Vedle jiných hledá hlavně elektromechaniky, zámečníky, kontrolory jakosti a mechaniky elektronických zařízení.
„V tuto chvíli zdvojnásobujeme kapacitu montážních linek, které budeme mít nově hned čtyři. Aktuálně totiž pracujeme nejen na projektech pro České dráhy. Vyrábíme i elektrické jednotky pro Lotyšsko a zahájili jsme také montáž vlaků pro Estonsko,“ vysvětlil důvody hledání nových zaměstnanců generální ředitel firmy Škoda Vagonka Martin Bednarz.
Jen během posledních tří let vznikla v ostravské vagonce nová lakovna i obráběcí centrum, další dvě montážní linky vznikají nyní.
„Po dokončení poslední investice bude roční kapacita výroby až 300 hrubých koster a až 200 plně smontovaných a otestovaných vozů. Před zahájením investic se kapacita pohybovala okolo 50 vozů. Nová lakovna zvládne ročně nalakovat 120 skříní oproti původním 40,“ přiblížil rozsah miliardových investic v posledních letech mluvčí skupiny Škoda Group Jan Švehla.