Diskuze
Terminály měly ulevit centru Ostravy. Autobusy tam ale jezdí dál, prázdné
Děkujeme za pochopení.
M43a47r17e55k 11K98o21s62t20e88l21e57c14k47ý
ÚAN byl vymyšlen velmi dobře a pro lidi. Ale bohužel za komunistů, a proto je zapotřebí jej za každou cenu zcela odstavit.
Na výstavbu nesmyslných terminálů jsou dotace. A z těch se vždycky dá něco odklonit! Cestující nikoho nezajímají a ti, co o tom rozhodují, MHD zásadně nejezdí, protože celá MHD je nedomyšlená a jen zdržuje. Kodis potřebuje vykazovat činnost a jenom přečíslováváním tramvají se neuživí. Teď zdůvodnili terminály, po skončení udržitelnosti dotací zdůvodní jejich rušení.
Ale vysvětlit lidem, proč ty autobusy, ze kterých museli vystoupit a čekat (v dešti, zimě, v noci) 15 minut na tramvaj, JEDOU PRÁZDNÉ do garáží vedle ÚANu, to se hned tak nepovede!
J40a98n 56S75o85u62k60u74p
Autobusy jedou do garáží vedle UANu, protože tam má firma garáže, proto, to je něco, co město bude řešit asi jen obtížně.
Terminály na hranicích města jsou dnes obvyklé, srovnávat to s obdobím komunistů je naprosto irelevantní. Jde o způsob, jakým jsou řešeny a jak kvalitní je návaznost na MHD. (např. Svinov je učebnicovým příkladem). A teprve tady začínají problémy. Proč je terminál na Dubině? Naprosto logické by bylo aktuálně terminál tlačit směrem k ctp parku v Hrabové, není to daleko a tramvaj by se tam dala lehce dotáhnout. Dubina je absolutně nevhodná, do centra je to tramvají (i zrychleným spojem) šíleně daleko, kamkoliv jinam poté naprostý zmar. Hranečník = mizerné řešení dělat terminál tam, kde NIKDO nejede a kde ani nikdo NENÍ (přibližně stejně logické jako příklad konce pražského metra v poli na Letňanech), to už jsem tu psal před x lety. Proč urbanisticky NK nepočítala se vznikem terminálu? Přitom by to bylo ideální místo (vesměs i pro ty, kteří jezdili na Gagarina), prostoru plno, lehký přístup.
K29a52r26e24l 38N71a89p79i73e54r85a27l40a
Terminály na okrajích Ostravy: ANO. Nevím, proč by měly autobusy s lidmi z okolních města a obcí křižovat už tak dopravou zasviněným centrem. Z Dubiny by ale měla jezdit do centra rychlotramvaj, která by nezastavovala na 20 zastávkách po cestě. Z Hranečníku jezdí trolejbus, který je v centru za pár minut. A č. 107 navíc zlepšilo obslužnost sídliště Fifejdy II (za pivovarem), kde si lidé dlouhá léta stěžovali na to, že ač v skoro v centru, jsou odříznutí. Teď se v pohodě dostanou do centra i z Futura s nákupem.
L92u64k85á86š 70B58a82j27g37a64r
Buďme rádi za 1 či 10, které potkají první semafor až u Frýdlantských mostů, takové spoje Poruba - centrum, či Poruba - Dubina, to je přehlídka semaforů co 500m...
T38o39m31a60s 47L61i19p71i72n64a
Jezdí koordinátor Stejskal autobusem? Ano+ Ne -
P66e70t86r 17N46o44v70á88k
Ostravská radnice chvílemi připomíná hrad loupeživých rytířů, jindy pro změnu útulek choromyslných.
M24i13c77h56a91l 87N87o84v16á20k
"Ve Svinově výsledek ukázal pokles cestujících na příměstských linkách o 10,6 procenta, ovšem současně také vykázal pokles 10,8 procenta na spojích Dopravního podniku Ostrava, kterých se žádné změny ve Svinově nedotkly. Tedy těžko soudit, zda změny na příměstských linkách byly způsobeny jejich zkrácením, či obecným poklesem počtu cestujících.
Těžko soudit? A v článku napíšou, že lidé přecházejí na soukromé dopravní prostředky. Terminály přece měly zvednout dopravní obslužnost minimálně o 50%.
P52e27t64r 81S22v62o70b75o10d56a
Tyhle vychytralé terminály měly jen dva důvody. 1. Obří evropské dotace, ze kterých se ani nepozná, když sem tam něco ukápne. 2. Nahnání přespolních do ostravské MHD. Nic jiného.
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Třinec - Pardubice 4:3. Obhájci získali druhý bod, zářili slovenští střelci
Obhájci extraligového titulu si berou zpět vedení ve finálové sérii. Hokejisté Třince zvládli...
Zadina nařkl Antoše z ovlivňování finále: Špiní Pardubice, tlačí na rozhodčí
I přes výhru měl ke spokojenosti daleko. Pardubický kouč Marek Zadina se po skončení čtvrtého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Den před žhářským útokem viděl, jak si Natálka hraje. Pak dívku fotil popálenou
Seriál Z fotografie z Popáleninového centra Fakultní nemocnice v Ostravě bolela duše a snad se nenašel...
Přesuny v extralize: Hradecký útok posílí Pour z Plzně, do Vítkovic míří Hladonik
Hokejisté Hradce Králové získali novou posilu do útoku. Barvy Východočechů bude hájit Jakub Pour,...
Důl Gabriela se za půl miliardy promění ve vzpomínkový park. Získal dotaci
Hlavně na turistiku bude zaměřen POHO Park Gabriela, jeden ze strategických projektů...
Kdo je třinecký Adámek? Tichý tahoun, co měl vždycky co říct. A teď bije do očí
Premium Hokejová extraliga spěje do finiše, už tento týden pozná mistra. Třaskavá série mezi Třincem a...
Ostravané se zapojí do mapování městské přírody. Čím více fotek, tím lépe
Do celosvětového soutěžního projektu pozorování městské přírody City Nature Challenge se letos...
Area Sales Manager s AJ - hliníkové systémy
ManpowerGroup s.r.o.
Moravskoslezský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč