohl využít na květináče a na parkování. To přece umíme - viz Klatovská, Dlouhá. Z tramvajových pásů, po kterých dřív sanitky mohly v případě potřeby jezdit, je třeba vyrvat panely jako zde, aby to nešlo. V jiném článku je zmíněno, že od posledního sčítání projíždí Plzní asi o 20% aut navíc - takže postavíme retardéry, vše zúžíme, hlavně nepostavíme žádné záchytné parkoviště a pak budeme nadávat lidem, co do Plzně dojíždí ze satelitů, že nejezdí MHD. Mě se to sice netýká, ale prostě je to trend, se kterým je třeba počítat, ne se tvářit, že tu není. Howgh.
A co kdyby tak sběratel funkcí Náhlík vzal do ruky lopatu a šel spolu s Bernardem kopat ten před posledními volbami všemi slibovaný západní obchvat?
Náhlík tam pak půjde s pivem v ruce poklepat kámen před zahájením stavby. To on umí skvěle.
To je vážně řešení dopravní situace. Ale že se zúžila celá klatovská na úkor zastávek tramvaje, to mi hlava nebere. Nevím k čemu je potřeba zastávka dlouhá 15 metrů a široká 5 metrů, když na ní nastupuje 5, maximálně 10 lidí.
MHD by mela mit vzdy prednost pred automobilovou ... Zajimalo by me, kam napriklad zmizel plan, ze Americka bude omezana pro vjezd osobnich automobilu ...
První bus pruh v Plzni až v prosinci 2017? To jako vážně?
Jo to je ta moderní Plzeň. První cyklopruh stále v nedohlednu