Stavba dvou nových mostů nad čtyřproudou silnicí a železnicí ve Frýdlantu nad Ostravicí měla trvat necelý rok. | foto: archiv města Frýdlant nad Ostravicí

Nový most se nepovedl. Kraj žádá firmu, ať ho postaví znovu. Ta odmítá

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
S takovou situací se Moravskoslezský kraj jako investor ještě nesetkal. Odmítá převzít most přes železnici ve Frýdlantu nad Ostravicí na Frýdecko-Místecku. Žádá, ať ho firma postaví znovu. Ta nesouhlasí.

Obyvatelé podhorského města i lidé, kteří tudy častěji projíždějí, se těšili, že v prosinci skončí po téměř roce dopravní trable spojené s výstavbou dvou nových mostů - nad čtyřproudou silnicí a železnicí. Mosty na sebe navazují, jenže ten nad železnicí, který vede do města, se nepovedl a jeho výstavba se tak zřejmě protáhne nejméně o šest měsíců až rok.

„Železniční most za 32,4 milionu korun je zhruba o devět centimetrů nižší, než by měl být podle projektu. Poklesl po silné průtrži mračen, kdy firma betonovala. Konstrukce se tak nepotkává se silničním mostem, na který navazuje,“ popsal mimořádnou situaci náměstek hejtmana pro dopravu Jakub Unucka.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se