Diskuse k článku

Adaptace na zátěž: pochopte své tělo a sestavte si trénink efektivně

Jak často trénovat, aby výkonnost rostla, ale nešli jste do únavy? Řiďte se zkušenostmi s vlastním tělem a svými pocity. Lépe je pochopíte na základě principů, které popisuje odborník na triatlon Jaroslav Formánek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L46u33b88o46š 13L25o85u53ž28e73n81s18k36ý 4210231653544

Je to šíleně obecný. Jak zjistím, že jsem ve fázi superkompenzace? Když si dám krátký sprint, tak regenerace bude maximálně v řádu desítek minut. Když uběhnu maratón tak to bude v řádu týdnů. A k tomu ještě faktor věku. Ve 20-ti se regeneruje jinak než v padesáti.

+1/0
14.1.2017 19:28
Foto

L77u90k19a39s 59P85l52a23c30h11y 2797128901417

To je bezesporu zajímavá teorie, nicméně pro převedení do praxe chybí slibovaný návod z titulku článku: "pochopte své tělo" ... co když s ním neumím pracovat natolik, abych zmíněnou superkompenzaci poznal (mimochodem jak dlouho trvá? 2-3 hodiny? to abych se, až nastane, urval z práce, přerušil poradu, nechal padnout termíny a valil sportovat?), co lze hlídat jako indikátory?

0/0
14.1.2017 11:07