náhledy
Správa železnic chystá do obnovy pardubické nádražní budovy investovat 1,7 miliardy korun.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Nádraží projektoval na konci 40. let minulého století architekt Karel Řepa společně s Josefem Dandou a Karlem Kalvodou.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Odbavovací hala nabízí obrovský prostor a hlavně dostatek světla, které zabezpečují velká okna se zazděnými luxferami.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Odbavovací hala nabízí obrovský prostor a hlavně dostatek světla, které zabezpečují velká okna se zazděnými luxferami.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Stěny nádražní haly zdobí barevné mozaiky. Nepřehlédnutelná je mapa Československa od Richarda Landera.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Nákladná rekonstrukce má nádražní budově navrátit původní lesk.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Nádraží projektoval na konci 40. let minulého století architekt Karel Řepa společně s Josefem Dandou a Karlem Kalvodou.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA
Devadesát metrů dlouhá a 21 metrů široká hala je zastřešena železobetonovou skořepinou s patnácti klenbami.
Autor: Radek Kalhous, MAFRA