- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stavba dvou nových mostů nad čtyřproudou silnicí a železnicí ve Frýdlantu nad Ostravicí měla trvat necelý rok. | foto: archiv města Frýdlant nad Ostravicí
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Obyvatelé podhorského města i lidé, kteří tudy častěji projíždějí, se těšili, že v prosinci skončí po téměř roce dopravní trable spojené s výstavbou dvou nových mostů - nad čtyřproudou silnicí a železnicí. Mosty na sebe navazují, jenže ten nad železnicí, který vede do města, se nepovedl a jeho výstavba se tak zřejmě protáhne nejméně o šest měsíců až rok.
„Železniční most za 32,4 milionu korun je zhruba o devět centimetrů nižší, než by měl být podle projektu. Poklesl po silné průtrži mračen, kdy firma betonovala. Konstrukce se tak nepotkává se silničním mostem, na který navazuje,“ popsal mimořádnou situaci náměstek hejtmana pro dopravu Jakub Unucka.
Připojte se ještě dnes a získejte: