Diskuse k článku

Pět tipů od psycholožky na zdravější život. Vymezte si cíl a chvalte se

Mnoho lidí se odhodlá ke změně životního stylu a velká část z nich selže. Kladou na sebe nereálně nároky, po prvním přešlapu se vracejí do starých kolejí, málo se chválí. Nutriční poradkyně a psycholožka Zuzana Douchová proto radí, jak nastartovat změnu a jak vydržet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J13i36n12d64ř39i92c20h 66Š87k74r93l39a 6572824469

Každý jsme jiný, někdo může více sacharidů, jiný zase více tuku. To nám odhalí spolehlivě jen DNA test. Co se týče svačinek, tak bych se vyvaroval sacharidů, protože po nich následuje vlna inzulinu a v tu dobu nespalujeme tuky. Více o kompletním stravování podle DNA zde: http://bodykey.unas.cz/

0/0
7.3.2015 11:20

A83u46g61u41s67t 30F13o62r82m19á35n53e31k 6765659620136

To jsou zase rady za všechny prachy.

0/0
3.3.2015 17:44

J75a72k79u55b 54R95o39u33s 3473950194762

Bože, to je blábol, to snad neni možný 8-o8-o8-o8-o

+1/0
3.3.2015 11:09

P67a85v92e44l 33F64a82r88a 9227457524731

Jsem dobrej, jsem dobrej, jsem dobrej ... ;-)

+2/−1
3.3.2015 8:33