- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty spěšňáky do Pardubic jezdívaly až z Jihlavy a do Jihlavy ale tam jsou jiné priority V Jihlavě byla zrušena spousta přímých vlaků v podstatě na všechny strany. (Znojmo, Pardubice, Ostrava)
Kdyby byla aspoň dvoukolejka z Chrudimi do Medlešic, tak by se na té trati mohlo střídat více spojů.
Jěste přidat zastávku Chrudim-Tesco, tak by to byla paráda.
A kdyby byla dvoukolejka až do Slatiňan, bylo by to luxusní vlakové MHD pro Chrudimsko-městskou oblast.
Na co dvojkolejka? Na 10km trati musí v pohodě stačit jedno křižování v Medlešicich.
No sláva. Byla škoda je rušit, když se do rekonstrukce trati vrátili tolik peněz...
vybudování takzvané Ostřešanské spojky. Správa železniční dopravní cesty chtěla postavit novou trať mezi Pardubicemi a Chrudimí, ale její zasazení do krajiny odmítli lidé v Ostřešanech i radní v Chrudimi.
.
Politici v Chrudimi namítli, že lidé mohou ekologicky chodit pěšky. Oni se nechají vozit služebními auty.