Středa 20. ledna 2021, svátek má Ilona
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 20. ledna 2021 Ilona

Diskuse k článku

Dvoupatrové autobusy v Ostravě zatím nebudou. Město chce unikáty

Naděje, že Ostrava nabídne obyvatelům i turistům jako atrakci doubledeckery, jejichž trasa spojí zoo a Dolní oblast Vítkovice, pohasla. Dopravní podnik musel zrušit už druhé výběrové řízení, nikdo se nepřihlásil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

R86a50d20e21k 42R83a16i89d64a 5757502279

Pánové z DPO opět a znova ukazují, že šéfují něčemu, čemu vůbec nerozumí. Dvoupatrový městský autobus na CNG/Hybrid, který navíc podle původních plánů měl mít do výšky max 4m prostě neexistuje, a jestli si myslí, že za 18mega se někdo přetrhne jim takový vůz postavit na zakázku, tak se opravdu mýlí. Radši by těch 18 milionů měli investovat do stávajících historických vozů, které to potřebují jako sůl.

0/−1
2.12.2018 9:48
Foto

M83i94c35h35a20l 50K17o94l45o78v67r82a94t 5607773155272

Nejdříve lanovka, pak doubledeckery ... divím se, že si Ostrava nenechala udělat přednabídky a nejednala s firmami, že taková zakázka vůbec v budoucnu bude ... je pak trapné zjistit, že se nikdo nepřihlásí ... teď osloví napřímo firmy Volvo a Scania, což zákon umožňuje. To jsem zvědav, jak dopadne ...

+2/0
1.12.2018 15:29
Foto

P66r31o67k26o23p 37V41a51n65t59u43c71h 2707292801355

Vím, že lanovku hodně lidí vidí skepticky, protože to jsou samozřejmě velké náklady. Nicméně musím říct, že jsem procestoval spoustu zemí světa a kdykoli ve městě byla lanovka, moc rád jsem ji využil a byla to skvělá atrakce pro lidi. A nejen v turistických destinacích jako v Barceloně, ale třeba i v gruzínském Tbilisi nebo kazašském Almaty. Takže pokud to nebude nějaký hloupý tunel a bude to za rozumný peníz třeba s využitím evropských dotací, budu pro.

+4/0
1.12.2018 18:22
Foto

J68i72ř84í 89K12u65c67h93t36a 6208555939927

Je otázka kapacity takové lanovky.

0/0
2.12.2018 10:53
Foto

M32a86r26t84i56n 72Š50u60l25c 2247369350875

Az k ostravske ZOO vede trolejbusova trat. Trolejbusem se da dojet az do centra. Nestacil by tedy parcialni trolejbus, ktery by dojel k Dolni oblasti Vitkovice? Ty se vyrabeji bezne a ekologicke jsou...

+8/0
1.12.2018 14:38
Foto

P63r18o70k15o95p 38V88a46n77t75u87c35h 2477522381725

Ona by to neměla být běžná trolejbusová linka stavějící na všech zastávkách, takže protažení běžných linek tady nemá smysl. Trolejbus s "kšandami" dole teď jezdí při opravě mostní estakády u Bazalů směrem k ZOO běžně, ale ona to má být hlavně i atrakce pro návštěvníky. Ekologickou MHD (trolejbusy, tramvaje) se dá k ZOO a Dolním Vítkovicím dojet i teď, ale spousta lidí do MHD nechce. Tohle by byla atrakce, spousta dětí double-deckerem nikdy nejela, takže by to měli s rodiči i jako zážitek. ;-) Navíc předpokládám, že by tyhle autobusy zajížděly přímo do zóny v Dolních Vítkovicích, takže by lidé pohodlně jezdili přímo od parkoviště a nikoli z běžných zastávek u hlavní cesty.

+4/0
1.12.2018 18:18
Foto

M52a97r82t54i86n 25Š93u52l76c 2637779780665

Tak parciální trolejbus by taky uměl zajet přímo do zóny v Dolních Vítkovicích. A uznávám, že double-decker může být vizuálně atraktivní, ale jestli takový stroj, který OVA požaduje, nikdo nevyrábí, možná by stálo sestoupit na zem a zkusit to naplánovat tak, aby se dalo koupit něco, co někdo vyrábí:-) Protože v opačném případě je to spíš o tom, že se chceme předvést, ale o to, jak ty lidi převezeme z místa A do místa B nám jde až v druhé, třetí, čtvrté řadě...

0/0
3.12.2018 17:39
Foto

P79a47t57r43i57k 69"81L25u27x29p41e48" 23E28g37e41r 4605199787799

Já bych je uvítal v Praze na lince 100 Zličín (B) - Letiště / Terminál 1 nebo 119 Nádraží Veleslavín (A/S) - Letiště / Terminál 1.

Tyto dvě linky bych sloučil přičemž je v oblasti letiště vedl jednosměrně Terminál 1 - K Letišti v tomto směru a to pro oba směry jak na Nádraží Veleslavín tak Zličín s prodloužením přes zst. Nemocnice Motol (A) na smyčku Vypich.

Možná by bylo dobré tyto autobusy nasadit na linku AE ¶ Hlavní nádraží (C/S) - ¶ Florenc (B/C) - ¶ Hradčanská (A/S) - ¶ Terminál 1 na této lince zst. určené pouze pro nástup výstupní jen Hlavní nádraží nebo Terminál 1.

0/0
1.12.2018 13:50
Foto

M38a16r44t31i95n 24Š57u96l89c 2957699280695

O tom jste musel dlouho premyslet. Proc by mely na letiste jezdit patrove autobusy, aby cestujici tahali kufry do patra?

Jak byste sloucil 100 a 119, kdyz 100 jezdi vetsinu dne v intervalu 15 minut a 119 3-5 minut. Koho by 100 20x za hodinu ze Zlicina vozila?

A jake nove cestujici by ziskala 100 na trase Zlicin - Nemocnice Motol - Vypich? Kdo by se vydal z Motola 100 na letiste pres Zlicin, kdyz muze z metra A vystoupit o 2 zastavky driv a jet z Veleslavina? A ten kdo jede z JZM se doveze metrem B na Zlicin a pokracuje na letiste 100...

By mne nekdy zajimalo jak na sve dopravni konstrukce prichazite?

+1/0
1.12.2018 14:17
Foto

P49a46t41r20i94k 68"58L55u97x35p26e87" 82E65g54e75r 4345229727769

Vážený pane Šulci,

linka 100 bude převedena do trasy nádraží Veleslavín (A/S) - Terminál 1 - Zličín (B) - Nemocnice Motol (A) - Vypich a zřejmě jste patrovým autobusem nejel. Kufry by samozřejmě každý cestující nechal ve spodní části autobusu. Linka by měla všechny zastávky ve směru letiště nástupní. Vydání zavazadel by bylo možné až po výstupu většiny cestujících z autobusu.

0/0
1.12.2018 15:19
Foto

M71a16r98t74i39n 29Š46u84l25c 2547329170415

1) Patrovým autobusem jsem už jel.

2) Kdyby měla linka 100/119 všechny zastávky nástupní, ztratila by svou funkci vozit na letiště i zaměstnance. Takže by k ní musela přibýt další linka pro zaměstnance.

3) Ta linka by měla zastavit i na Terminálu 2, ale ten by byl stejně jako Terminál 1 zároveň nástupní i výstupní. Chtěl bych vidět, jak zajistíte, že někdo nevystoupí s kufrem někoho jiného, kdo sedí o patro výš. A jak se to dole poskládá? Btw: jsou lidé, kterým dělá problém vystoupat po schodech.

4) Koho by ta linka směrem z Vypichu/Nemocnice Motol vozila?

5) Pominul jste ten intervalový nesoulad, kdy z jedné strany jedou 4 autobusy za hodinu a z druhé 20. Aby to nedopadlo jako s těmi horníky v cimrmanově důlním výtahu.

0/0
3.12.2018 17:33
Foto

J18a83n 47H82r66u72b53e80š 7564483312905

Že by si u objednávky dvou(!) autobusů potřebovali tolik hrát na ekology? V Ostravě? Kolik dieselových autobusů DPMO celkem provozuje?

+1/−1
1.12.2018 13:42
Foto

P93a47v27e26l 17Š48e30d52l25b63a77u72e25r 7248711872445

DPMO je v Olomouci,v Ostravě DPO. V OV postupně jezdí čím dál víc autobusů na plyn, je jich spousta nových a myslím, že se celkově ohromně zlepšila kvalita MHD. Takže docela chápu, že nechtějí diesel. A proč ne v Ostravě? To jsem nějak nepochopil. Je to úplně jiné město, než dříve, kde kdo by mohl závidět. Jenže setrvačnost myšlenek v hlavách asi funguje hodně dlouho.

+4/0
1.12.2018 14:23
Foto

M37i76c68h83a35l 72K44o34l17o75v47r10a39t 5247673765832

dieselových autobusů máme tady v Ostravě již málo, postupně vše předeláváme na ekologická paliva ;-)

0/0
1.12.2018 15:35
Foto

Z18d15e11n64ě26k 53D15u74b67e51c10k64ý 3467294710628

Co takhle oslovit nějakou severokorejskou, kubánskou nebo venezuelskou firmu? :-))

0/0
1.12.2018 12:54

Jednoduchý trik. Vědci našli nejlepší způsob, jak si získat přátelství kočky

Premium Majitelé koček dobře vědí, jak je s nimi někdy těžké pořízení. Umí dělat naschvály, jsou tvrdohlavé nebo nás prostě...

TEST olejů: nejhorší je kokosový, zdravější je i sádlo

Premium Na smažení a fritování, do salátů, omáček i dresinků... Do velkého srovnání olejů a tuků jsme vybrali dvacet výrobků....

Život s Ester. Není úplně málo komplikovaná, přiznává trenér Bank

Premium Je to už pět let, co od svého bratra Ondřeje přesedlal jako trenér k Ester Ledecké. Dovedl ji k olympijskému zlatu v...