Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku primátor města Plzně Roman Zarzycký a technik elektrické dráhy PMDP a šéf provozu historických tramvají Jiří Trnka v historickém stejnokroji. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku pohled na zelené střechy vozovny, z nichž podnik mimo jiné bere vodu také na mytí vozů. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku speciální soustruh na opracování profilu tramvajových kol. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku myčka tramvají. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku hala oprav. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku zařízení měřící opotřebení kol tramvají. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku pohled na tramvaj z montážní jámy. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku depo. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku hala oprav. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku hala oprav. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku vstup do administrativní budovy. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku hala oprav. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku vstup do administrativní budovy. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. Na snímku technik elektrické dráhy PMDP a šéf provozu historických tramvají Jiří Trnka v historickém stejnokroji. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Nová vozovna tramvají Plzeňských městských dopravních podniků za 1,7 miliardy. (16. 3. 2023)
Autor: Martin Polívka, MF DNES
Depo pro tramvaje v Plzni na Slovanech se dočká obří rekonstrukce. Přestavba spolkne téměř 1,7 miliardy korun.
Autor: Metroprojekt
Depo pro tramvaje v Plzni na Slovanech se dočká obří rekonstrukce. Přestavba počítá i s vybudováním nové administrativní budovy.
Autor: Metroprojekt
Depo pro tramvaje v Plzni na Slovanech se dočká obří rekonstrukce. Přestavba počítá i s vybudováním nové administrativní budovy.
Autor: Metroprojekt
Na Slovanskou alej v Plzni se vrátily autobusové linky. Vznikla zde i nová zastávka.
Autor: Petr Eret, MF DNES
Na Slovanskou alej v Plzni se vrátily autobusové linky. Vznikla zde i nová zastávka.
Autor: Petr Eret, MF DNES
Na Slovanskou alej v Plzni se vrátily autobusové linky. Vznikla zde i nová zastávka.
Autor: Petr Eret, MF DNES
Na Slovanskou alej v Plzni se vrátily autobusové linky. Vznikla zde i nová zastávka.
Autor: Petr Eret, MF DNES
Nové tramvajové kolejiště vzniká v sousedství vozovny v Plzni na Slovanech. (7. 7. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Nové tramvajové kolejiště vzniká v sousedství vozovny v Plzni na Slovanech. (7. 7. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Nové tramvajové kolejiště vzniká v sousedství vozovny v Plzni na Slovanech. (7. 7. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Nové tramvajové kolejiště vzniká v sousedství vozovny v Plzni na Slovanech. (7. 7. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Nové tramvajové kolejiště vzniká v sousedství vozovny v Plzni na Slovanech. (7. 7. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Nové tramvajové kolejiště vzniká v sousedství vozovny v Plzni na Slovanech. (7. 7. 2021)
Autor: Petr Eret, MF DNES
Rekonstrukce tramvajové vozovny v Plzni na Slovanech je v plném proudu. Hotovo má být do konce roku 2022.
Autor: PMDP
Rekonstrukce tramvajové vozovny v Plzni na Slovanech je v plném proudu. Hotovo má být do konce roku 2022.
Autor: PMDP
Rekonstrukce tramvajové vozovny v Plzni na Slovanech je v plném proudu. Hotovo má být do konce roku 2022.
Autor: PMDP
Rekonstrukce tramvajové vozovny v Plzni na Slovanech je v plném proudu. Hotovo má být do konce roku 2022.
Autor: PMDP
Rekonstrukce tramvajové vozovny v Plzni na Slovanech je v plném proudu. Hotovo má být do konce roku 2022.
Autor: PMDP
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
Město Plzeň uvedlo do provozu první část nové tramvajové vozovny. Další část rozsáhlé stavby se stále buduje. (7. 4. 2022)
Autor: Petr Eret, MAFRA
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES
V Plzni dnes otevřeli novou tramvajovou vozovnu za 1,8 miliardy korun. Nahradila původní areál z roku 1943, který byl dlouho v havarijním stavu. (16. 3. 2023)
Autor: Petr Ježek, MF DNES