náhledy
Pojďte na návštěvu. Majitel firmy Olpas Jaromír Foltýn u vstupu do císařského vagonku.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Potahy na sedačkách byly na přání vlastíka, Clubu 760, vyrobeny v Rakousku.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Vše nablýskáno. Interiér vozu je založen na detailech, třeba zlatých klikách.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Zastavte! Záchranná brzda v opraveném vagonku, který bude jezdit po rakouských úzkorozchodkách, je plně funkční.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Část pro císaře. V tomto oddíle vagonku cestoval císař se svými nejbližšími.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Zde seděla stráž. Sedadla jsou umístěna za sebou, zde sedávala císařova ochranka.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Kožené úchytky. Pásy sloužily jako zádržný mechanismus při otvírání oken.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
V zelenohnědé. Při rekonstrukci vozu pracovníci Olpasu vycházeli z původní dokumentace z roku 1893.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Pultíky nad hlavami cestujících nejsou určeny pro těžká zavazadla. Císařova stráž a hosté si ně mohli odložit třeba klobouk.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Zdobný prvek. Pultíky nad hlavami cestujících ozvláštňují kovové ornamenty.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Majitel Olpasu, Jaromír Foltýn, uvnitř vagonku pro císaře Franze Josefa I.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Mistr tesař. Hlavní zásluhu na výrobě dřevěných prvků v císařském voze má zaměstnanec Olpasu Josef Ulman.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Kromě opravy císařského vagonku Olpas rakouskému Clubu 760 dodá i další čtyři nové vozy do téže soupravy.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Račte vstoupit. Zlatou klikou je vůz opatřen i zvenčí. Replika vagonu však už drahé kovy nezahrnuje, Olpas při opravě užil jen nátěr zlaté barvy.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Kromě vozu pro císaře (vpravo) v Krnově staví i další čtyři vagonky určené do téže vlakové soupravy.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA