Diskuze
Dva Leo Expressy jely proti sobě, ke srážce chybělo 500 metrů
Děkujeme za pochopení.
I68v94a70n 43M82a49r30e63k
Takové články, /mě vždy dokáží "poučit", třeba jako výrok . . ."dispečeří změnili návěstidlo". . . . . Tak takovou obdivuhodnou rychlost od nich bych nikdy nečekal.
P85e77t95r 85Š72r61á75m15e17k
"si však svou chybu uvědomil a okamžitě zastavil"
To je ten problém, že tam není zabezpečení a musí se spoléhat na to, že si strojvedoucí svou chybu uvědomí. Velmi často investice blokovalo ministerstvo dopravy. Havlíčkovi nezazlívám, že nezvládá práci na více židlích. Vicepremiér pro ekonomiku a ministr obchodu a průmyslu a dopravy Karel Havlíček by měl mít soudnost a přiznat, že zejména takováto ministerstva nejde dělat na "vedlejší úvazek", i kdyby vůbec nespal. Chtělo by to méně marketingu a sebechvály. Chybí naopak pokora a dobré výsledky.
Z77d76e16n61e54k 63V28r54b21a
Zase Havlíčka do toho netahejte, tohle je dlouhodobý problém, který se táhne desítky let zpět a nejspíše ho nevyřeší ani ministr co bude vládnout dětem našich dětí. Ale jednou ta velká rána s desítkami obětí přijde a pak bude nějaký zabezpečovač do deseti let i na trati do Dolní Vydří, kam jezdí jen jednou týdně historická drezína. Jednokolejka v Ostravě se také zabezpečila až po mrtvolách a do té doby to byla super bezpečná trať, se kterou neměl drážní úřad žádný problém.
J77a81r42o72s11l85a84v 15K30y27s77e54l57á74k
Proslýchá se, že Havlíček má mladšího bratra Jiřího, který se v železniční dopravě opravdu vyzná. Prý mu brácha to místo uvolní, aby se mohl soustředit na ty další tři (nebo čtyři?) ministerské posty. Neznáte ho někdo?
M14i24k81u43l87á56š 81K85a81l81i65n23a
Na železnici se stávají mimořádné situace každý den, jen se o nic tolik nemluví. Stejně je to jako u autonehod, autonehod a vážných je každý den taky spousta a nikdo z toho vědu nedělá...
Prostě vše co je závislé na lidském faktoru je rizikové a přináší to nehody. Důležité je, aby fungoval systém který těm nehodám předchází a tady ten systém zafungoval.
Pracovníci na železnici, od strojvedoucích po pracovníky Správy železnic, jsou profesionálové a svou práci dělají s láskou a pečlivostí.
Z74d39e62n24e41k 52V88r71b71a
Tak si na youtrubce najděte člověka jménem
Stanislav Fant. Má tam asi 5 videí, kde popisuje jak to na železnici funguje. Možná pak změníte názor.
J47a31n23a 76D19a11v67i40d57o36v61á
ale samozrejme nevim kolik hodin museli najezdit za mesic a kolik dostali zaplaceno za hodinu jizdy....
J29a11n11a 47D71a29v39i97d38o90v10á
Pokud se zamestnavatele nebudou ke svym zamestnancum chovat ohleduplne, potom to bude takto dopadat. Jiste, je potreba trat zabezpecit automatikou, aby hrube chyby nevedly k tragedii, ale v prvni rade je slusne je zaplatit aniz by po nich chteli extremni vykony.
J60a17n87a 21D55a51v16i85d34o65v84á
myslim strojvudce, ajtaci jsou zaplaceni dobre
P13e66t92r 68A66n78d55r24ý55s33e54k
Zda se mi ze problem na zeleznici je stejny jako v celem ceske statni zprave, veci, ktere by krasne sli delat automaticky, tak se delaji atale jak pred 100 lety, potom je vse zavisle na lidskem faktoru, ktery dela chyby. Jak tady nekdo psal, zeleznice by mohla byt rizena klidne automaticky a nemuseli by ve vlacich byt ani zadni strojvedouci. Nas stat, ale na takovych vecech nema zajem, stejne jako na elektrpnickych volbach, elektronicke zdravotni karte, elektronicke komunikaci s urady a podobne. U nas se vsechno dela rucne, v lepsim pripade to jen dlouho trva (urady), v horsim umiraji lide (zeleznice)
J92a73n 37H24a51v21l22í89č42e79k
A v kterém státě že progresivním mají plně automatickou železnici? Neřeším metro, to je izolovamý provoz.
M46i69l15o87š 96K55r25u34m71p
Uz zakazali unavu, nestacilo to. Meli by zakazat i chyby.
D45a76n15i13e93l 47N27o37s63k74a
A jak jako (a hlavně za co) chtěj postihovat toho strojvedoucího co "příkladně zastavil"
O22d74s52t32r29a32n62ě77n80ý 10U98ž30i61v52a16t58e75l
J91o69s47e58f 61U47l28m44a69n
To se mi stalo taky...jedu, jedu a najednou přede mnou plně naložený kamion...Chybělo 500 metrů a jsem v něm.
J63a12n 93N59o37v87á69k
Vy máte brzdnou dráhu auta delší než 500 metrů? Rozjetý vlak ano.
Mrtvolu vařili tři hodiny. „Byly to čtyři kýble kostí a čtyři tkání,“ řekl muž
Dva muži, kteří dnes předstoupili před Krajský soud v Hradci Králové, odmítli obvinění z vraždy...
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Cyklista u Chocně zemřel na lesním trailu, jeho tělo leželo u jedné z překážek
Lesní cyklookruh u Chocně na Orlickoústecku se stal o víkendu osudným pětatřicetiletému cyklistovi....
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Za vraždu a uvaření mrtvoly nelze žádat doživotí, může za to slovíčko v posudku
Jaký význam může mít jedno slovo ve znaleckém posudku, ukazuje další vývoj v případu bestiální...
Kraj chce, aby parkovací domy v areálu nemocnice postavil soukromník
Ve stísněném areálu Pardubické nemocnice by měly vyrůst dva parkovací domy. Kraj chce, aby vznikly...
Podvodníci chtěli po muži zaplatit 270 tisíc za clo, poslali mu falešnou fakturu
S nezvyklou taktikou přišli podvodníci, které zastavili až celníci. Zaznamenali totiž případ, kdy...
Autobus zezadu narazil do náklaďáku, čelní sklo se rozbilo o korbu
S lehčími zraněními vyvázli řidič a dvě cestující v linkovém autobusu, který se dnes dopoledne na...
Divočina v Děčíně na úvod i v závěru. Ústí dál válcuje Pardubice
Ústečtí basketbalisté potvrdili roli favorita i ve druhém utkání čtvrtfinále ligového play off a v...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!