- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do gumy nevidíš. Pokud bouchne na přední nápravě, je to vždy jen loterie, udělat se s tím mnoho nedá. Chlapi v dodávce měli pech, ve špatný čas na špatném místě.
Mohlo by být užitečné pravidelné testování pneumatik, kdyby bylo hodně levné a odhalilo by skryté defekty.
Tak schvalne, o kolik vic ten naklad vazil nez je povoleno?
Na blbém místě v blbý čas. Na druhou stranu, když často (dost často) vidím, jak TIRáci, právě takoví jako na snímku, na těch dvojkách po rovině a z kopce "zadupnou plyn až k podlaze", tak to zůstává rozum stát. Jestli někdo jezdí na spojnici Třemošná - Chrást u Plzně, tak ví.
Špatně navržený kruhový objezd může být příčinou ,,naříznutí" pneumatiky na přední nápravě tahače, která po několika kilometrech ,,vybouchne"... Nefantazíruju. Jen moje domněnka...
,,Mínusáku" znáte to místo? Víte jak jsou na tom kruháči odřené svodidla? A víte něco o soupravě tahače s návěsem?
jako ŘIDIČ uvedl soupravu do smyku ???? to ten policejní ploskolebý širokohub myslí vážně ??? :((
Ono je kamení a kamení. Zrovna tyto "kamínky" bych na sobě rozhodně mít nechtěl.
Každý si přeje štěstí... já si často jen přeji nemít smůlu....
Nemohou vyrábět náklaďáky tak, aby při defektu 1 kola zůstaly ve stopě?
V nepravý čas na nepravém místě. Smutné.