Diskuse k článku
Most na obchvatu Pardubic překlene slepé rameno i řeku Labe
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
M86i47l54a77n 39N74e25s26m74ě43r40á26k 1225317840926Podle odborníků je škoda, že z nové silnice nebude možné sjet na cyklostezku, která povede také pod mostem. At jdou s cyklistama porad nekam..ma to byt obchvat a tam nemaj co delat...staci ze se delaji cyklopruhy uz na dost uzkych silnicich vsude..akorat je to o hubu |
![]() |
F94r24a10n47t20a 64S44t50r48n66a29d 7155576835No, snad to mají dobře zjištěné a propočítané, a přinese to opravdu úlevu dopravě v centru. Obyvatelé Dubiny budou mít kratší cestu do Globusu za nákupy a do Hradce. Jestli budou i obyvatelé jiných částí mít důvod jezdit tudy na Dubinu, o tom pochybuji. Dubina není ničím zajímavá a není tam důvod jezdit. |
![]() |
J28a12r59o33s64l68a25v 36R79y61c96h26t66á11ř 2394509119346Ohromující video obchvatu Pardubic z dílny ŘSD: http://youtu.be/M5vR5NPFFK0 čtyřproudový obchvat vede veškerou dopravu přes kruhový objezd u Globusu a kruhový objezd v Trnové po dvouproudových komunikacích napojení na čtyřproudovou silnici Pardubice - Hradec Králové vede přes most za Globusem /// naprosto nevhodný výjezd ze směru od HK vlevo na obchvat => budou se tvořit dlouhé fronty |
![]() |
J15a17k51u27b 71V82e86s31e12l14ý 9384720557205Naprostý souhlas, ten vájezd ze směru od HK se musí do té doby nějak předělat jinak to bude velký průser. Už teď je rychlejší jet doprava a hned to otočit... |
![]() |
V67l90a25d38a65n 87H65a25n77u68l43í47k 4497939970433Nebylo by špatné občas nepřebírat pouze tiskové zprávy, ale kriticky se zamyslet nad přepisovanými informacemi. V současnosti tvoří transitní doprava v Pardubicích pouhých 9% podniknutých cest (http://www.cyklomesta.cz/download/brozura_pardubice.pdf). Severovýchodní obchvat tedy rozhodně centrum města neuvolní. Pokud by autor článku trošku zapátral v současných studiích dopravního chování, zjistil by, že obchvaty centra měst skutečně dopravy nezbavují, pouze zmnožují počet automobilů, které projíždějí městem. Ale obyvatelům Sezemic se jistě bude nyní do Globusu dojíždět lépe, je otázka, co z toho budou mít obyvatelé Pardubic, mimo likvidace půvabu krajiny kolem slepých ramen Labe. |
![]() |
V97l64a93s98t49i41m10i40l 76P46ř43í65k20a96z17s16k86ý 4571752Co to je proboha za bludy, že obchvaty centra měst nezbavují dopravy. Zeptejte se třeba v České Skalici a pokud tamním domorodcům nebudete věřit, běžte se podívat do Chrudimi teď a potom znovu, až bude postavený obchvat. Severovýchodní obchvat je absolutní nutnost a minimum, to už tady mělo stát dávno. |
![]() |
V85l11a83d23a67n 88H39a82n83u33l42í92k 4337689920403Pane Příkazský, těší mne, že argumentujete relevantními dopravními studiemi. :-) Jakožto alfabetizovaný občan této republiky jistě umíte samostatně dohledávat informace a porozumět textu. Znovu připomínám, že v Pardubicích představuje transitní doprava, pro níž je severovýchodní obchvat navrhován především, pouze 9% všech podniknutých cest. Jistě budete schopen dohledat si i další informace samostatně, pokud ne, mohu doporučit shrnující pohled na dopravní řešení měst v podání Evropské komise (http://ec.europa.eu/environment/pubs/pdf/streets_people.pdf). Z něj pouze informativně vybírám následující: As car ownership and use have increased over the past 30 years the reaction to the pressure created by additional traffic demand has often been to increase the level of supply, in other words provide additional road space. This traditional approach of providing supply to meet demand is no longer always appropriate. There is a growing body of evidence indicating that the benefits of creating additional road capacity are not as significant as was previously believed. In extreme cases the provision of new road links may in fact increase congestion problems. This occurs through a process that is known as traffic ‘induction’. In 1994, the UK Government-commissioned Sactra report (1) provided evidence on the impact of new road building on traffic levels in the area of the scheme. The report revealed that when new road capacity is provided, overall traffic levels in the vicinity of the scheme may actually increase. The evidence does not offer a reliable means of predicting the extent of this traffic increase but case studies suggest that it is typically around 10 % in the short term, and 20 % in the longer term. Je milé diskutovat s někým, kdo evidentně rozumí tomu, co píše. :-) |
![]() |
V17l60a20s27t58i24m96i88l 51P32ř58í66k70a35z41s62k45ý 4321572Ve vaší citaci se nepíše nic o obchvatech. Je to vůbec dost obecné, takové eurokomisní |
![]() |
J20a23r51o36s20l20a58v 26R17y43c52h20t96á27ř 2654989549756Je nějaký věrohodný zdroj Vašeho tvrzení, že tranzitní doprava tvoří v Pardubicích pouhých 9% veškeré dopravy ve městě? Za věrohodný zdroj nepovažuji informace Ing. Kmoníčka z HK |
![]() |
M40i26c70h13a93l 70M44a40r72t21i57n 1904780575104A kde je zase ta mapa? Jako obvykle... |
![]() |
P20a82v26l65a 34K10v17a10p96i89l55o98v22á 7619488154367Bych měla mít radost, ale nemám. Tahle silnice zohyzdí asi nekrásnější místo, které v Pardubicích máme. Výhled na Kuňku je z míst před plánovaným mostem z cyklostezky úchvatný. Budu si ho muset asi 100x vyfotit |
![]() |
R86a86d14e15k 85N16o29v80a90k 9784463469670No nic, tak si dýchejte v centru exhlalace. |
![]() |
P25a63v94l19a 85K44v48a43p30i75l32o26v73á 7239488704327Ten obchvat je pro tranzitní dopravu zcela irelevantní a nemá nic společného s centrem. Tam jezdí především ti co jezdí do toho centra! Do afi apod! |