Diskuse k článku

Avia představila nový nákladní vůz s pohonem 4x4

Automobilka Avia Motors představila v továrně ve východočeské Přelouči nový vůz Avia D120 4x4 Euro 6 s obchodním označením Initia. Novinka je určena k provozu v lehkém až středním terénu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A76n30d39r60e67j 14M81a87s86a44r27y88k 9320753386680

cakal som teda neake podrobnejsie informacie ohladne pohonu :) ako je rieseny ako to funguje. A to video tiez nevypoveda o nicom. Mohli tomu aspon trocha prekrizit napravy co to spravi.

0/0
30.5.2018 12:02

V17á75c16l17a88v 41M19a52l60ý 3404258164359

Avie nebyla špatné auto, kouřivost vytvářela výměna vstřikovacího čerpadla za naše. S tímhle čerpadlem kouřilo všechno, Liaz, Karosa, Tatra. Na svojí dobu, to byl pokrok, nahradila o generaci Pragu S5T, Bucegi, Czepela.

+3/0
29.5.2018 16:29

J23a76r38o72m17í37r 20H57l89u52b49e88k 2656470894261

Původně to byl francouzský Saviem, od kterého Avia koupila licenci. Na druhou stranu jsem rád, že dokážeme vyrobit vlastní auta, kéž by navázali na starou PV3S. Mnoho firem u nás zmizelo. náklaďáky značky Škoda už neuvidíte. Trochu se drží Tatra a daří se jí. Jenže Tatra vyráběla i osobáky a to byla, ve své době, nadstandardní vozidla. Dnes patří vše Němcům a to prohráli válku.

+1/−3
29.5.2018 15:00

O55l44d65ř94i50c88h 71S59m84u24t34n69ý 2980452604775

A Toyota původně jen vyráběla v licenci americká auta. Řeči se vedou a voda teče.

+5/0
29.5.2018 15:12

J68i21ř58í 70T19i61n22t28ě48r26a 6660859503690

Vážený pane Hlubku,

to bylo před mnoha léty, po převratu v devadesátých letech byly konstrukce i vzhled vozidel poplatné jihokorejskému Daewoo. Další majitelé, firmy Odien a Ashok Leyland do vzhledu a konstrukce vozidel nezasahovaly. Takže neočekávám, že nadnárodní firma Czechoslowak Group bude již zavedené a osvědčené od základu měnit. :-/

Technické parametry Avia D120 4x4 - viz http://avia.cz/avia-d120-4x4-initia

+1/0
29.5.2018 16:01

S97t24a63n17i93s45l74a26v 63K62r91e23j48c47a37r 6747956213834

Ale za to si poděkujte politikům i těm jimž politika dopomohla k profesorskému titulu. Jinak ale je pravdou, že čeští vzdělanci s různým stupněm vzdělání a odbornosti nedokáží být dnes těmto konkurencí a konkurenceschopnými. Je pro ně lepší být zaměstnáni právě u těch němců nebo posluhovat na pozicích jež němci, britové, francouzi vykonávat nechtějí.

0/0
30.5.2018 8:24

P38a40v93e37l 38C14h36a95m49r37á63d 4487120609695

Servisní sítě po Evropě a všude přítomný zájem o výrobu i neoriginálních náhradních dílu pořád chybí, tudíž musí pan Strnad nalít miliardy do marketinku, nebo to zůstane u 75 zaměstnanců.

0/−2
29.5.2018 14:26

O59l27d74ř63i70c44h 23S15m29u44t32n71ý 2330472324365

Tak určitě bude pan Strnad rád, že jste mu tak věcně poradil.

0/0
29.5.2018 15:14

T42a38d55e55a42s 69P20i36s20t54a 6179202771617

Avii fandím. Škoda že už není na Letňanech. Ale chápu, že v Praze sehnat montéry pro velkou firmu je velký problém a je to drahé. Navíc ty pozemky byly velmi lukrativní pro bydlení nebo kancly. Ale i tak je to škoda. Já každou firmu a její historii vnímám nejen v kontextu značky a lidí co tam pracovali, ale i v kontextu lokality kde vznikla a kde má svojí tradici. Samozřejmě, po polibku smrti co Avii dali "indiáni" to asi zachránit nešlo. A Strnad si na sentiment nehraje. Navíc. Jestli Avii(alespoň teda tu značku) zachrání (což vypadá, že ano), pak kolobouk dolů.R^

+19/0
29.5.2018 14:19

V11á31c63l30a71v 73M14a61l97ý 3774198954719

Ta co je na obrázku určitě není 4x4 :-)

0/0
29.5.2018 14:18

O64l15d65ř14i68c17h 97S18m91u69t90n59ý 2330172294555

A co to podle vás je?

0/0
29.5.2018 15:15

V59á65c61l13a96v 80M12a98l58ý 3434708384639

To je normální Avie s pevnou přední nápravou. :-)

0/0
29.5.2018 16:23

O29l59d83ř76i64c53h 31S50m47u19t12n84ý 2910202704395

Asi byste si měl nastudovat, co se označením 4x4 rozumí.

+3/0
29.5.2018 17:08

M23i52c28h53a94l 45M74o21u25c69h65a 8555325430404

Já na té pevné (tuhé) přední nápravě vidím diferenciál... ;-)

0/0
30.5.2018 9:38

J52i78ř57í 18E91r36b15e12n 1653814466577

Pevnou nápravu měly i Pragy V3S...

0/0
31.5.2018 21:44

J79i69ř92í 35T50i87n56t39ě88r74a 6910889173440

Vážený pane Malý,

obávám se, že vaše tvrzení je v rozporu s videm a přiloženými fotografiemi č.2 a 4.:-)

+1/0
29.5.2018 18:24

L23u20d18v31í86k 20G93a39j53d76o98š82í65k 2375563694812

Podvozek z obrázku 2 není Avie, což byste zjistil z videa. Ten nákaďák ale čtyřkolka asi bude.

0/0
29.5.2018 23:08

J95i24ř75í 81T84i73n80t18ě25r42a 6680479633700

Pane Gajdošíku,

které vozidlo z fota č.2 máte na mysli? To v popředí, nebo to v pozadí?

0/0
29.5.2018 23:52

J23i93ř81í 28Š83t24ě54d86r16a 5130132691197

K čemu je, podle Vás, diferenciál na přední nápravě (obrázek c. 2)?

0/0
29.5.2018 20:09

V69á23c40l85a57v 92M59a26l17ý 3324698424129

Na původním obrázku byla Avia s červenou kabinou a pevnou nápravou, to, že si autor upraví článek výměnou obrázků, za to nemůžu, reagoval jsem na ten původní. ;-D;-D

0/0
29.5.2018 20:13

J91i87ř28í 71Š40t68ě40d81r27a 5640802221127

Tak to pardon. Obrázky I samotný obsah článků se tu občas mění doslova před očima.

0/0
29.5.2018 21:19

V82á74c91l21a15v 71P24a60v49e32l67e48k 1180316566484

Nový vedoucí pelotonu? :-P

+4/−1
29.5.2018 13:50

P52a61v78e35l 94J94e81ř55á47b72e30k 7521532884107

Proč ne.

Je to pracovní auto ne auto na výlety a pro bílé límečky.

+2/0
29.5.2018 14:22

A38l13e81š 11M47i20k44u17l19e91c79k33ý 6498191509

4x4 super ale spíš mne zajímá max. rychlost. Aviii vnímám jako silničního šneka ve své třídě, opravte mne.

0/−3
29.5.2018 13:37

J83i29ř87í 30N47o38v84á27k 8297362373

Naopak, Avia je na silnici ze všech nejrychlejší. Já vždycky vidím jet všechna ostatní auta až za ní... :-)

+23/0
29.5.2018 13:45

P29a90v62e27l 35V59y20s29k85o46č69i20l 7213402427681

uááá ;-D R^ ... ten jsem neznal ;-D

+2/−1
29.5.2018 14:16

J98i12ř55í 85E41r71b27e84n 1983144256137

Jo, jestli se vaše vnímání zastavilo v roce 1985 u Avie A31 s (jen těžko dosažitelnou) maximálkou 85 km/h...

0/0
31.5.2018 21:47

R82o19b75i54n 81W56a57l26k80e59r 5809605474126

Náhrada za nezničitelnou V3S?

+1/−3
29.5.2018 13:34

J48i40ř71í 87T55i60n47t36ě39r40a 6870649193430

Vážený pane Walkere,

což o to náhrad za V3S bylo před převratem a po převratu vyvinuto několik. Poslední životaschopnou náhradu vyvinuly Roudnické strojírny (ROSS) z nějakého zemědělského náklaďáku. V devadesátých letech firma ROSS klekla a výrobní licenci prodala Tatře, která vyrobila několik strojů pod označením Tatra R210. Po konstrukčních úpravách byl vozidlo přejmenováno na Tatra 810 ATS. Tatra 810 slouží v AČR i v armádách Saudské Arábiie a Spojených arabských emirátů. Bližší info. naleznete na:

https://forum.valka.cz/topic/view/41679

https://forum.valka.cz/topic/view/35553

https://forum.valka.cz/topic/view/84190

+2/0
29.5.2018 16:38

S90t57a12n32i75s11l52a40v 64K23r62e93j59c81a87r 6487636533464

Praga V3S se vyráběla do roku 1989 min. v Bratislavské BAZ pro tento účel za Husáka vybudované. Náhrada za ni nikdy nebyla a není. Tarta a Liaz byly vozidla o tonáž výše. Avie-Saviem byly licenčně dohodnuty a vyráběny jako lehké nákladní vozidlo s nosností do 5T !! Původně záměr byl jako vozidlo komunální a služeb obyvatelstvu.

0/0
30.5.2018 8:19

R10o98m38a39n 48A65d88á73m51e31k 7213441477657

75 zaměstnanců a vyrobí 150 aut, tak 10 v administrativě na práci zbude 65.

+1/−1
29.5.2018 13:32
Foto

B98o24h58u82m79i17l 16P46r35o77c76h38á72z72k98a 9712859934860

Na práci??? Dochází vám, že bez administrativy to prostě nejde?

+11/0
29.5.2018 13:43

R64u79d14o52l90f 23P57e34k78á41r95e27k 9572621799103

To víte, od pásu to tak nevyzerá...

+9/0
29.5.2018 13:46

D98a17v41i56d 16R20y32c32h98e65t74s66k26ý 9876561440550

přeji úspěch

+27/0
29.5.2018 13:22

J63i42ř22í 18P10o10k58o11r74n20ý 2292774257952

Myslím že každý dává v tomto segmentu přednost drahému, ale téměř nezničitelnému a dokonalému UNIMOGU... Avia a Praga to už jednou zkoušeli, a špatně pochodili..

0/0
29.5.2018 13:22

M38i73l65a66n 24M78u83s64i42l 4793481762335

Na odvážení větví nebo odpadu při čištění dálnic je to lepší než Unimog. V současnosti se nejvíce používá Iveco .

+11/0
29.5.2018 13:25

P95a69v76e43l 84J41e83ř44á53b79e98k 7491162654467

Pochodili špatně proč ?!

Ty auta byla dobrá, ale neměly sílu prorazit na trh.

A nezapomeňte, že se připravovala z toho co "dvůr dal".

+1/0
29.5.2018 14:25

M85i42l17o35š 70V91o19n98d11r18u72š79k23a 5825931457834

Vzpoměl jsem si na ten vtip: Které auto na světě je nejrychlejší? Avia. Na silnici je vždy jedou v čele kolony.

+1/−2
29.5.2018 13:21

J13í40ř80í 66N88o77v45o42t70n26ý 2382335584119

super, ale ještě všude zajistit v EU pořádně servis a díly a může se prodávat, bez tohoto není šance na úspěch

+13/0
29.5.2018 13:06
Foto

P77e92t51r 56K16o19v55a66r33i94k 8604148632710

Je dobre, ze se u nas vyvijeji nakladni automobily.

0/0
29.5.2018 13:04

P57e89t98r 69N75ě68m68e49č75e67k 1502984452183

Obávám se, že s dvacet let starou kabinou tím svět neohromí...

0/−2
29.5.2018 13:04

P41e68t59r 97S33i25m30e32k 6161733479774

s 20 starou kabinou ne, ale třeba cenou versus kvalita, servis, náhradní díly. nevím,nemám porovnání

+7/0
29.5.2018 13:10

P59e18t78r 75S12i27m29e55k 6431103509694

12 tuna, základní cena od 1 milion korun.

0/0
29.5.2018 13:12

M63a19r34t19i52n 52N20e97r76m86u17t 4359710458834

Však ten zadek, co v ní bude sedět, nebude mladší

+3/0
29.5.2018 14:04

V41í64t 83B51r30z19o66b88o91h46a58t47ý 7930642453661

Uplně stejné názory padaly, když se představil první Logan od Dacie. No a kde jsou prodeje modelů Dacie, poskládané ze starých dílů Renaultu nyní .....

0/0
30.5.2018 9:38

Najdete na iDNES.cz