Diskuze

Ekologická nebude, tepají kritici do nové tramvajové trati v Ostravě

Pokud chce Ostrava stavět tramvajovou trať, musí vypracovat kompletní dokumentaci pro posouzení jejího vlivu na životní prostředí. Rozhodl o tom krajský úřad.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J34a80n 22K55l89e16i88c15h

27. 8. 2018 20:08

Ať nejdříve dokončí prodlouženou Rudnou a pak vymýšlejí hlouposti.

0 0
možnosti

Prodlouženou Rudnou staví stát, ne město. A než se začne ta trať stavět, tak pravděpodobně již bude hotová.

3 0
možnosti

Já jsem toho názoru, že trať by se měla postavit. Tramvaje jsou ekologické, prostornější, mají vlastní trať takže je žádná zácpa blokovat nemůže (viz autobusy které jezdí přes svinov mosty) teda pokud nějaký d***l nesrazí tramvaj, ale to se do chvilky vyřeší. Autobusy nejsou ekologické jezdí na naftu nebo plyn a ten tu nebude na vždy, vydává spaliny a je hlučný, elektrobusy taktéž nejsou ekologické, životnost bateríí není dobrá, kapacita se časem snižuje, dojezd taky není dobrý, nabíjení zdlouhavé a likvidace bateríí strašně neokologická. Tramvaj postavíte na koleje, nahodí sběrač a jede, nevydává spaliny, nepotřebuje dobíjet apod. Dost lidí říkalo, že tramvaje jsou hlučné, ničí domy a že známí říkali. Ve většině Ostravy jsou klasické koleje. Tady pokud se nepletu se mají stavět koleje nějaké speciální, na nějakém speciálním podkladu který hlučnost sníží a ještě na tom má být speciální povrch pro odhlučnění a na tom ještě asi živý porost. To o hodně sníží hlučnost. Většina nových tramvajích ani hlučné moc nejsou, staré Tatry už postupně dávají pryč z provozu. Tramvajová doprava je pro Ostravu velice důležitá, vede na všechny přestupní terminály(ať už autobusové nebo železniční), vede většinou kolem důležitých míst (nádraží, nemocnice, školy, nákupní centra, úřady...), prostě hlavní doprava Ostravy...

5 2
možnosti

Ohání tě se ekologií a víte o tom prd. Autobusy jsou na CNG a nemají problém jezdit na biometan (resp. na bioplyn). V současné době (než bude nástup vodíku) není ekologičtější doprava. Elektřina v ČR pochází z více jak 90% z uhelných či atomových elektráren. Výstavba trati je rozhodnutí ovlivňující několik generací lidí.

0 0
možnosti

Tak je logické, že nikdo normální nechce mít tramvajovou trať deset metrů před okny. Na druhou stranu, tramvaj je prostředek dopravy 21. století. V Ostravě nikdy nic lepšího než tramvaj nebude. Bránit novým tratím je totéž, jako v roce 1900 bránit vlakové železnici. Ano, je z toho kravál, často to vozí neznámé divné lidi, ale je to budoucnost. Poměr užitku a ztrát je značně nevyvážený - ta trať bude brutálně užitečná. Prostě přiveze budoucnost. EU[>-] A vy blokující důchodci, uvědomte si, jste naprostí amatéři, kteří tomu nerozumí. Tak si ten váš egoismus a pocit vlastní pravdy sbalte pod polštář a chovejte se dle vašich skutečných znalostí věci.

9 3
možnosti

Prostředek dopravy 21.století je prostředek, který bude poháněn vodíkem. Nejsem důchodce ani nejsem z Ostravy, ale jedno vím jistě. Jakékoli rozhodnutí týkající se tramvajové trati by mělo padnout na základě jak odborné studie vč. EIA, tak také na základě plánu celkového rozvoje dopravy ve městě Ostrava, potažmo v celém kraji, v následujících desetiletích. A toto pokud vím není. A průzkum mínění není relevantní, protože Ostrava často v průzkumech užívá tzv. Záporné zjišťovací otázky a odpovědi na ně vždy podpoří záměr zadavatele průzkumu.

0 1
možnosti

Ať se na mě odpůrci tramvajové tratě nezlobí, ale popírat ekologičnost tramvají oproti autobusům, je s prominutím pitomost. Tramvaj obslouží daleko vetší počet cestujících, navíc, se dá využít jako spoj k dalšímu přestupnímu uzlu (např. Svinov). Jednoduše řečeno, jedna tramvaj, dokáže nahradit i 5 či deset autobusových spojů.

5 2
možnosti

V celé řadě českých měst se připravují nové tramvajové tratě, v Polsku v Olsztynie vzniknul dokonce úplně nový tramvajový provoz, na Západě se vrací tramvaje do celé řady měst, jen u nás tři Ropáci z Pustkovce zablokují novou stavbu? Čekal jsem, že nová trať bude zatravněná, a tak bude vydávat menší hluk, budou po ní jezdit nové tramvaje, ale jak tak čtu, všechny posudky vycházejí ze situace staré třicet let. Přes 800 autobusových spojů denně, to nikomu v tamní oblasti nevadí? Až dojdou řidiči a nebude mít kdo jezdit, měli by si občané Pustkovce zvyknout na delší docházkovou vzdálenost k MHD a ke spojům jednou za hodinu, jak si museli zvyknout obyvatelé Slezské Ostravy, kterým zrušili tramvaje do roku 1973. A když Ropáci nechtějí tramvaje, ať jimi v Ostravě nejezdí. Z Pustkovce do centra: krásná pěší procházka. Proč všude všechno jde, jen v Ostravě nic nejde?

6 2
možnosti

Názory jsou různé tak priority dle mě:1 dokončit prodlouženou Rudnou,2.Dokončit severní spoj, 3 dokončit průtah hala Tatran-Cihelní (Místecká pod stodvanáctkou).4 Vyřešit uzel Slovenská Přívoz Černý Potok, 5.vyřešit mimoúrovňově stávající křižovatky tram trať na Opavské, a potom možná řešit novou trať ke Globusu.

11 0
možnosti

všechny tyhle problémy se řeší

0 2
možnosti

A12d91a14m 79T35r22u91b15á43k

27. 8. 2018 11:19

Sice nevím, kde to vzali, ale pokud tam 90 % obyvatel Pustkovce tu trať nechce, pak by asi mělo být hotovo.

5 4
možnosti

R46a16d93e51k 53R45a76i74d94a

27. 8. 2018 13:32

Pustkovec nemá co říkat, je to jen vesnice uprostřed města. Trať se staví pro 7. a 8. obvod.

6 3
možnosti
  • Nejčtenější

Budějovice odvrací i druhý mečbol, Litvínov vyfoukl Kometě třetí bod

24. března 2024  16:50,  aktualizováno  21:11

Zatímco Pardubice se Spartou už odpočívají, zbývající dvě čtvrtfinálové série se potáhnou minimálně...

Budějovice potřetí porazily Třinec, sérii rozsekne až sedmý duel. Litvínov jde dál

26. března 2024  17:15,  aktualizováno  22:41

Čtvrtfinálová série Třince proti Českým Budějovicím zůstává po šesti zápasech vyrovnaná. Oceláři ve...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kometa v Litvínově srovnala sérii, Třinec nevyužil mečbol v Budějovicích

22. března 2024  16:50,  aktualizováno  21:26

Čtvrtými zápasy pokračovalo čtvrtfinále play off hokejové extraligy. Třinec si mohl zajistit postup...

Všichni odejdeme. Možná až do Evropy. Ukrajinci z frontových měst řeší, co dál

21. března 2024

Premium Fronta se blíží. A ve městech, které jsou jí na dosah, žijí statisíce Ukrajinců. Jak blízkost bojů...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

ONLINE: Třinec - Budějovice 1:0. Domácí ve třetí části otvírají skóre

28. března 2024  16:45,  aktualizováno  17:40

Sledujeme online Českým Budějovicím se jako čtvrtému týmu v historii play off české extraligy podařilo odvrátit tři...

ONLINE: Třinec - Budějovice 1:0. Domácí ve třetí části otvírají skóre

28. března 2024  16:45,  aktualizováno  17:40

Sledujeme online Českým Budějovicím se jako čtvrtému týmu v historii play off české extraligy podařilo odvrátit tři...

Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky

28. března 2024  17:26

Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...

S novinkami, ale leckde dražší. Moravskoslezské hrady a zámky otevírají

28. března 2024  15:27

Konec zimních oprav, příprav a plánování. Hrady a zámky v Moravskoslezském kraji o nadcházejícím...

Hokejisté Olomouce hlásí první posilu, získali vítkovického útočníka Fridricha

28. března 2024  13:31

První posilou hokejistů Olomouce pro příští extraligovou sezonu se stal útočník Petr Fridrich....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!