náhledy
Výkonný ředitel firmy MRWheels Jan Kusněř věří v budoucnost železničních obručí. Například u tramvají nebo vozů metra poskytují výhodu tiššího chodu.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Výkonný ředitel firmy MRWheels Jan Kusněř věří v budoucnost železničních obručí. Například u tramvají nebo vozů metra poskytují výhodu tiššího chodu.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Pohled na výrobu železničních obručí. Firma MRWheels sídlí v jedné z hal areálu zaniklé společnosti Vítkovice Heavy Machinery.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Pohled na výrobu železničních obručí. Firma MRWheels sídlí v jedné z hal areálu zaniklé společnosti Vítkovice Heavy Machinery.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Pohled na výrobu železničních obručí. Firma MRWheels sídlí v jedné z hal areálu zaniklé společnosti Vítkovice Heavy Machinery.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Výkonný ředitel firmy MRWheels Jan Kusněř věří v budoucnost železničních obručí. Například u tramvají nebo vozů metra poskytují výhodu tiššího chodu.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Výkonný ředitel firmy MRWheels Jan Kusněř věří v budoucnost železničních obručí. Například u tramvají nebo vozů metra poskytují výhodu tiššího chodu.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Pohled na výrobu železničních obručí. Firma MRWheels sídlí v jedné z hal areálu zaniklé společnosti Vítkovice Heavy Machinery.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Pohled na výrobu železničních obručí. Firma MRWheels sídlí v jedné z hal areálu zaniklé společnosti Vítkovice Heavy Machinery.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Pohled na výrobu železničních obručí. Firma MRWheels sídlí v jedné z hal areálu zaniklé společnosti Vítkovice Heavy Machinery.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA