Čtvrtek 2. dubna 2020, svátek má Erika
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 2. dubna 2020 Erika

Diskuse k článku

Výplach střev neboli klystýr zdraví nijak neprospívá

Studie amerických lékařských odborníků dospěla k závěru, že populární procedura čištění střev zvaná také klystýr nemá žádné příznivé zdravotní účinky, může dokonce zdraví uškodit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lele

Klystýr mi přijde jako očista nepřirozený

Stejnou službu udělá CELOZRNNÁ rýže, a přitom pouze s pozitivními vedlejšími účinky. ! 

Chce to ovšem aplikovat po dobu mnoha měsíců, každý den, samozřejmě spolu s tepelně upravenou zeleninou, nějakými těmi luštěninami. Maso s vyjímkou ryb vynechat. Mléčné výrobky a pečivo vynechat úplně. A hýbat se. A hovínka budete mít jak od batolete. ;-)

0/0
6.9.2011 17:57

lele

Ano,

pamatuju kamarádku, jak se svíjela na posteli s křečemi v břiše, protože absolvovala jakýsi děsně zdravý klystýr. :-/

0/0
6.9.2011 17:51

KarelV

Re:

Rozum mi říká, že do tlustého střeva přichází materiál jaksi ... předpřipravený... POKUD do něho tedy vpravíme tekutinu (opačným koncem), která není sterilní, může to tomu střevu UŠKODIT.  :-/ - Tzn. DIVIL bych se, kdyby tomu tak nebylo...

0/0
7.9.2011 21:05

Barbucha_the_bearspook

...

Sakra, zrovna jsem si chtěl dva dát na dobrou noc.

0/0
5.9.2011 21:41

jan.banos

Klystýr se většinou provádí tak, že se do irigátoru nalije

SAVO ;-D

0/0
5.9.2011 21:27

opportunity

Kdo ni poví,

co je pravda na těch fotkách, co jsou na nich po výplachu až několik desítek centimetrů dlouhé provazce usazenin?

0/0
5.9.2011 21:22

ČSLA

Re: Kdo ni poví,

No...už jem viděl z cév v nohách vytažené dlouhé černé hady trombů...tak si dovedu představit, že něco podbného může mít padesátník ve svých střevech, ale...musí mít nula pohyb, hodně živočisných tuků a ještě třeba kouřit, aby metabolismus zatížiil odboráváním nikotinu a dehtu a ten už neměl sílu řešit zaprasené střevo...osobně věřím, že střevo se zaprasit a unavit dá! Přílši mnoho bílkovin stačí! Přetíží se jak játra, tk aledviny a i střevo. Věřím v usazeniny. Tak ajk jsou usazeniny v cévách a každý třetí padesátník se podrobuje přepažení koronárních cév! tak proč by stejným způsobem se nemohlo zanášet střevo.

0/0
5.9.2011 21:30

opportunity

Re: Kdo ni poví,

Nejde o to, jestli tomu věříš, ale jestli jsi to viděl. Nebo jsou ty fotky fake.

0/0
5.9.2011 21:32

ČSLA

Re: Kdo ni poví,

no tak vytažený tromby z cév jsem viděl, černou břišní dutinu(všechno černé jak dehet - výsledek ucpaných cév z kouření) jsem taky viděl--na vlastní oči

0/0
5.9.2011 21:36

opportunity

Re: Kdo ni poví,

Fujky. Ale já myslela ze střev. Bývá to jako "reklama" na ty komerční výplachy. Strašení, co všechno tam je.

0/0
5.9.2011 21:57

sluni-sluni

Re: Kdo ni poví,

ale i jo, jinak ty výplaty se doporučují i v určitých nemocech - střeva se vyčistí a pak se tam "pošle" v té tekutině směs léků a tak se to rychleji dostane tam kam má, jenže to by si ti lidé museli kolikrát o tom něco přečíst a ne to rovnou pohanit..., a o tomhle platí jako o ostatním - nic se nemá přehánět ;-)

0/0
6.9.2011 9:49

hermína

Re: Kdo ni poví,

tak ve střevech se běžně nachází fekálie v různém stavu hustoty. kdyby byla prázdná, hrozí slepení k sobě a srůsty (proto i jogíni v době půstu jedí nějaké klíčky a slupky z obilí). celý obsah střev se posouvá od dvanácterníku po konečník téměř neustále. po tak intenzivním výplachu jaký nabízí ony kliniky musí být materiálu na focení hromada (1-2 kg určitě).

bez lékařského doporučení bych to nepodstoupila. lidi po tomto zákroku musí užívat kapsle s bakteriemi (lactobacily a jinými), aby se jim obnovila střevní mikroflóra. z téhle informace mi přijde, že to nadělá víc škody než užitku.

0/0
6.9.2011 11:05

Radim V.

Re: Kdo ni poví,

KJlystýr škodí tím, že střeva roztahuje, takže pak se na nich tvoří větší usazeniny. Prázdná střeva příliš nevadí - například při šankprakšaláně se vyprázdní dokonale a přirozeněji, než klystýrem (ale chce to čas a snahu). Při půstech se nejí nic, jen pije voda, trávení se zastaví, takže srůsty rovněž příliš nehrozí - ty dvě vyrstvy mikloflóry, když už se navzájem dotknou, se dokážou udržet odděleně, bakterie se obnoví poměrně rychle a v čistém protředí více ty zdraví prospěšné, zatímco v zanesením ty špatné.

0/0
6.9.2011 12:22

ČSLA

to chce studovat chemii

anorganickou, organickou, biochemii, pak mikrobiologii..aby člověk jen zráčsti pochpil, co se v lisdkých střevech všechno děje za procesy...vždy´t o není je trubka na vysávání živin z jídla|! kristepane..něco si o tom přečtete..a to usazování..no..ano, když to nkdo žene do extrémů a má nula pohyb a maximum živočisných tuků, tak se kldiěn stane, že se mu zapce..ale zároven se střevem i ty cévy...je to strašně složitý, ale zajímavý a fascinující..takže směle do studia. ;-)Myslim, že výplach střeva, tlstého, jednou za pět let určitě nemůže zdraví uškodit.

0/0
5.9.2011 21:06

dedust2002

Robert rikal

;-)

+1/0
5.9.2011 20:49

net.Xtreme V.

Detoxikace je docela nesmysl

Nicméně, že by byl klystýr 100% zbytečný nebo nebezpečný bych netvrdil, spíš tak v 98%.

+1/0
5.9.2011 20:19

emailnapicu

...

Nic nevyplachujte! Nechte to ve střevech hnít ať si můžou onkologové mnout ruce ;-D

+1/0
5.9.2011 19:47

ČSLA

Re: ...

Rv

+2/0
5.9.2011 21:02

lele

Co tě vede?!

To já si nechám radši protrhnout střevo klystýrem ... nějaký onkolog nebude mít šanci! ;-D R^

0/0
6.9.2011 17:44

Willy321

Zdravý možná ne

v podání sestřičky v latexovém oblečku ale krásný!

+2/0
5.9.2011 19:39

net.Xtreme V.

Re: Zdravý možná ne

No možná sestřičky z filmu, ale v realitě nic moc, pokud člověk není nadopovaný léky....

0/0
5.9.2011 20:20

Willy321

Re: Zdravý možná ne

spíš pořádně sešvihaný bičíkem!;-)

0/0
5.9.2011 20:25

Zakov

hehe

Nesetri me. Mysli si, ze na klystyru stoji Rakousko a vitezstvi je nase ;-D;-D

+1/0
5.9.2011 18:48

bledos

Pre fajnsmekrov...

http://www.pust.cz/frame.php?load=situace

Nech si kazdy urobi vlastny nazor...

0/0
5.9.2011 18:23

studuji VŠ cenzorskou

tak to nečetli Švejka....

0/0
5.9.2011 17:26

ČSLA

Re: tak to nečetli Švejka....

Proslulý MUDr Grünstein, nasazený na léčení simulantů předepisoval všem dva léky CHININ a KLYSTÝR! Tím léčil všechno. Dozajista se mu povedlo nějakému skutečně nemocnému, a že tuberkulotiků nebylo před sto lety zrovna málo, zničit zdraví! Ale taky vyléčit spoustu simulantů! To vše pro kaisera Franz Josefa I a jeho rodinu! Vše pro Rakousko-Uherskou monarchii!

+1/0
5.9.2011 17:40

phaneuf

....

ja myslim ze klystyr prospiva. nedavno jsem mel s jednou holkou cokoladovy zazitek a skoro mi prislo zle.

0/0
5.9.2011 17:05

Kahlan Amnell

Zase potvrzení,

že co je proti přírodě, nemůže být zdraví prospěšné.

+1/0
5.9.2011 16:47

torn sphincter...by black censor

Re: Zase potvrzení,

a napr soucasna strava, leky a zejmena antibiotika jsou v souladu s prirodou?

0/0
5.9.2011 18:34

you.can

Re: Zase potvrzení,

právě tím chtěl říct, že ne, co si nepochopil?

0/0
5.9.2011 19:34

ČSLA

Re: Zase potvrzení,

bude to pro vás šokující c, ale antibiotika jsou příroda...antibiotika jsou totiž zase jinom živé mikroorganismy:-))) prostě houby, plísně..co je nesnáší jiné plísně...:D nic proti přírodě..spíš proti nám samotným :-)

0/0
5.9.2011 21:11

lele

Re: Zase potvrzení,

Přijde na to, co jíte. ;-)

0/0
6.9.2011 18:22

gastrobajker

Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

Nevím, jaký máte názor na hladovění, ale mě to moc pomohlo. Držela jsem desetidenní hladovku.

 Je to již rok a stále tomu nemohu uvěřit, že to tak krásně fungovalo. Ještě jsem od té doby neměla rýmu. Pomohlo mi to i na mojí nemocnou ledvinu. Často jsem mívala migrény. Na mamografu jsem se dostala z rizikové skupiny do zcela zdravých. Přestali mě bolet klouby, které mě bolely už 15 let. Mívala jsem návaly a bušení srdce. Velkou bouly na stehně jsem se snažila rozmasírovat asi 2 roky a najednou byla pryč . Zatuhlé šíje od počítače jsem se nemohla zbavit už léta. Už jsem pomalu nemohla otáčet hlavu.  Zajímavé je že zmizela paradentóza a ztvrdly mně  předtím lámavé nehty. Hladovění, masáže a horké koupele a nejednou byl člověk skoro o dvacet let mladší. Nejdůležitější jsou při hladovce výplachy střeva, pití čerstvých ovo.a zeleninových štáv a hodně sportovat.  Také je hlavní si o tom přečíst nějakou odbornou literaturu. Hladovění jsem prováděla podle  knížky p. doktorky Partykové

0/0
5.9.2011 15:28

Labia Majora Zemanová

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

... a pak jste se probudila a vrátila se na ZŠ do hodiny ČJ R^

+2/0
5.9.2011 15:32

Milhaus1

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

Vážená, to že se cítíte lépe je především tím, že jste se začala hýbat a zřejmě jíst jinak - lépe. S výplachem střev to zřejmě nemá vůbec nic společného... . Zcela určitě také nemá výplach střev vliv na zatuhlou šíji... . A bulka? To už zavání léčitelstvím... .

+4/0
5.9.2011 16:26

sluni-sluni

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

to není pravda, protože výplachem střev se ty střeva zbaví různých usazenin - prvně si o tom něco přečtěte, tedy aspon něco přečtěte, prostudujte to a pak odsuzujte....

0/0
5.9.2011 17:01

you.can

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

Jaký usazeniny ve střevech? Když nevíte co mluvíte, tak ostatní neblbněte, žádný usazeniny tam nejsou a nikdy nebyly, střeva fungují tak, že se sami pročišťují stolicí, to jste musela mít snad zašitou řiť a nachlazenej mozek, když jste vyplodila takovej nesmysl. Nechte si někdy střeva projet kamerkou joo?

0/0
5.9.2011 19:40

ČSLA

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

vy hulváte...co si myslíte, že na nějaké kolonoskopické kameře uvidíte...je t jak kdyby jste jel autem po silnici a natáčel kamerou všechno, co vidíte ve svém zorném poli, ale koukal se jen přímo dopředu..zdaleka neuvíte všechnio podstatné! Co sakra chcet zjistit kamerou .- jedině střední, či vysoké znečistění, to počínajíc, nízké nikdy nezjistíte kaemrou! Pořád uvdiíte jen sliznici!

0/0
5.9.2011 21:20

_m-

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

"Nejdůležitější jsou při hladovce výplachy střeva, pití čerstvých ovo.a zeleninových štáv a hodně sportovat"

Sportovat při hladovce?

Pokud vím, tak nejdůležitější je urinoterapie a ne nějaké ovocné šťávy.

0/0
5.9.2011 16:40

you.can

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

tohle zní taky dost šarlatánsky, pití vlastní moči?

0/0
5.9.2011 19:41

Lord Havelock Vetinari

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

Bear Grylls doporučuje R^R^

0/0
5.9.2011 23:55

dedust2002

Re: Výpachy střeva dle knížky pani doktorky Partykové

ja jsem zase uplne b.bej, myslite ze by mi hladoveni pomohlo? Dekuji...

+3/0
5.9.2011 20:49

vena.m

To je zase clanek ...

... v jednom prispevku smotaji dohromady deset ruznych metod, ktere se od sebe zasadne lisi a pak ucini jeden zaver, ze je vse spatne .. A ke vsemu, ze se do klystiru dodavaji chemikalie? Kde to proboha videli? Nechapu, nerozumim .. asi uz nemaji o cem psat .. a nebo hydrocoln terpaii nikdy nezazili ..

+2/0
5.9.2011 10:33

janduben

Re: To je zase clanek ...

dulezity je fakt, ze neni zadny dukaz pro to, ze to zdravi pomaha, tedy nemusi to byt spatne, ale je to zbytecne, asi jako  homeopatie

+1/0
5.9.2011 11:13

Lord Havelock Vetinari

Re: To je zase clanek ...

Nějak si nedokážu představit , že bych si dobrovolně zašel do takového zařízení a nechal si za příslušný poplatek zarazit trubici do anusu. Leda bych byl mrtvý- ale jinak to může být třeba stokrát prospěšné, a stejně mě tam nikdo nedostane.

0/0
5.9.2011 15:05

de la Forclaz

Re: To je zase clanek ...

a najdou se tací, co si klystýru přidávají kafe....

0/0
5.9.2011 15:46

lajika

Re: To je zase clanek ...

jo, to je prý zaručenej prostředek při otravě barbituráty u kočkovitých šelem, ale jinak nevím, k čemu by mi to mohlo být.

0/0
5.9.2011 16:01

slava kunst

Re: To je zase clanek ...

na játra a žlučník

0/0
5.9.2011 16:48

opportunity

Re: To je zase clanek ...

Futurama ;-D

0/0
5.9.2011 21:31

you.can

Re: To je zase clanek ...

jak Hoenniger říká a ví o čem mluví, je to bezpečné, ale už se nezmiňuje o tom, že by to bylo pro organizmus zdravé a užitečné, proč asi? protože prostě není:-) je to asi tak zdravé jako sprchovat se horkou vodou pětkrát denně

+1/0
5.9.2011 12:23

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...