náhledy
Na mohutné konstrukci železničního mostu jsou patrné známky koroze.
Autor: čtenář iDNES.cz
Na mohutné konstrukci železničního mostu jsou patrné známky koroze.
Autor: čtenář iDNES.cz
Prasklina na dlažbě v novém podchodu.
Autor: čtenář iDNES.cz
Na opravovaném nástupišti je vidět vrtná souprava i kupa štěrku, který poslouží ke zpevnění podkladních vrstev.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Koleje z betonových pražců jsou kvůli opravám odstraněné.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Zámková dlažba z opravovaného nástupiště skončila na paletách.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Cestující si začínají zvykat na dlouhé podchody a hodně betonu.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Stará nádražní budova zůstane po úspěšném boji občanského sdružení zachována. Přilehlé prostory nástupišť doznají moderní podoby. Nové a početnější parkovací plochy vzniknou na kerhartické straně u nové budovy.
Autor: Sudop Praha
Vizualizace budoucí podoby nádraží v Ústí nad Orlicí. Před starou nádražní budovou, která prozatím nemá do budoucna žádné využití, bude na povrch ústit východ z podchodu pod koridorem.
Autor: Sudop Praha
Koryto řeky Třebovky vedlo původně více vlevo. Tam ale bylo příliš blízko mostním pilířům, takže se směr předělával.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Chybějící části protihlukové stěny nedaleko ústecké zastávky.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Od třetího nástupiště k výpravní budově se projdou dlouze všichni.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Zvláště starším lidem vadí dlouhé podchody vedoucí k nástupišti.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Zvláště starším lidem vadí dlouhé podchody vedoucí k nástupišti.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Jeden ze čtyř přístřešků, kterému chybí boční stěny.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Odpadkové koše již také ztratily svoji původní barvu.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Opadaná omítka na nové výpravní budově nádraží v Ústí nad Orlicí.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Opadaná omítka na nové výpravní budově nádraží v Ústí nad Orlicí.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Opadaná omítka na nové výpravní budově nádraží v Ústí nad Orlicí.
Autor: Martin Švec, MAFRA
Budova starého nádraží v Ústí nad Orlicí, která čeká na budoucí využití.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA