Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Řidičům před opraveným nádražím ubyl pruh, tvoří se tak větší zácpy

Stavba terminálu před pardubickým vlakovým nádražím změnila rovněž uspořádání jízdních pruhů. Řidičům novinka přináší potíže a delší stání. Situaci zlepší jedině perfektně navazující signály na světelných křižovatkách či dostavba obchvatů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VJ

Dnes jsem tam jel.To svedení do jednoho pruhu musela navrhnout opravdu "chytrá hlava".Místo zlepšení opravdové zhoršení !!Stejně jako jsme mysleli,že při posunu přechodu pro chodce se zkrátí doba nekonečného čekání.Bohužel!

3 0
možnosti
ZS

Žádná smyčka na semaforech situaci nevyřeší. Stačí se na gordický uzel jako takový podívat, několikrát ve špičce ho projet a zjistíte neřešitelnost situace. Zejména ten unkát změny pruhů z 2/2 na 3/1 je skutečný uniká honý na Nobelovu cenu řešení dpravy.

Shrnuto a podtrženo : dopravní situaci to zhoršilo na nedohledno.

3 0
možnosti
JH

Ještě před zahájením stavby jsem tu psala, že arch Med umí dělat domky. A měl by u toho zůstat. Psala jsem i to, že vracení aut od nádraží zpět ke křižovatce k Albertu je další zpomalení průjezdu, protože je jim třeba vytvořit čas pro průjezd křižovatkou.

Nechápu, proč na té samé křižovatce, stejně jako na křižovatce U Marka nikdo nepřemýšlel nad tím odvést auta odbočující vpravo samostatným odbočovacím pruhem s možností tlačítkem ovládaného semaforu pro chodce. (pro upřesnění u Alberta z města do Polabin, U Marka sjezd na rychlodráhu. Ta magořina co udělali na výjezdu z terminálu je na Nobelovu cenu Za blbost.

Podobně by šlo řešit i odbočení u Afi, tam dokonce ve všech směrech.

A též u divadla, kde by auta mohla projíždět od soudu k divadlu rovně samostatným pruhem, stejně jako auta od divadla odbočující vpravo ke Karlovině. Tam by pak stačil jen jeden průběžný odbočovací pruh, druhý, dnes odbočující by byl pro jízdu rovně a ten levý by byl pro auta jedoucí z Karloviny k divadlu. A na ostatní průjezdy by pak zbyl větší čas.

Umožnit autům plynule odjet a nevytvářet zbytečné kolony by centu jen pomohlo.

1 0
možnosti
JR

Je to moc hezké, ale nedá se tím jezdit.

3 0
možnosti

Provnání s předchozím stavem:

bod 1. - to se tam dělo i před tím. Auta jedoucí na rychlodráhu ignorovala, stejně jako teď, přednost vozů od nádraží a ucpávala výjezd a blokovala vozy MHD.

body 2., 4. a 5. - klasické (nejen) pardubické najíždění do křižovatky i když se za ní nedá pokračovat. Za to rekonstrukce nemůže.

1 4
možnosti
RV

Pokud si k bodu 1 pamatuju, od nádraží přednost nebyla, jelikož to bylo osazeno značkou "dej přednost v jízdě"

0 0
možnosti
VD

Kde se tam bere tolik aut když jsem tam nakreslil jen 4.Povzdech projektanta.Aha,navrhl jsem to tak hezky,že se jede každý podívat ,pochválil se.

3 0
možnosti
FK

Neměli by se mě zeptat, když mě citují přímo v článku? :-P

1 1
možnosti
JJ

Proč? Citace je z veřejných zdrojů a zdroj je uveden.

0 0
možnosti
MH

Kolik že ta "zácpa" stála?

3 0
možnosti

Masový automobilismus naprosto zdevastoval naše města. Každá snaha o utlumení individuální automobilové dopravy je správná.

2 5
možnosti
PK

Vy jste vtipálek. Měl byste ještě navrhnout koňskou dráhu, s absolutní předností v jízdě.

3 0
možnosti
RN

V Pardubicích, tam by chtěl žít každý! ;-D

1 0
možnosti
HP

Člověče, byl jste někdy v Pardubicích?!?!? :-)

1 1
možnosti
LR

L33u51d98v37í83k 33R58a85k

8. 6. 2017 11:33

Pardubice- staví, buduje, slibuje, plánuje a zase se něco podělalo, zase se.....že?Rv;-D, ale alespoň něco, snad se za pár let dotáhneme na úroveň krajského města.

1 0
možnosti
JJ

To, že dodnes Pardubice nemají jediný obchvat, je hlavně vinou státu.

0 3
možnosti
  • Nejčtenější

Mrtvolu vařili tři hodiny. „Byly to čtyři kýble kostí a čtyři tkání,“ řekl muž

15. dubna 2024  6:30,  aktualizováno  16:15

Dva muži, kteří dnes předstoupili před Krajský soud v Hradci Králové, odmítli obvinění z vraždy...

Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem

17. dubna 2024  17:40,  aktualizováno  22:44

Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Cyklista u Chocně zemřel na lesním trailu, jeho tělo leželo u jedné z překážek

15. dubna 2024  17:14

Lesní cyklookruh u Chocně na Orlickoústecku se stal o víkendu osudným pětatřicetiletému cyklistovi....

Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl

16. dubna 2024  17:30,  aktualizováno  21:35

Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Za vraždu a uvaření mrtvoly nelze žádat doživotí, může za to slovíčko v posudku

17. dubna 2024  16:47

Jaký význam může mít jedno slovo ve znaleckém posudku, ukazuje další vývoj v případu bestiální...

Kraj chce, aby parkovací domy v areálu nemocnice postavil soukromník

18. dubna 2024  16:28

Ve stísněném areálu Pardubické nemocnice by měly vyrůst dva parkovací domy. Kraj chce, aby vznikly...

Podvodníci chtěli po muži zaplatit 270 tisíc za clo, poslali mu falešnou fakturu

18. dubna 2024  14:05

S nezvyklou taktikou přišli podvodníci, které zastavili až celníci. Zaznamenali totiž případ, kdy...

Autobus zezadu narazil do náklaďáku, čelní sklo se rozbilo o korbu

18. dubna 2024  13:08

S lehčími zraněními vyvázli řidič a dvě cestující v linkovém autobusu, který se dnes dopoledne na...

Divočina v Děčíně na úvod i v závěru. Ústí dál válcuje Pardubice

17. dubna 2024  21:12,  aktualizováno  23:36

Ústečtí basketbalisté potvrdili roli favorita i ve druhém utkání čtvrtfinále ligového play off a v...

Advantage Consulting, s.r.o.
TECHNIK ÚDRŽBY (37-45.000 Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.
Pardubický kraj
nabízený plat: 37 200 - 45 200 Kč