Diskuze
Nehoda ve Studénce má třetí oběť, zemřel jeden z těžce zraněných
Děkujeme za pochopení.
K55a61r31e19l 61B92r81i92š
sice jde o rusáky, ale ti mají zabezpečení v jedné věci lepší o jednu vychytávku, viz video okolo času 00:50 , z jedné strany přes překážku nenajedete a zdruhé ji přetlačíte a klesne , projedete a saledně se sama zase zvedene. http://www.youtube.com/watch?v=IcK20nBD77E
J77o48s73e22f 24P52e80t45r15á24s86e24k
Je to veliký přejezd, proto trvá varovný signál tak dlouho. Chápu, že čekat i více než minutu od začátku blikání do spadnutí závor je pro hodně lidí dlouho. Ale proč proboha nespadne závora na vjezdové straně po deseti vteřinách a na výjezdové třeba po další půl minutě? Tady vidím velkou chybu na straně projektanta závor..
Z87d95e33n78ě84k 95Š25i69l71a76r
Než začnete mluvit o lidské hlouposti bez hranic, měli byste se zamyslet, jestli tyhle závory nejsou taky taková hloupost. Pomiňme, že na červenou už tam neměl vjíždět, na to jsou fotopasti a bez pardonu takové pokutovat! Ale když už se tam z jakýchkoliv důvodů octnul, Jaký má smysl ho na tom přejezdu fyzicky zadržet závorou? Bohužel závory takhle fungují. Místo aby umožnili přestupníkovi přejezd co nejrychleji opustit, zdrží ho. Evidentně ho napadlo, závoru prorazit, ale už to nestihl, pendolino bylo rychlejší. Zavřete ho na deset let do chládku, ale zmařené životy, zmrzačení a 160 milionů škody vám nikdo nevrátí nazpět. Nebylo by lepší na všech takových přejezdech nainstalovat detekční zařízení, jako je u samootvíracích vrat, které by pozastavilo zavírání té druhé závory (na výjezdové straně z přechodu), dokud se prostor přechodu nevyprázdní?
J22o95s47e57f 76P89e32t17r11á40s33e10k
Co když bude samootvírací zařízení detekovat psa nebo letící igelitku?..Ale asi máte pravdu, bylo by to lepší, velké procento lidí se opravdu radši nechá rozemlít na kaši, než by zlomilo dřevěnou závoru..
Z98d23e72n58ě37k 52Š33i64l77a21r
Já bych chtěl vidět ty záběry z kamer u toho přejezdu s blikajícími červenými světly, jak tam ten polák vjíždí a jak ho potom sejme pendolíno a aby bylo poznat, že to není fotomontáž. Protože dokud to neuvidím, tak tomu neuvěřím! Co je na tom špatného?
J72o33s94e32f 20Š80v63e70c
Včera na CT 24 byl soudní znalec a někdo z SŽDC. V jedné diskuzi. Jen si přizvukovali, že vše je ze strany dopravních cest O.K.
Jenže není, když vlak jede 160 přes železniční přejezd. K porovnání, jak to bude vypadat, když osobní vozidla budou jezdit přes přechod pro chodce řízený SSZ 130.
K závorám... ono to tak není, že spadnou závory a do 30 vteřin projede vlak. Někde se na vláček, ve kterém sedí strojvedoucí, průvodčí a dva cestující čeká i pět minut.
D64a81v81i33d 21G84a60j61d31a
Ke všem věcem,které už byly řečeny a taky k tomu,,že samozřejmě to porušení je neomluvitelné,bych napsal ještě totéž.Naše tratě,ikdyž modernizované,nebyly stejně jako dálnice stavěné na takovou frekvenci vlaků.SŽDC možná trochu přepískla,kolik dopravců na tu trať pustí.Když si uvědomíme,že neustále jezdí ČD,REGIOJET,LEO...do toho spousta nákladních přepravců...nemáme mimoúrovňové přejezdy.Ty časy a intervaly jsou opravdu velmi krátké.Kdysi jsme dlouho čekali,než vlak po spuštění závor přijel.Dnes jsou to vteřiny.Nikdo nechce čekat,výpravčí jsou pod tlakem.Zvláště soukromých železničních přeprvaců,kteří při jakémkoliv zpoždění požadují vysoké kompenzace.Samozřejmě,hlavní je neporušit zákaz,ale nervozita řidičů je přímo úměrná tomu,jak často jsou závory dole.On ten řidič je taky ve stresu.Jezdí podle tachografu,nesmí porušit odpočinek,musí dojet včas.Při nedodržení času,jsou někteří postihováni.Prostě v dopravě je tolik stresu,že čas od času dojde k takovému neštěstí.Řidiče se tím nezastávám,to ani nejde,ale občas by se měl každý zamyslet nad tím,jak moc velkou hodnotu má život v porovnání s penězma,které jak víme...jsou dnes čas.
B24o36h16u50s40l43a33v 89H27a32v20r38á29n82e79k
Tak zatím je to plichta. Před 8 lety při vlakovém neštěstí zemřely 3 Polky (jedna z nich až za 2 měsíce ve špitálu, bylo jí 21). Příčina neštěstí je srovnatelná: vytvoření masivní překážky do cesty rychle jedoucímu vlaku. Jen v tom "našem" 8 let starém případě dosud nikdo nebyl odsouzen. To se tomu polskému řidiči asi nepoštěstí, i když stát se může všechno.
I62v25a33n 70B74a87z73i70k83a
Nepochopím jediné, proč, když vozidlo bylo pojízdé a řidič s nim popojel, normálně závory neprorazil? Záměrně jsou stavěny poměrně křehce (také z důvodů své váhy) a kamion by je projet bez problémů měl. Má někdo nějaké vysvětlení - krom selhání řidiče, či jeho hlouposti?
J27a79k89u97b 71S41e41m55e31r92á60d
vysvetleni je prave naprosto jednoduche, tezka stresova situace, v ktere mozek jedna uplne jinak, nez kdyz si my tady tu situaci predstavujeme od monitoru
R98e29n62a40t60a 46H45a97v12l18í57č68k37o90v55á
Polští řidiči jsou "hrozně neukázněn"í-lidově řečeno: JEZDÍ JAK HOVADA!
Doufám, že z tothohle pšonka bude exemplární případ...
J35o61s44e66f 60Š41v88e65c
Dokud je policie nezačne nahánět, máme smůlu
K10a52r29e40l 56B50r47i68š
Stále tu čtu něco o tom , že zato může i častá situace, že se na přejezdech stojí i víc jak 5 minut, proto řidiči projíždějí přejezdy na červenou. Přitom nedávno tu většina chtěla lynčovat opavského řidiče autobusu, co po 20ti minutách čekání u přejezdu, ten přejezd přejel a to celkem opatrně. Já jako řidič autobusu i na zabezpečený přejezd (vypnuté zabezpečení) vjíždím jen po tom co jsem zkontroloval obě strany jestli nejede vlak a zásadně už se zařazenou rychlostí abych náhodou na něm nezůstal viset se závadou kdy nejde zařadit. Při dlouhém čekání na přejezdu cestující začnou brblat ale ať si brblají, zůstanou na živu aspoň o něco déle. Jsem pro aby tenhle přestupek byl trestán o dost přísněji¨a to i na základě záznamu kamer u přejezdu.
J41o32s72e71f 55S34t42e20f46l
Ja jsem zazil cekani i pres pul hodiny,a nikdy mi nenapadlo nejak prejet.
Pardubice - Třinec 6:3. Domácí si k první výhře pomohli drtivým finišem
Je vyrovnáno. Hokejisté Pardubic dosáhli na své první vítězství v letošním finále extraligového...
Násilník vší silou strkal do lidí, ženu shodil do kolejiště. Měl jsem nervy, řekl
Jako smyslů zbavený se choval dvacetiletý muž v Ostravě. Vztekle strkal do nic netušících lidí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Čas 59:59,8. Základní hokejová poučka: O Třinci nikdy nepochybujte!
Že jsou přestárlí? Že už nejsou tak silní? Ale kdeže. Hokejisté Třince zase utišili všechny kritiky...
Pardubice - Třinec 1:2. Obhájci se vezou na vítězné vlně, znovu zářil Kacetl
Třinečtí hokejisté navázali na povedené výsledky z posledních zápasů a úspěšně vstoupili i do...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V Beskydech jsou místa, kam turisté nesmějí. Přibyly pulčínské ledopády
Do některých přírodních rezervací v Beskydech není vstup mimo turistické stezky povolen. Zákaz...
Potrubní pošta v Krnově je rychlejší než světoví sprinteři, v Česku je první
Rychlostí sprintera Usaina Bolta ode dneška míří vzorky krve, moči či mozkomíšního moku z...
Lednická křtí třetí díl Šikmého kostela, na pulty se však kniha dostala dřív
V ostravském Dole Michal dnes večer spisovatelka Karin Lednická oficiálně pokřtí závěrečný díl své...
Navzdory potížím tenisový challenger v Ostravě bude. Objeví se další hvězdy?
Byť je šéf tenisového svazu Ivo Kaderka ve vazbě a policisté mimo jiné prověřují nekalosti spojené...
Opava proti Ostravě. Velká basketbalová bitva o semifinále startuje
V minulé sezoně basketbalisté Opavy prohráli v národní lize s NH Ostrava tři ze čtyř zápasů. V této...
OPERÁTOR VÝROBY | Pržno
ManpowerGroup s.r.o.
Moravskoslezský kraj
nabízený plat:
24 000 - 31 000 Kč