Středa 26. února 2020, svátek má Dorota
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 26. února 2020 Dorota

Diskuse k článku

Cestou do Chrudimi už po sobě lidé nebudou šlapat, kraj přidá autobus

Necelý týden stačil politikům a úředníkům na to, aby zareagovali na článek MF DNES, který popsal nelidské podmínky cestování v přeplněném autobusovém spoji mezi Pardubicemi a Chrudimí. Výsledkem bude nově přidaný autobus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P10a15v13e29l 91K56m89o79n36í79č73e95k 6867851976461

Redaktoři objevili moc a sílu tisku. Konečně !

+2/0
6.12.2019 12:21

R22a72d69k86o 94K11ř38i57v38á19n14e66k 7740833355810

A co takhle "východočeský diametr", který dramaticky zrychlí cestování nejen mezi Pardubicemi a Chrudimí, ale i Hradcem a Vysočinou. Jedná se stavebně jen o krátký úsek v napojení Pardubic, ostatní jsou stávající tratě. Plánoval se za první republiky i za komančů, po revoluci vznikly nejméně dvě proveditelné a ufinancovatelné varianty, ale nejmenovaná vesnička + nejmenované samosprávy to blokují. Zájmy pár desítek lidí proti zájmům desetitisíců. Tak se tam holt musíte mačkat v autobusech a stát s auty v kolonách.

Jet v současné době z Pardubic do Chrudimi vlakem je dopravní vražda. Vlak z Pardubic "couvá" rychlostí 30 km/h do Rosic nad Labem, tedy úplně opačným směrem, tam pár minut postojí kvůli změně směru a pokračuje do Chrudimi. Trať je jako podle pravítka, přesto pro svou zastaralost umožňuje poměrně nízkou rychlost a velké časové ztráty při křižování vlaků.

+1/−1
6.12.2019 11:30

J53a53n 31Z43e12m50a62n 6896346497635

Ale zas ta romantika, kdyz je 40stupnu ve stinu a clovek v predinfarktovem stavu, zlitej potem, ceka v rozpalene neklimatizovane regionove nez pan strojvudce zmeni smer jizdy nebo jeste lepe, kdyz se ceka na spoj!

0/0
6.12.2019 14:41

M56a57r37t69i38n 92H68a86v49e19l11k75a 4977753558909

Pánové. Promiňte mi, ale musíme odlišit technické a organizační věci. Technicky dělá úvrať zdržení v řádu minut - 3 až 6 - oficiálně spočteno ze strany SUDOP, který má nemalý zájem na tomto velkém projektu. A část jde na vrub i jednokolejnému mostu. Co se týká reálu - to má na svědomí dopravce svojí organizací/neorganizací. Takže nezpochybňuji to, že ta úvrať je pocitově problém. Ale v reálných číslech se bavíme o časech, které autobus v pohodě "procuká" na periferii Pardubic a Chrudimi. Takže zde jde mnohem více o pocity a emoce, než o realitu.

0/0
6.12.2019 14:50

J81a51n 32Z14e52m54a90n 6526426647635

ano, je fakt, ze nejvetsi ztrata casu byva vzdy kdyz se ceka na jiny vlak. A opravdu existuji spoje, kdy strojvudce prejde na druhou stranu vlaku a jede se dal a sdrzeni zpusobene úvrati je minimalni.

Ale bohuzel ne tak male jako treba ve Žlebech:)

0/0
6.12.2019 14:59

Premium

Která auta jsou skutečně bezpečná? Crash testy versus realita

Setkáváme se s názory, že auta jsou navrhována tak, aby dosáhla dobrých výsledků v nárazových testech. Díky Folksamu...

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Když je střílečka povinná. Hraju hry a platí mě za to, říká člen týmu Brute

Má k dispozici fitness trenéra, mentálního kouče, psychologa a ve škole individuální studijní plán. Tedy servis...

Najdete na iDNES.cz