Boj o hokejové permanentkáře vrcholí. Pardubice nad Hradcem vedou

  11:36aktualizováno  11:36
Pardubický hokejový klub zatím prodal více než dva tisíce permanentek na sezonu 2014/15. To je zhruba stejné číslo jako loni touto dobou. Hradeckým se ale také daří. Už prodali stejný počet permanentek jako loni na celou sezonu, tedy přes tisíc kusů.

Nová sezona startuje sice až v září, ale své rivaly z Hradce porážejí již nyní pardubičtí fanoušci v nákupu permanentních vstupenek. | foto: Radek Kalhous, MAFRA

Soupeření východočeských hokejových klubů z Pardubic a Hradce Králové pokračuje i po konci sezony. Pardubičtí a Hradečtí se tentokrát nepřetahují o puk, ale o diváky. Léto je totiž obdobím, ve kterém kluby získávají fanoušky na celou sezonu. Právě v této době se prodává nejvíce permanentek.

Podle tiskového mluvčího HC ČSOB Pojišťovna Pardubice Jana Hrabala zatím prodej permanentek na příští sezonu kopíruje prodeje z minulých let. V nich klub pravidelně prodával mezi čtyřmi až pěti tisíci sezonních vstupenek.

"Zatím máme prodáno přes dva tisíce permanentek a jsme vlastně spokojeni. Nic totiž neukazuje na to, že by nám prodej měl oproti loňsku nějak klesnout," uvedl Jan Hrabal.

Přibližně před měsícem přišlo vedení hradeckého klubu s překvapivým a proti Pardubicím namířeným marketingovým tahem. Ten, kdo v minulé sezoně vlastnil sezonní vstupenku na zápasy jiného týmu, má v Hradci při pořízení permanentky na ročník 2014/15 stejnou slevu jako věrní fanoušci místního mužstva z uplynulého roku.

Generální manažer Mountfieldu HK Aleš Kmoníček však tvrdí, že pouze reagoval na události loňského léta, kdy se klub do Hradce přestěhoval z Českých Budějovic.

Podle Kmoníčka si tehdy někteří hokejoví fanoušci z Hradce a blízkého okolí zakoupili permanentní vstupenky jiných klubů ještě před příchodem extraligy do města. Akcí jim prý chtělo vedení hokejistů Mountfieldu vyjít vstříc a přilákat je na hradecký zimní stadion.

"Primárním účelem nebylo krást fanoušky žádnému jinému klubu," uvedl Martin Sasín, marketingový manažer hradeckého klubu, který si zatím pochvaluje zájem fandů. "K 1. červenci jsme zaznamenali téměř stejný počet prodaných permanentek jako za celý loňský rok, tedy více než tisícovku. Většinou šlo o prodloužení již stávající permanentky. Statistiky, odkud noví předplatitelé přišli, zatím nemáme vyhodnocené," dodal.

Pardubický klip slavil úspěch

Pardubický klub je ale jednoznačně nejbližší extraligový soused Mountfieldu HK, a cítí se proto nejvíce ohrožen případnou hradeckou "loupeží" fanoušků. V HC ČSOB Pojišťovna Pardubice proto natočili klip, ve kterém lákají diváky na úspěchy a slavnou historii klubu.

"V ten den, kdy jsme video pověsili na web, jsme zaznamenali rekordní prodej permanentek. Lidé zřejmě naše upozornění na to, jaký jsme klub a že naše fandy nelze koupit, pochopili," uvedl mluvčí klubu Hrabal.

Video, na jehož konci je dodatek, že kdo u pardubické pokladny ukáže permanentku z Hradce Králové, dostane stoprocentní přirážku, se stalo druhým nejsledovanějším v klubové historii.

"Zhlédlo ho už 10 667 lidí," řekl Hrabal s tím, že až do 17. srpna mohou fanoušci kupovat permanentky na zápasy šestinásobných mistrů republiky za zvýhodněné ceny. "Poté cena vzroste asi o pět procent. Lidé si také mohou za 500 rezervovat své místo a zbytek ceny permanentky doplatit až na startu ligy," dodal.

První zápas nové sezony mezi regionálními rivaly bude k vidění 19. září v Hradci, do té doby se budou oba kluby snažit zaplnit tribuny svých stadionů.

Autoři:

Nejčtenější

Asi mi na půl minuty hráblo, vysvětlil muž soudu líbání dceřiny kamarádky

Ilustrační snímek

S tříletou podmínkou odešel od Krajského soudu v Pardubicích třiačtyřicetiletý muž. Když vezl v autě kamarádku své...

Cyklista utrhl předjíždějícímu autu zrcátko, řidič mu za to prošlápl kolo

Dvaatřicetiletý řidič auta cyklistovi za utržené zrcátko šlápl do kola.

Roztržkou mezi řidičem osobního auta a cyklistou se zabývá policie na Litomyšlsku. Původně byli tamní policisté ve...

Pardubice se napřesrok změní ve staveniště, dopravu čeká tvrdá zkouška

Doprava na ulici 17. listopadu v Pardubicích

Pardubice po roce 2020 čeká modernizace vlakového nádraží společně s opravou klíčového silničního nadjezdu u nemocnice...

Česká Třebová otočila, chce dosud odmítaný nájezd na dálnici D35

Ilustrační snímek

Zastupitelé České Třebové před pěti lety odmítli přímé napojení města na chystanou dálnici D35 u Litomyšle. Nyní jej...

Pardubice v prosinci přijdou o autobusové nádraží, náhradní není

Pardubické autobusové nádraží skončí. Pozemky pod ním koupil Jaroslav Strnad....

Pardubice čekají další dopravní problémy. A to poměrně značné. Na konci roku totiž soukromý investor zavře autobusové...

Další z rubriky

U Žamberka bouralo šest aut, silnice na Orlickoústecku jsou zledovatělé

Hromadná nehoda šesti osobních aut komplikovala provoz u Žamberka.

Na zledovatělé silnici u Žamberka na Orlickoústecku ráno havarovalo šest aut. Hromadná nehoda se obešla bez vážnějšího...

Pardubice se napřesrok změní ve staveniště, dopravu čeká tvrdá zkouška

Doprava na ulici 17. listopadu v Pardubicích

Pardubice po roce 2020 čeká modernizace vlakového nádraží společně s opravou klíčového silničního nadjezdu u nemocnice...

Slatiňanský hřebčín má první letošní hříbě, Xabea přišla na svět nad ránem

První hříbě narozené letos v hřebčíně ve Slatiňanech nese jméno Xabea.

Dobrá zpráva přišla v pátek ze Slatiňan. Zdejší hřebčín, který se zabývá chovem starokladrubského vraníka, má letos...

ČPZP se stará o zdraví a pohodu nastávajících maminek i jejich dětí
ČPZP se stará o zdraví a pohodu nastávajících maminek i jejich dětí

Začátek nového života přináší do rodiny spoustu radosti, ale i starostí. Doprovází ho obavy o zdraví, změna režimu a zařizování nezbytné výbavičky pro miminko. Pomoc přichází z nejrůznějších stran. Od rodiny, přátel. Víte ale, že Česká průmyslová zdravotní pojišťovna nabízí maminkám až 3 000 Kč?

Najdete na iDNES.cz